BEZPŁATNA KONSULTACJA

Chcesz zwiększyć sprzedaż, skutecznie budować markę lub usprawnić swój marketing? Nasi eksperci są gotowi Ci pomóc!

Wypełnij formularz i skorzystaj z bezpłatnej konsultacji eksperckiej. Umów się na rozmowę w dogodnym dla Ciebie terminie

    Na czym polega konsultacja ekspercka?

    W dzisiejszych realiach działania marketingowe i sprzedażowe wymagają precyzji na miarę chirurga, aby osiągnąć zamierzone cele biznesowe. Nasze podejście opiera się na dogłębnej analizie potrzeb klientów, co pozwala nam proponować najskuteczniejsze rozwiązania dla każdej firmy.

    Konsultacja ekspercka to proces rozmów i spotkań skoncentrowanych na Twoim biznesie, jego potrzebach i wyzwaniach. Wszystko po to, aby odpowiedzieć na kluczowe pytania, które zadaje sobie wielu przedsiębiorców, i znaleźć dla nich optymalne rozwiązania.

    Przykładowe pytania i zakres konsultacji:

    Przykładowe pytania i zakres konsultacji:
    • 1. Budowa marki

      • Jak zbudować markę od podstaw?
      • Czy moja firma lub produkt mają potencjał do budowy marki?
      • Na czym polega budowa wizerunku marki?
    • 2. Strategia marketingowa

      • Czy moja firma potrzebuje strategii marketingowej?
      • Jakie korzyści może osiągnąć moja firma dzięki wdrożeniu strategii?
      • Jak prześcignąć konkurencję budując silne przewagi konkurencyjne?
    • 3. Wprowadzenie produktu na rynek

      • Jak wygląda proces wprowadzania produktu na rynek?
      • Od jakiego rynku powinienem zacząć ze swoim produktem?
      • Jak zbadać potencjał produktu na rynkach zagranicznych?
    • 4. Zwiększanie sprzedaży

      • Jak mogę zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?
      • Na czym polega budowanie lejków marketingowych i sprzedażowych?
      • Jakie kanały sprzedaży mogę wykorzystać w swojej firmie?
      • Jak mogę wykorzystać narzędzia marketing automation w procesie automatyzacji sprzedaży?
    • 5. Pozyskiwanie leadów B2B

      • Jak wygląda proces pozyskiwania leadów B2B?
      • Jakie kanały pozyskiwania leadów B2B mogą mieć największy potencjał w mojej firmie?
      • Jak wygląda proces budowy lejków marketingowych opartych o lead magnet? 
      • Jak mogę wykorzystać narzędzia marketing automation dobudowania automatyzacji procesów marketingowych?
    • 6. Social media

      • Jak dzięki działaniom social media można pozyskiwać klientów i budować wizerunek marki?
      • Jakie kanały social media sprawdzą się w mojej branży?
      • Jak prowadzić komunikację social media, aby osiągnąć wysoki ROAS?
    • 7. Budowa stron www

      • Jak wygląda proces budowy strony, która ma za zadanie pozyskiwać klientów?
      • Jakie zakładki (podstrony) powinna mieć moja strona firmowa, aby zwrot z inwestycji był jak największy?
      • Ile kosztuje zbudowanie strony www, która będzie konwertować i ma wysoki potencjał dalszego rozwoju?
      • Na czym polega tworzenie architektury informacji i jak dzięki prawidłowo opracowanemu UX designie można podnieść konwersję strony?
    • 8. Ecommerce

      • Jak opracować sklep internetowy, który będzie najskuteczniejszy w mojej branży?
      • Jaką wybrać platformę sprzedażową, która pozwoli na rośnięcie razem z firmą?
      • Co można zrobić i jakie działania podjąć, aby zmaksymalizować konwersję w moim sklepie?
    • 9. Content marketing

      • Czy content marketing będzie skuteczny w mojej firmie?
      • Jakie korzyści będzie mieć moja firma z opracowanej i wdrożonej strategii content marketingowej?
      • Czy regularnie tworząc content moja strona osiągnie wysokie pozycje w wyszukiwarce (SEO)?

    Nasi eksperci

    Zbigniew Flejsner Marketing Director
    Paweł Nejman Chief Creative Officer
    Justyna Cempel Marketing Manager
    Krystian Jurdziński COO | Member of the Board
    Mateusz Pająk New Business Manager
    Artur Łaszkiewicz New Business Manager
    Sebastian Pachucki Digital Manager / Web Developer
    Michał Hyliński UX/UI Director

    Jak przebiega proces konsultacyjny?

    Etapy procesu konsultacji po wypełnieniu formularza

    Rozmowa telefoniczna

    Po wypełnieniu formularza kontaktujemy się telefonicznie celem przeprowadzenia krótkiej, niezobowiązującej rozmowy (15-20 minut). Na tym etapie wstępnie poznajemy zakres potrzeb jakie ma Twoja firma oraz umawiamy termin spotkania online.

    1
    1
    Rozmowa telefoniczna
    Rozmowa telefoniczna

    Analiza potrzeb

    Rozwiązania marketingowe, które oferujemy są precyzyjnie dobierane do potrzeb naszych klientów, dlatego jednym z pierwszych etapów jest spotkanie online na którym szczegółowo poznajemy potrzeby danego przedsiębiorstwa. Rozmawiamy o firmie, celach jakie chce realizować o rynku i konkurencji. Na tym etapie ustalamy w jakich obszarach marketingowo-sprzedażowych są aktualnie największe potrzeby firmy.

    2
    2
    Analiza potrzeb
    Analiza potrzeb

    Konsultacja ekspercka

    Wiedząc już w jakim zakresie Twoja firma potrzebuje wsparcia, możemy dobrać ekspertów, którzy będą uczestniczyli w kolejnym spotkaniu. Nasi eksperci przedstawią możliwości realizacji działań oraz odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

    3
    3
    Konsultacja ekspercka
    Konsultacja ekspercka

    Przygotowanie oferty

    Na tym etapie posiadamy już wystarczającą wiedzę, aby móc przygotować propozycję ofertową, która będzie wręcz z chirurgiczną precyzją odpowiadać na potrzeby Twojej firmy. Otrzymujesz indywidualnie przygotowaną propozycję ofertową, którą wspólnie omawiamy.

    Na tym etapie to Ty decydujesz komu powierzysz realizowanie działań marketingowych swojej firmy.

    4
    4
    Przygotowanie oferty
    Przygotowanie oferty

    Współpraca

    Ponad 64% firm, które przechodzą przez nasz proces konsultacji eksperckich decyduje się na podjęcie współpracy z naszą agencją z czego jesteśmy niezwykle dumni. 🙂

    Za każdym razem jest to początek przygody i jednocześnie ciężkiej pracy jaką wykonujemy dla naszych klientów, aby rozwijać ich biznesy!

    5
    5
    Współpraca
    Współpraca