
Jak wybrać najlepszą platformę dla Twojego sklepu internetowego?
Zakupy on-line nigdy jeszcze nie były tak łatwe i dostępne jak w dzisiejszych czasach. Jednakże, aby uczestniczyć w ty...
23.08.2022Projektujemy sklepy internetowe skoncentrowane na maksymalizacji konwersji – od pierwszego dnia działania.
Wdrażamy sprawdzone systemy e-commerce, dostosowując je do specyficznych wymagań Twojego biznesu. Nasze podejście to nie tylko technologia – projektujemy sklepy z myślą o użytkownikach, aby zwiększać sprzedaż i ułatwiać klientom zakupy.
Chcesz skuteczny sklep, który sprzedaje? Skontaktuj się z nami!
Naszą przewagą jest strategiczne projektowanie UX. Większość sklepów internetowych koncentruje się na technologii, ale to doświadczenie użytkownika decyduje o konwersji. Łączymy UX, automatyzację procesów i skuteczne narzędzia marketingowe, aby maksymalnie zwiększyć sprzedaż.
Kluczowe jest przemyślane zaprojektowanie elementów sprzedażowych w odpowiednich miejscach. Wykorzystujemy wieloletnie doświadczenie zespołu UX, grafików, architektów informacji i marketerów, aby Twój sklep działał jak dobrze naoliwiona maszyna.
Każdy z etapów podróży klienta po Twoim sklepie internetowym musi być zaplanowany, a nie pozostawiony przypadkowi. Analogicznie jak w profesjonalnie urządzonym sklepie tradycyjnym. Towar w odpowiedniej kolejności na właściwych półkach powinien zachęcać do zakupu. Z informacją we właściwym miejscu, by wątpliwości czy niezdecydowanie klienta zostały natychmiast rozwiane. W oprawie graficznej, która wzbudza zaufanie i sprawia, że zakupy w Twoim sklepie internetowym stają się przyjemnością i klient chętnie wraca.
Badamy oczekiwania klientów i zachowania konkurencji. Wszelkie działania podejmujemy na bazie wyników analizy i przygotowania odpowiedniej strategii marketingowej, przygotowanej indywidualnie dla każdego z naszych klientów.
Właściwa struktura sklepu to jak ułożenie towaru na półkach. Naszym celem jest przeniesienie doświadczenia z prawdziwego sklepu w świat cyfrowy. Sprawienie, że klient poczuje się obsłużony i poprowadzony za rękę, aby bez przeszkód dokonał zakupu.
W sklepie internetowym klienci kupują pod wpływem impulsu. Kluczem jest właściwa oprawa graficzna, opis produktu oraz techniki zachęcania klientów do działania (call to action): dodawanie do koszyka, przejście do kasy czy dokupienie produktów do zamówienia.
Układ i prezentację produktów w sklepie internetowym musi dopełniać wygoda użytkowania. Tu kluczowe są właściwie dobrane integracje: moduły płatności, dostawy, magazyn. Zoptymalizowane pod kątem klienta jak i łatwości obsługi przez pracowników.
Po wdrożeniu przeprowadzamy szkolenie z administrowania sklepem, pozwalając klientowi w pełni wykorzystać możliwości sprzedażowe.
Nasze sklepy internetowe spełniają najwyższe standardy dostępności, dzięki czemu są dostosowane do potrzeb wszystkich użytkowników – także osób z niepełnosprawnościami. Posiadamy narzędzia i kompetencje, które pozwalają nam projektować zgodnie z wymogami WCAG 2.1 oraz nowej unijnej dyrektywy EAA (European Accessibility Act), nakładającej obowiązek dostosowania serwisów internetowych dla szerokiej grupy firm i instytucji.
Oferujemy kompleksowe projektowanie stron i sklepów internetowych spełniających wymagania Ustawy o dostępności cyfrowej.
Projekty realizujemy wg wymogów WCAG 2.1, dzięki czemu nasze realizacje są funkcjonalne i czytelne dla osób:
Słabowidzących
Starszych
Niesłyszących i niedosłyszących
Z zaburzeniami motorycznymi
Zaburzeniami poznawczymi
Z dysleksją
Kliknij link, by przejść do konkretnej podstrony.
Profesjonalnie zaprojektowany sklep internetowy powinien pozwolić klientom na jak najprostsze nawigowanie, a także najszybsze odnalezienie poszukiwanych informacji oraz produktów.
Profesjonalny sklep internetowy to również taki, który zaspokaja potrzeby estetyczne klientów. Powinien on odzwierciedlać nowoczesny styl marki. Buduje to bowiem wizerunek marki w oczach klientów i przyczynia się do wzrostu ich zaufania.
Podobnie, jak w przypadku projektowania stron www, projektowanie sklepu internetowego rozpoczyna się od analizy potrzeb, grupy docelowej, a także działań konkurencji.
Projektowanie sklepu internetowego w dużym stopniu przypomina jego realne odzwierciedlenie: nawet jeśli prowadzimy sprzedaż online musimy zaplanować lejki sprzedażowe, a także ułożenie produktów na stronie sklepu. To niezwykle ważny etap, od którego zależeć będzie wartość koszyka zakupowego przyszłych klientów.
Kolejnym niezwykle ważnym etapem jest projektowanie graficzne, optymalizacja User Experience (UX) oraz tworzenie contentu sklepu. Całość musi być zoptymalizowana zarówno pod kątem klienta jak i łatwości obsługi przez pracowników.
Nieodzownym etapem jest również testowanie strony internetowej. Dokonywanie tzw. pustych zakupów, a więc sprawdzanie całej drogi zakupowej i nanoszenie ewentualnych zmian.
Proces tworzenia sklepu internetowego zależny jest od stopnia jego rozbudowania. Im więcej kategorii produktowych oraz samych produktów, tym dłuższy będzie czas tworzenia strony e-sklepu.
Cały proces przebiega tym skuteczniej i sprawniej, im więcej informacji zostanie przekazanych na etapie ustalania założeń i celów sklepu.
Cena stworzenia sklepu internetowego, podobnie jak czas jego stworzenia, zależy jest od stopnia rozbudowania oraz zaawansowania e-sklepu.
Im więcej informacji, kategorii produktowych oraz produktów, tym więcej elementów należy zaprojektować, co odnajduje swoje przełożenie w ostatecznej cenie.
Większość dostępnych na rynku rozwiązań sklepów internetowych skupia się jedynie na aspektach technicznych oraz funkcjonalnych. Powodzenie e-sklepu nie zależy jednak od liczby możliwych integracji, automatyzacji procesów czy narzędzi marketingowych.
Najważniejsze jest umiejętne zaplanowanie oraz zaprojektowanie kluczowych elementów lejków sprzedażowych.
Naszą mocną stroną jest UX designer. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w projektowaniu sklepów internetowych. Nasz zespół składa się ze specjalistów UX, grafików, architektów informacji, programistów, copywriterów oraz marketingowców.