fbpx
Tworzenie sklepów internetowych

Tworzenie sklepów internetowych

Projektujemy sklepy internetowe w oparciu o proces podporządkowany osiąganiu jak najwyższej konwersji już w momencie uruchomienia sklepu.

Wdrażane przez nas rozwiązania opieramy na sprawdzonych systemach e-commerce typu: Shopify czy WooCommerce. Nie tylko dostosowujemy je do specyficznych potrzeb zleceniodawcy, ale przede wszystkim projektujemy je pod kątem klienta, który będzie dokonywać zakupów.

Czytaj więcej

Dla nas liczy się Efektywność

Wiemy jak maksymalizować konwersję już od pierwszego dnia od uruchomienia sklepu.

Naszą najmocniejszą stroną jest UX design. Większość dostępnych na rynku rozwiązań sklepów internetowych skupia się jedynie na aspektach technicznych i funkcjonalnych. Sukces sprzedaży nie zależy jednak od liczby możliwych integracji, automatyzacji procesów czy nawet narzędzi marketingowych.

Najważniejsze jest zaplanowanie, a następnie umiejętne zaprojektowanie kluczowych elementów we właściwych miejscach lejków sprzedażowych. Tu liczy się wieloletnie doświadczenie w projektowaniu UX, grafików, architektów informacji, marketingowców i programistów.

Współpracując z nami otrzymujesz:

  • Nowoczesny i świetnie zaprojektowany sklep internetowy
  • Wdrożenie wszystkich potrzebnych integracji: płatności, dostawy, kupony promocyjne, newsletter, blog, magazyn.
  • Prosty w obsłudze system zarządzania sklepem, dodawania produktów i modyfikacji treści oraz szkolenie jak wykorzystać możliwości sprzedażowe.
  • Sklep przygotowany do pozycjonowania w internecie i prowadzenia kampanii: od szerokiej analityki po zarządzanie tagami.

Współpracując z nami otrzymujesz:

Współpracując z nami otrzymujesz:

PROCES PROJEKTOWANIA EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY

Każdy z etapów podróży klienta po Twoim sklepie internetowym musi być zaplanowany, a nie pozostawiony przypadkowi. Analogicznie jak w profesjonalnie urządzonym sklepie tradycyjnym. Towar w odpowiedniej kolejności na właściwych półkach powinien zachęcać do zakupu. Z informacją we właściwym miejscu, by wątpliwości czy niezdecydowanie klienta zostały natychmiast rozwiane. W oprawie graficznej, która wzbudza zaufanie i sprawia, że zakupy w Twoim sklepie internetowym stają się przyjemnością i klient chętnie wraca.

Analiza marketingowa

Badamy oczekiwania klientów i zachowania konkurencji. Wszelkie działania podejmujemy na bazie wyników analizy i przygotowania odpowiedniej strategii marketingowej, przygotowanej indywidualnie dla każdego z naszych klientów.

1
1
Analiza marketingowa
Analiza marketingowa

Planujemy intuicyjne lejki sprzedażowe

Właściwa struktura sklepu to jak ułożenie towaru na półkach. Naszym celem jest przeniesienie doświadczenia z prawdziwego sklepu w świat cyfrowy. Sprawienie, że klient poczuje się obsłużony i poprowadzony za rękę, aby bez przeszkód dokonał zakupu.

2
2
Planujemy intuicyjne lejki sprzedażowe
Planujemy intuicyjne lejki sprzedażowe

Prezentacja produktów

W sklepie internetowym klienci kupują pod wpływem impulsu. Kluczem jest właściwa oprawa graficzna, opis produktu oraz techniki zachęcania klientów do działania (call to action): dodawanie do koszyka, przejście do kasy czy dokupienie produktów do zamówienia.

3
3
Prezentacja produktów
Prezentacja produktów

Optymalizacja User Experience (UX)

Okład i prezentację produktów w sklepie internetowym musi dopełniać wygoda użytkowania. Tu kluczowe są właściwie dobrane integracje: moduły płatności, dostawy, magazyn. Zoptymalizowane pod kątem klienta jak i łatwości obsługi przez pracowników.

4
4
Optymalizacja User Experience (UX)
Optymalizacja User Experience (UX)

Szkolenie

Po wdrożeniu przeprowadzamy szkolenie z administrowania sklepem, pozwalając klientowi w pełni wykorzystać możliwości sprzedażowe.

5
5
Szkolenie
Szkolenie
Tworzymy projekty zgodnie z wymogami <span>WCAG 2.1</span>

Tworzymy projekty zgodnie z wymogami WCAG 2.1

Dysponujemy narzędziami i kompetencjami do tworzenia witryn i aplikacji dopasowanych do potrzeb wszystkich użytkowników Internetu. Również tych z niepełnosprawnościami.

