O nas
Od początku istnienia naszej firmy dzielimy sie wiedzą z przedsiębioracami, aby pomóc im realizować cele biznesowe.





Historia
2006Historia firmy sięga 2006 roku, kiedy Przemysław Jończyk założył agencję interaktywną pod nazwą JPProjekt. Na początku działalności firma skupiała się głównie na projektowaniu stron internetowych w technologii flash, która obecnie już nie istnieje. W 2010 roku do firmy dołączył Paweł Nejman, odpowiedzialny za budowę działu graficznego. W tamtym czasie zmianie uległa również nazwa firmy — na JAAQOB. Nazwa ta pochodzi od imienia Jakub z języka hebrajskiego, które nosi pierwszy syn właściciela agencji.
Historia firmy sięga 2006 roku, kiedy Przemysław Jończyk założył agencję interaktywną pod nazwą JPProjekt. Na początku działalności firma skupiała się głównie na projektowaniu stron internetowych w technologii flash, która obecnie już nie istnieje. W 2010 roku do firmy dołączył Paweł Nejman, odpowiedzialny za budowę działu graficznego. W tamtym czasie zmianie uległa również nazwa firmy — na JAAQOB. Nazwa ta pochodzi od imienia Jakub z języka hebrajskiego, które nosi pierwszy syn właściciela agencji.

2010-2014W latach 2010-2014 firma zatrudniała 12 osób i skupiała się głównie na projektowaniu stron internetowych oraz innych rozwiązań interaktywnych. Już na początku swojej działalności firma pozyskała kluczowego klienta – stację telewizyjną Discovery Channel, którą obsługiwała na kilku rynkach. W listopadzie 2012 do zespołu dołączył Krystian Jurdziński, odpowiedzialny za wsparcie i rozwój działu digital. Wraz z rozwojem rynku marketingowego, JAAQOB wprowadziła do swojej oferty doradztwo strategiczne oraz tworzenie strategii marketingowych. Dzięki temu firma pozyskała nowych klientów oraz rozszerzyła zakres swoich usług.
W latach 2010-2014 firma zatrudniała 12 osób i skupiała się głównie na projektowaniu stron internetowych oraz innych rozwiązań interaktywnych. Już na początku swojej działalności firma pozyskała kluczowego klienta – stację telewizyjną Discovery Channel, którą obsługiwała na kilku rynkach. W listopadzie 2012 do zespołu dołączył Krystian Jurdziński, odpowiedzialny za wsparcie i rozwój działu digital. Wraz z rozwojem rynku marketingowego, JAAQOB wprowadziła do swojej oferty doradztwo strategiczne oraz tworzenie strategii marketingowych. Dzięki temu firma pozyskała nowych klientów oraz rozszerzyła zakres swoich usług.

2018W 2018 roku firma przekształciła się z działalności gospodarczej w holding o nazwie JAAQOB HOLDING™, skupiający trzy spółki własne oraz spółki partnerskie, stając się jednocześnie grupą strategiczno-kreatywną. Wspólnikami firmy, oprócz prezesa Przemysława Jończyka, zostali Paweł Nejman i Krystian Jurdziński. Na przestrzeni czasu JAAQOB HOLDING™ miała już bardzo bogate portfolio realizacji projektów dla wielu globalnych marek i lokalnych firm.
W 2018 roku firma przekształciła się z działalności gospodarczej w holding o nazwie JAAQOB HOLDING™, skupiający trzy spółki własne oraz spółki partnerskie, stając się jednocześnie grupą strategiczno-kreatywną. Wspólnikami firmy, oprócz prezesa Przemysława Jończyka, zostali Paweł Nejman i Krystian Jurdziński. Na przestrzeni czasu JAAQOB HOLDING™ miała już bardzo bogate portfolio realizacji projektów dla wielu globalnych marek i lokalnych firm.

2023Obecnie JAAQOB HOLDING® to firma zatrudniająca ponad 50 osób, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marketingowej w modelach subskrypcyjnych (abonamentowych). Firma oferuje m.in. tworzenie strategii marketingowych, treści i narzędzi digital, budowanie wizerunku marek, obsługę mediów społecznościowych, systemy e-commerce oraz inne usługi związane z marketingiem internetowym. Dzięki swojemu doświadczeniu, JAAQOB HOLDING® jest jednym z liderów na rynku marketingu strategicznego w Polsce i cieszy się uznaniem wśród klientów.
