Analiza i strategia doboru kanałów reklamowych

Zbudowanie strategii kampanii reklamowej i dobór odpowiednich kanałów jest jednym z najważniejszych etapów jej tworzenia. Realizujemy social ads na Facebooku, Instagramie, Linkedinie oraz TikToku. Każda strategia jest tworzona indywidualnie i budowana specjalnie dla konkretnej marki, dzięki czemu już od początku może ona realizować dużo lepsze wyniki od konkurencji.

1
1
Analiza i strategia doboru kanałów reklamowych

Określenie grupy docelowej

Portale społecznościowe dają możliwość zorganizowania akcji promocyjnych, które przekładają się na rozpoznawalność i sprzedaż. Jeśli zostaną właściwie ustawione, trafiają one do idealnego odbiorcy. Firma zyskuje wówczas pełną kontrolę nad swoim budżetem i oczekiwany zwrot z inwestycji.

2
2
Określenie grupy docelowej

Kreacja

Reklamy wykonujemy na podstawie moodboardów i wcześniejszych analiz, tak aby idealnie wpasowały się w określone założenia. Komunikaty dostosowane są do określonej grupy odbiorców, a stylistyka współgra z charakterem marki.

3
3
Kreacja

Monitoring i raportowanie

Media społecznościowe to miejsce, gdzie komunikacja trwa nieprzerwanie, na różnych płaszczyznach. Dzięki dobrze zoptymalizowanym i zaplanowanym kampaniom social ads, komunikaty firmy zyskują wysoki stopień dotarcia przy niewielkim wkładzie finansowym. Zajmujemy się monitorowaniem i raportowaniem wyników reklam na Facebooku, Instagramie, Linkedin oraz TikToku. Na bieżąco informujemy klientów o efektach prowadzonych kampanii social media.

4
4
Monitoring i raportowanie
Bezpłatna konsultacja

Kompleksowo wspieramy firmy — Poznaj inne nasze usługi

Kliknij link, by przejść do konkretnej podstrony.

Najczęściej zadawane pytania

  • Social ads to rodzaj reklamy internetowej, która wykorzystywana jest w mediach społecznościowych, takich jak Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn oraz TikTok. Kampanie social ads to jeden ze sposobów na dotarcie ze swoim przekazem do wybranej grupy, na podstawie zebranych na jej temat informacji. Przykładowo są to dane takie jak wiek lub miejsce zamieszkania. Dzięki temu kampanie można ustawić pod dotarcie do dokładnie określonej grupy odbiorców.

  • Oczywiście, że są skuteczne! Kampanie reklamowe w social media swoją efektywność osiągają dzięki dopasowaniu treści reklamy do określonej grupy odbiorców na podstawie ich zainteresowań, zachowań w sieci, wcześniejszych decyzji zakupowych, miejsca zamieszkania czy wieku. Dzięki profilowaniu komunikacji na podstawie tych danych, kampanie social ads są znacznie bardziej skuteczne od tradycyjnych sposobów reklamy, ponieważ dostarczają użytkownikowi informacji adekwatnych do jego potrzeb.

  • Planowanie kampanii reklamowej w mediach społecznościowych powinno być nie tylko zgodne ze strategią marketingową, ale również dopasowane do potrzeb i profilu działalności. Niezbędna w tym zakresie będzie wiedza specjalisty z agencji marketingowej, który pomoże w doborze odpowiednich portali społecznościowych, określeniu celów oraz dobierze odpowiedni format reklamy social ads.

  • Koszt reklamy w social media zależy od wielu czynników, takich jak rodzaj reklamy, portal społecznościowy, grupa docelowa, cel kampanii czy konkurencyjność rynku. Nie bez znaczenia są również wybrane formaty reklamy — to znaczy czy promujemy treści video, czy może zdjęcia i grafiki. Szczególnie ważnym czynnikiem jest wybrane medium. Inaczej będzie wyceniana reklama Instagram Ads niż TikTok Ads. Wszystkie te aspekty i wyznaczone cele decydują o kosztach związanych z prowadzeniem kampanii social ads.

  • Social ads to podstawa dzisiejszej reklamy internetowej, a ich rola w marketingu online ciągle rośnie. Podobnie jak wzrasta JAAQOB HOLDING®. Codziennie od kilkunastu lat dostarczamy naszym klientom rozwiązania, które przynoszą realne wyniki biznesowe. Oferujemy doświadczenie i kompleksowe podejście do prowadzonych projektów potwierdzone wysoką jakością naszych realizacji. Pomożemy Ci w realizacji kampanii na wszystkich najpopularniejszych platformach: od reklamy na Facebooku przez Instagram Ads, po Linkedin Ads.

    Bezpłatna konsultacja

    Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w firmie i jednocześnie skutecznie budować markę? Być może potrzebujesz porozmawiać o marketingu lub efektywnej strategii biznesowej? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji eksperckiej – zadaj nam dowolne pytanie, a nasi eksperci bezpłatnie przedstawią Ci rozwiązania i kierunki marketingowe, które będą realizować cele biznesowe Twojej firmy. Wypełnij formularz, aby umówić się w dogodnym dla Ciebie terminie na konsultację.