Kampanie Social Media
Nie sztuką jest stworzyć kampanię. Prawdziwym wyzwaniem jest osiągnąć świetne wyniki.
Kampanie w mediach społecznościowych to efektywny sposób na realizację celów biznesowych. Od powiększania grupy kontaktów, poprzez wzrost świadomości marki, po realną sprzedaż lub udział odbiorców we wskazanych wydarzeniach. Social Ads wspierają marketerów i właścicieli firm na wszystkich etapach lejka sprzedażowego, nawet przy działaniach kierowanych do niestandardowej grupy odbiorców.
Dlaczego warto podjąć współpracę ze specjalistami social ads?
Ustawienie kampanii Facebook ads oraz Instagram ads zapewniających wysokie wskaźniki ROI, ROAST i współczynnika konwersji jest dzisiaj nie lada wyzwaniem. Częste zmiany w algorytmach obu platform utrudniają budowanie skutecznych kampanii. Specyfika LinkedIna czy TikToka również wymaga odpowiedniego podejścia i wiedzy. Stale aktualizowana wiedza i doświadczenie to podstawa do budowania skutecznych działań reklamowych w świecie social media. Dlatego warto powierzyć to zadanie specjalistom, którzy tworzą skuteczne kampanie w social mediach!
Co wyróżnia kampanie social ads realizowane w JAAQOB HOLDING®
W pierwszej kolejności określamy cele biznesowe. To podstawa w planowaniu kampanii reklamowej, która przynosi realne wyniki. Nie uznajemy przypadkowych działań, lecz dokładnie analizujemy sytuację przedsiębiorstwa, jego otoczenia i grupę odbiorców. Na podstawie założeń wypracowanych wspólnie z klientem, przystępujemy do dalszych działań, które zapewnią uzyskanie satysfakcjonujących wyników poprzez kampanie social ads.
Kilkunastoletnie doświadczenie w branży reklamowej, ponad 800 zrealizowanych projektów strategiczno — marketingowych i nieustanne podążanie za najnowszymi trendami w branży, stanowią bazę, która pozwala nam realizować zadania na najwyższym poziomie i tworzyć skuteczne kampanie reklamowe w social mediach.
Dzięki umiejętnemu połączeniu strategii i analityki kanałów realizujemy kampanie social ads zgodnie z wyznaczonymi celami, które pomagają nam tworzyć najlepsze kampanie social media. Wszystkie działania użytkowników są przez nas skrupulatnie mierzone. Prowadzone przez nas kampanie socials ads są stale optymalizowane i dostosowywane do nowości i zmian na rynku.
Co możesz zlecić w ramach usługi social ads?
Przeprowadzamy audyt już ustawionych kampanii, w ramach którego określamy grupy docelowe. Podpowiadamy jak zwiększyć konwersję w już uruchomionych kampaniach social media i jak stworzyć odpowiednią komunikację do wyznaczonych celów i grupy odbiorców.
Budujemy kampanie social ads od podstaw, rozpoczynając od ustalenia celu, przez wyznaczenie grupy odbiorców i stworzenie kreacji, kończąc na analizie i optymalizacji. Kampanie na bieżąco monitorujemy, a jej wyniki raportujemy naszym klientom.
Proces budowania kampanii social ads krok po kroku
Analiza i strategia doboru kanałów reklamowych
Zbudowanie strategii kampanii reklamowej i dobór odpowiednich kanałów jest jednym z najważniejszych etapów jej tworzenia. Realizujemy social ads na Facebooku, Instagramie, Linkedinie oraz TikToku. Każda strategia jest tworzona indywidualnie i budowana specjalnie dla konkretnej marki, dzięki czemu już od początku może ona realizować dużo lepsze wyniki od konkurencji.
Określenie grupy docelowej
Portale społecznościowe dają możliwość zorganizowania akcji promocyjnych, które przekładają się na rozpoznawalność i sprzedaż. Jeśli zostaną właściwie ustawione, trafiają one do idealnego odbiorcy. Firma zyskuje wówczas pełną kontrolę nad swoim budżetem i oczekiwany zwrot z inwestycji.