Obecnie JAAQOB HOLDING® to firma zatrudniająca ponad 50 osób, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marketingowej w modelach subskrypcyjnych (abonamentowych). Firma oferuje m.in. tworzenie strategii marketingowych, treści i narzędzi digital, budowanie wizerunku marek, obsługę mediów społecznościowych, systemy e-commerce oraz inne usługi związane z marketingiem internetowym. Dzięki swojemu doświadczeniu, JAAQOB HOLDING® jest jednym z liderów na rynku marketingu strategicznego w Polsce i cieszy się uznaniem wśród klientów.

Dzięki naszej wiedzy eksperckiej i wieloletniemu doświadczeniu, wspieramy rozwój przedsiębiorstw w cyfrowym świecie, umożliwiając im budowanie silnej pozycji na rynku. Nasza codzienna praca skupia się na efektywnym pomaganiu klientom w realizacji ich celów biznesowych, zwiększaniu sprzedaży oraz skuteczniejszym pozyskiwaniu klientów. Od ponad 17 lat wspieramy marki w ich rozwoju i wzroście. W swojej działalności kierujemy się etycznymi zasadami oraz dążeniem do zrównoważonego rozwoju gospodarczego.
Dążymy do osiągnięcia pozycji lidera w Polsce w zakresie tworzenia strategii marketingowych oraz rozpowszechniania idei marketingu strategicznego. Naszym celem jest stworzenie synergii między myśleniem strategicznym a kreatywnością, co pozwoli nam dostarczyć wyjątkową wartość dodaną dla naszych klientów.
Zarząd
Zespół specjalistów pod okiem doświadczonych ekspertów
Zespół zarządzający
Pasjonat nowych rozwiązań i narzędzi marketingowych. Prawdziwy weteran marketingu, sprzedaży i strategii biznesowych. Od ponad 30 lat doradza firmom, jak marketing może przyczynić się do wzrostu zysków. Setki opracowanych strategii i projektów oraz kontakt z niezliczonymi branżami pozwalają mu na bardzo szerokie i interdyscyplinarne spojrzenie na realizowane projekty.
Z wykształcenia finansista, dzięki czemu każdorazowo skupia się na wymiernych efektach, które musi przynosić marketing. Tysiące przeczytanych książek oraz publikacji pozwalają mu nie tylko na wdrażanie sprawdzonych rozwiązań, ale i tworzenie autorskich narzędzi oraz procesów, które znajdą zastosowanie w firmach każdej wielkości.
W pracy wypełnia swoją osobistą misję — uświadamia jak wiele może zdziałać właściwe pojmowanie marketingu i wykorzystanie jego narzędzi, aby firmy mogły się lepiej rozwijać, oferując godne warunki zatrudnienia i przyczyniając się do rozwoju gospodarczego. Z JAAQOB HOLDING® związany od 2018 roku.
Prywatnie miłośnik ciszy i dzikiej przyrody. Survivalowiec i zapalony kajakarz, odkrywający piękno Polski od strony wody. Aktywny inwestor giełdowy, pasjonat analizy fundamentalnej.
Ekspertka od treści biznesowych. Entuzjastka słowa pisanego. Realizatorka zadań specjalnych. Doświadczenie w marketingu treści zdobywa od 2016 roku, pisząc teksty i reklamy dla znanych, międzynarodowych marek. W głębi ducha wierzy, że każda dyscyplina może mieć tylko jednego zwycięzcę, dlatego z zapałem doskonali swoje umiejętności.
Wszechstronna wiedza pozwala jej na skuteczną i profesjonalną realizację projektów dla różnorodnych branż – zaczynając od IT, nowych technologii czy rozwiązań OZE, przez nieruchomości i bankowość, po wydawanie na rynek nowych produktów jak kosmetyki, gry planszowe i zabawki.
Swoją niezwykłą perspektywę wykorzystuje do przygotowywania mistrzowskich treści dla klientów, skutecznie rozpoznając ich potrzeby oraz najsilniejsze strony. W grupie strategiczno-kreatywnej JAAQOB HOLDING® od 2021 roku, gdzie jako Content Managerka dba o jakość przygotowywanych treści oraz ich skuteczność pod względem biznesowym.
W wolnych chwilach oddaje się nowinkom z dziedziny psychologii, astronomii i nauk o Ziemi.