Oferujemy kompleksowe projektowanie stron internetowych i aplikacji zgodnych z wymogami Ustawy o dostępności cyfrowej. Zapisy ustawy obowiązują wszystkie podmioty publiczne oraz zarządzające finansami publicznymi, jednak coraz więcej firm decyduje się na projektowanie stron umożliwiających kontakt ze wszystkimi internautami.

Projekty realizujemy wg wymogów WCAG 2.1, dzięki czemu nasze realizacje są funkcjonalne i czytelne dla osób:

  • Ikona do - Słabowidzących

    Słabowidzących

  • Ikona do - Starszych

    Starszych

  • Ikona do - Niesłyszących i niedosłyszących

    Niesłyszących i niedosłyszących

  • Ikona do - Z zaburzeniami motorycznymi

    Z zaburzeniami motorycznymi

  • Ikona do - Zaburzeniami poznawczymi

    Zaburzeniami poznawczymi

  • Ikona do - Z dysleksją

    Z dysleksją

Profesjonalne systemy e-commerce

Zaprojektujemy dla Twojej firmy profesjonalny sklep internetowy nastawiony na realizację celów biznesowych i wysoką konwersję. Porozmawiaj z naszym specjalistą i dowiedz się jakie rozwiązanie będzie najlepsze dla Twojego biznesu.

Bezpłatna konsultacja

Wybrane realizacje

Aby zobaczyć nas w akcji, poznaj naszą pracę. Na przestrzeni 16 lat stworzyliśmy setki projektów. Od małych stron firmowych po bardzo rozbudowane portale i systemy CRM, zarządzane nawet przez kilka tysięcy osób.

Zobacz wszystkie realizacje

Najczęściej zadawane pytania

  • Profesjonalnie zaprojektowany sklep internetowy powinien pozwolić klientom na jak najprostsze nawigowanie, a także najszybsze odnalezienie poszukiwanych informacji oraz produktów.

    Profesjonalny sklep internetowy to również taki, który zaspokaja potrzeby estetyczne klientów. Powinien on odzwierciedlać nowoczesny styl marki. Buduje to bowiem wizerunek marki w oczach klientów i przyczynia się do wzrostu ich zaufania.

  • Podobnie, jak w przypadku projektowania stron www, projektowanie sklepu internetowego rozpoczyna się od analizy potrzeb, grupy docelowej, a także działań konkurencji.

    Projektowanie sklepu internetowego w dużym stopniu przypomina jego realne odzwierciedlenie: nawet jeśli prowadzimy sprzedaż online musimy zaplanować lejki sprzedażowe, a także ułożenie produktów na stronie sklepu. To niezwykle ważny etap, od którego zależeć będzie wartość koszyka zakupowego przyszłych klientów.

    Kolejnym niezwykle ważnym etapem jest projektowanie graficzne, optymalizacja User Experience (UX) oraz tworzenie contentu sklepu. Całość musi być zoptymalizowana zarówno pod kątem klienta jak i łatwości obsługi przez pracowników.

    Nieodzownym etapem jest również testowanie strony internetowej. Dokonywanie tzw. pustych zakupów, a więc sprawdzanie całej drogi zakupowej i nanoszenie ewentualnych zmian.

  • Proces tworzenia sklepu internetowego zależny jest od stopnia jego rozbudowania. Im więcej kategorii produktowych oraz samych produktów, tym dłuższy będzie czas tworzenia strony e-sklepu.

    Cały proces przebiega tym skuteczniej i sprawniej, im więcej informacji zostanie przekazanych na etapie ustalania założeń i celów sklepu.

  • Cena stworzenia sklepu internetowego, podobnie jak czas jego stworzenia, zależy jest od stopnia rozbudowania oraz zaawansowania e-sklepu.

    Im więcej informacji, kategorii produktowych oraz produktów, tym więcej elementów należy zaprojektować, co odnajduje swoje przełożenie w ostatecznej cenie.

  • Większość dostępnych na rynku rozwiązań sklepów internetowych skupia się jedynie na aspektach technicznych oraz funkcjonalnych. Powodzenie e-sklepu nie zależy jednak od liczby możliwych integracji, automatyzacji procesów czy narzędzi marketingowych.

    Najważniejsze jest umiejętne zaplanowanie oraz zaprojektowanie kluczowych elementów lejków sprzedażowych.

    Naszą mocną stroną jest UX designer. Posiadamy wieloletnie doświadczenie w projektowaniu sklepów internetowych. Nasz zespół składa się ze specjalistów UX, grafików, architektów informacji, programistów, copywriterów oraz marketingowców.

    Bezpłatna konsultacja

    Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji ze specjalistą oraz uzyskaj szybką wycenę.
    Na wiadomości odpowiadamy do 30 minut od wysłania zapytania w godzinach pracy agencji.