Kreacja
Reklamy wykonujemy na podstawie moodboardów i wcześniejszych analiz, tak aby idealnie wpasowały się w określone założenia. Komunikaty dostosowane są do określonej grupy odbiorców, a stylistyka współgra z charakterem marki.
Monitoring i raportowanie
Media społecznościowe to miejsce, gdzie komunikacja trwa nieprzerwanie, na różnych płaszczyznach. Dzięki dobrze zoptymalizowanym i zaplanowanym kampaniom social ads, komunikaty firmy zyskują wysoki stopień dotarcia przy niewielkim wkładzie finansowym. Zajmujemy się monitorowaniem i raportowaniem wyników reklam na Facebooku, Instagramie, Linkedin oraz TikToku. Na bieżąco informujemy klientów o efektach prowadzonych kampanii social media.
Skontaktuj się z nami, by omówić efektywne kampanie social ads dla Twojej firmy!
Bezpłatna konsultacjaWybrane realizacje
Aby zobaczyć nas w akcji, poznaj naszą pracę. Na przestrzeni 14 lat stworzyliśmy setki projektów. Od małych stron firmowych po bardzo rozbudowane portale i systemy CRM, zarządzane nawet przez kilka tysięcy osób.
Zobacz wszystkie realizacjeKompleksowo wspieramy firmy — Poznaj inne nasze usługi
Kliknij link, by przejść do konkretnej podstrony.
Najczęściej zadawane pytania
-
Social ads to rodzaj reklamy internetowej, która wykorzystywana jest w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn oraz TikTok. Kampanie social ads to jeden ze sposobów na dotarcie ze swoim przekazem do wybranej grupy, na podstawie zebranych na jej temat informacji. Przykładowo są to dane takie jak wiek lub miejsce zamieszkania. Dzięki temu kampanie można ustawić pod dotarcie do dokładnie określonej grupy odbiorców.
-
Oczywiście, że są skuteczne! Kampanie reklamowe w social media swoją efektywność osiągają dzięki dopasowaniu treści reklamy do określonej grupy odbiorców na podstawie ich zainteresowań, zachowań w sieci, wcześniejszych decyzji zakupowych, miejsca zamieszkania czy wieku. Dzięki profilowaniu komunikacji na podstawie tych danych, kampanie social ads są znacznie bardziej skuteczne od tradycyjnych sposobów reklamy, ponieważ dostarczają użytkownikowi informacji adekwatnych do jego potrzeb.
-
Planowanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych powinno być nie tylko zgodne ze strategią marketingową, ale również dopasowane do potrzeb i profilu działalności. Niezbędna w tym zakresie będzie wiedza specjalisty z agencji marketingowej, który pomoże w doborze odpowiednich portali społecznościowych, określeniu celów oraz dobierze odpowiedni format reklamy social ads.
-
Koszt reklamy w social media zależy od wielu czynników, takich jak rodzaj reklamy, portal społecznościowy, grupa docelowa, cel kampanii czy konkurencyjność rynku. Nie bez znaczenia są również wybrane formaty reklamy — to znaczy czy promujemy treści video, czy może zdjęcia i grafiki. Szczególnie ważnym czynnikiem jest wybrane medium. Inaczej będzie wyceniana reklama Instagram Ads niż TikTok Ads. Wszystkie te aspekty i wyznaczone cele decydują o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii social ads.
-
Social ads to podstawa dzisiejszej reklamy internetowej, a ich rola w marketingu online ciągle rośnie. Podobnie jak wzrasta JAAQOB HOLDING®. Codziennie od kilkunastu lat dostarczamy naszym klientom rozwiązania, które przynoszą realne wyniki biznesowe. Oferujemy doświadczenie i kompleksowe podejście do prowadzonych projektów potwierdzone wysoką jakością naszych realizacji. Pomożemy Ci w realizacji kampanii na wszystkich najpopularniejszych platformach: od reklamy na Facebooku przez Instagram Ads, po Linkedin Ads.