Realistka z dużą dawką optymizmu. Twierdzi, że w życiu nie ma rzeczy niemożliwych, trzeba jedynie opracować bardzo dobry plan i mieć wystarczająco dużo wiary i energii, której jej nie brakuje. Ulubione powiedzenie to „Firma bez marketingu i strategii jest jak prowadzenie samochodu z zamkniętymi oczami”.
Ukończyła studia na kierunku Marketing i Zarządzanie sprzedażą, co okazało się początkiem upragnionej drogi do managementu. Pogłębia i aktualizuje swoją wiedzę branżową, twierdząc, że stały rozwój i odpowiednie zorientowanie są synonimami sukcesu.
Od dziecka zafascynowana Formułą 1, w której strategie odgrywają kluczową rolę. Obserwując poczynania zdeterminowanych zespołów i pogłębiając wiedzę o ich działaniach, inspiruje ją to do opracowywania taktyk, jak zdobywać przewagę konkurencyjną „na torze” i poza nim. W JAAQOB HOLDING® od 2021 roku pomaga firmom wyróżnić się na rynku dzięki silnej strategii.
Prywatnie tańcząca mama będąca miłośniczką motoryzacji, kuchni włoskiej i jogi. Kolekcjonerka cytatów oraz książek psychologicznych i biznesowych.
Artystyczna dusza, filozofka z wykształcenia, designerka z ciekawości i wyboru. W branży marketingowo-reklamowej zwiedziła chyba wszystkie miejsca. Zajmowała się testowaniem stron, administracją oraz copywritingiem. Przez kilka lat pracowała również jako grafik, tworząc różnorodne kreacje — od prostych banerów, po kreacje całych stron internetowych.
Swoje interdyscyplinarne doświadczenie zdobywała także w dziale social media, poznając od środka dynamiczne środowisko mediów społecznościowych oraz kulisy pracy marketingowca.
W JAAQOB HOLDING® z sukcesem spełnia się na stanowisku dyrektora artystycznego i managera. Jej anielska cierpliwość, naukowa rzetelność i wyobraźnia owocują w komunikacji z klientami, pracownikami i zarządzaniem projektami. Weteranka negocjacji. Dyplomatka z kreatywnym podejściem do kontaktów z ludźmi.
W wolnych chwilach uwielbia galopować na przełaj na swojej uroczej „koniczce” i strzelać z łuku (też na końskim grzbiecie). Uwielbia czytać, pisać i rysować.
Od 10 lat związany ze sprzedażą. W tym czasie zajmował się m.in. doradztwem w zakresie nieruchomości, a w późniejszym okresie szkoleniem agentów dla jednej z największych międzynarodowych agencji nieruchomości. Był odpowiedzialny za organizację prestiżowych konferencji i targów, takich jak Golden Marketing Conference, Build 4 Future czy Art Of Color.
Miłośnik szukania rozwiązań win-win, zwiększania wiedzy z zakresu nowoczesnej sprzedaży oraz doszkalania się z zagadnień związanych z marketingiem B2B & B2C.
Swoją karierę w JAAQOB HOLDING® rozpoczął w 2020 roku na stanowisku Key Account Managera, gdzie zdobywał coraz większe doświadczenie i wiedzę z obszaru marketingu oraz sprzedaży. Dzięki swojemu zaangażowaniu, chęci ciągłego rozwoju oraz osiągania ponadprzeciętnych wyników objął finalnie stanowisko Sales Directora.
Prywatnie posiadacz dwóch wesołych psiaków, fan starego, dobrego rocka oraz wyszukiwania okazji na weekendowy city break.
Z branżą marketingu w mediach społecznościowych związana od 9 lat. Specjalistka w zakresie social ADS. Miłośniczka myślenia outside of the box i nieszablonowej kreatywności. W każdym projekcie widzi przede wszystkim ludzi i ich potrzeby. Swoje bogate portfolio zbudowała jako freelancer w realizacjach dla wielu firm.
Ma doświadczenie w pracy dla branż: fashion, beauty, budownictwa, OZE, smart home oraz sektora medycznego. Jest wielką fanką nauki, dla samej nauki. Mimo lat doświadczeń i zdobytej wiedzy nieustannie poszerza swoje kompetencje, biorąc udział w wielu szkoleniach, webinarach oraz kursach.
Tworzy JAAQOB HOLDING® od 2019 roku. Początkowo jako specjalista social media, a od 2021 roku stoi na czele działu mediów społecznościowych, pełniąc funkcję managerki. Przez cały okres swojej pracy, nieustannie działa na rzecz rozwoju i dostarczania klientom profesjonalnego wsparcia w zakresie social media.
Prywatnie szczęśliwa żona, mama czwórki wspaniałych dzieci oraz jednego kota. Miłośniczka spędzania czasu nad polskim morzem, wycieczek rowerowych i dobrego jedzenia.
Pasjonat informatyki i realizator najtrudniejszych zadań. Już na studiach informatycznych stawiał pierwsze kroki w branży, aby tuż po ich zakończeniu poszerzać swoje kompetencje i wiedzę jako freelancer. W swojej pracy stawia na innowacje i funkcjonalność w połączeniu ze znajomością potrzeb dzisiejszego biznesu.
Poszanowanie potrzeb użytkownika, tworzenie projektów przystępnych dla odbiorcy, przyciągających uwagę i realizujących cele biznesowe — pozwoliły mu zbudować szerokie portfolio realizacji i otworzyły drogę do dalszego rozwoju.
W 2019 roku stał się częścią JAAQOB HOLDING®, gdzie początkowo tworzył projekty jako web developer, aby później stać się liderem działu digital. Od tamtej pory ze swoim doświadczonym zespołem dostarcza klientom profesjonalne realizacje i dzieli się swoją szeroką wiedzą z dziedziny IT jako project manager.
Prywatnie jest miłośnikiem podróży, który postawił sobie za cel odwiedzenie każdego kontynentu. Ponadto kibicuje Chelsea Londyn, a dodatkowo jest pasjonatem historii starożytnej i e-sportu.
Od blisko 23 lat związany z branżą reklamową. Dysponuje interdyscyplinarnym doświadczeniem dzięki pracy w wielu dziedzinach związanych z designem i marketingiem — grafika użytkowa, prace drukarskie, grafika komputerowa, media audiowizualne oraz działania digitalowe.
Swoją karierę rozwijał, pracując w agencjach działających dla różnorodnych branż — od wydawnictw, po agencje multimedialne. Współzałożyciel agencji Euforia. Zwolennik nieszablonowego podejścia do projektów i kreatywności, przecierania nieodkrytych szlaków i szukania optymalnych rozwiązań.
W każdym projekcie na pierwszym miejscu stawia przede wszystkim człowieka i jego interakcję z produktem, działając w myśl metodologii projektowania w zorientowaniu na użytkownika i design thinking. Związany z JAAQOB HOLDING® od 2012 roku. Początkowo jako grafik komputerowy, od 10 lat aktywnie rozwija się jako manager działu UX/UI, który stworzył od zera.
Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwójki wspaniałych córek. Miłośnik muzyki i mocnych gitarowych brzmień oraz dobrej kuchni.
Pasjonat grafiki z głową pełną pomysłów. Przez 8 lat pracy jako grafik, zyskał doświadczenie w branży i miał okazję pracować dla wielu międzynarodowych korporacji. Jego specjalizacją jest tworzenie identyfikacji wizualnych oraz grafika użytkowa. W swoim portfolio posiada dziesiątki opracowanych logo. Kieruje zdolnym i doświadczonym zespołem, razem z którym tworzy skuteczne i efektowne kreacje dla klientów jako dyrektor kreatywny.
Poza wykształceniem kierunkowym ciągle uczy się nowych rzeczy. Poszerza swoje kompetencje na licznych certyfikowanych szkoleniach między innymi z Customer Care oraz Customer Experience. Ponadto ukończył kurs z koordynowania projektów komunikacyjnych w agencji marketingowej oraz odbył podstawowe szkolenie DIMAQ z planowania kampanii online.
Jego praca to odpowiedź na inwazyjne reklamy w przestrzeni publicznej. Sam lubi spędzać czas w estetycznych miejscach, które pozytywnie wpływają na samopoczucie. To jego maksyma w dostarczaniu projektów klientom. Swoimi realizacjami udowadnia, że reklamy mogą być równocześnie estetyczne, a przy tym skuteczne.
Poza wyzwaniami w pracy projektanta ceni sobie wyzwania sportowe. Kocha góry i uwielbia spędzać czas na pieszych wędrówkach. Od niedawna również miłośnik tenisa.
Specjaliści
