O nas

Od początku istnienia naszej firmy dzielimy sie wiedzą z przedsiębioracami, aby pomóc im realizować cele biznesowe.

about-us
about-us

Historia

2006

Historia firmy sięga 2006 roku, kiedy Przemysław Jończyk założył agencję interaktywną pod nazwą JPProjekt. Na początku działalności firma skupiała się głównie na projektowaniu stron internetowych w technologii flash, która obecnie już nie istnieje. W 2010 roku do firmy dołączył Paweł Nejman, odpowiedzialny za budowę działu graficznego. W tamtym czasie zmianie uległa również nazwa firmy — na JAAQOB. Nazwa ta pochodzi od imienia Jakub z języka hebrajskiego, które nosi pierwszy syn właściciela agencji.

1
2006
2006

2010-2014

W latach 2010-2014 firma zatrudniała 12 osób i skupiała się głównie na projektowaniu stron internetowych oraz innych rozwiązań interaktywnych. Już na początku swojej działalności firma pozyskała kluczowego klienta – stację telewizyjną Discovery Channel, którą obsługiwała na kilku rynkach. W listopadzie 2012 do zespołu dołączył Krystian Jurdziński, odpowiedzialny za wsparcie i rozwój działu digital. Wraz z rozwojem rynku marketingowego, JAAQOB wprowadziła do swojej oferty doradztwo strategiczne oraz tworzenie strategii marketingowych. Dzięki temu firma pozyskała nowych klientów oraz rozszerzyła zakres swoich usług.

2
2010-2014
2010-2014

2018

W 2018 roku firma przekształciła się z działalności gospodarczej w holding o nazwie JAAQOB HOLDING™, skupiający trzy spółki własne oraz spółki partnerskie, stając się jednocześnie grupą strategiczno-kreatywną. Wspólnikami firmy, oprócz prezesa Przemysława Jończyka, zostali Paweł Nejman i Krystian Jurdziński. Na przestrzeni czasu JAAQOB HOLDING™ miała już bardzo bogate portfolio realizacji projektów dla wielu globalnych marek i lokalnych firm.

3
2018
2018

2023

Obecnie JAAQOB HOLDING® to firma zatrudniająca ponad 50 osób, specjalizująca się w kompleksowej obsłudze marketingowej w modelach subskrypcyjnych (abonamentowych). Firma oferuje m.in. tworzenie strategii marketingowych, treści i narzędzi digital, budowanie wizerunku marek, obsługę mediów społecznościowych, systemy e-commerce oraz inne usługi związane z marketingiem internetowym. Dzięki swojemu doświadczeniu, JAAQOB HOLDING® jest jednym z liderów na rynku marketingu strategicznego w Polsce i cieszy się uznaniem wśród klientów.

4
2023
2023
2024
2025
2026
2027
2028
2029
about-us-history
Misja

Dzięki naszej wiedzy eksperckiej i wieloletniemu doświadczeniu, wspieramy rozwój przedsiębiorstw w cyfrowym świecie, umożliwiając im budowanie silnej pozycji na rynku. Nasza codzienna praca skupia się na efektywnym pomaganiu klientom w realizacji ich celów biznesowych, zwiększaniu sprzedaży oraz skuteczniejszym pozyskiwaniu klientów. Od ponad 17 lat wspieramy marki w ich rozwoju i wzroście. W swojej działalności kierujemy się etycznymi zasadami oraz dążeniem do zrównoważonego rozwoju gospodarczego.

Wizja

Dążymy do osiągnięcia pozycji lidera w Polsce w zakresie tworzenia strategii marketingowych oraz rozpowszechniania idei marketingu strategicznego. Naszym celem jest stworzenie synergii między myśleniem strategicznym a kreatywnością, co pozwoli nam dostarczyć wyjątkową wartość dodaną dla naszych klientów.

Zarząd

Zespół specjalistów pod okiem doświadczonych ekspertów

Paweł Nejman CCO / Członek zarządu

Członek zarządu i współtwórca grupy JAAQOB HOLDING®, Chief Creative Officer i wybitny projektant graficzny, specjalizujący się w projektowaniu stron internetowych oraz identyfikacji wizualnej marek. Zdobywał doświadczenie w pracy dla wielu znanych firm, takich jak Nokia, Discovery Channel, Credit Agricole, National Geographic, Eurosport, Axel Springer, Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego, Ministerstwo Edukacji, UODO, Orlen czy TFS HealthScience.

Od blisko 20 lat pracuje w branży kreatywnej. Swoją karierę zaczynał jako projektant graficzny, zdobywając doświadczenie i poszerzając kompetencje w zakresie zarządzania zespołem. Dzięki swoim umiejętnościom oraz wiedzy dzisiaj należy do zarządu JAAQOB HOLDING® i z sukcesem pełni funkcję dyrektora kreatywnego. Nadzoruje finalne efekty projektów graficznych dla klientów JAAQOB HOLDING® w tym logo, identyfikacji wizualnej, stron internetowych, key visuali oraz banerów reklamowych.

Efekty jego pracy zostały nagrodzone nagrodą Mobile Trends Awards w kategorii CSR za projekt Puppy Bowl dla Animal Planet oraz Luxury Brand of the Year w 2018 roku. Jego projekty były również nominowane do Awwwards oraz nagrodzone w konkursie American Advertising Awards za projekt strony internetowej dla serialu dokumentalnego „A Crime to Remember” na kanale Investigation Discovery.

Przemysław Jończyk CEO / Prezes zarządu

Prezes Zarządu i założyciel grupy strategiczno-kreatywnej JAAQOB HOLDING®, zatrudniającej ponad 50 specjalistów ds. marketingu i budowania wizerunku marki. Jednocześnie twórca i Prezes Zarządu nowoczesnego klastra biznesowego w Polsce — Business Connection Cluster, który zrzesza przedsiębiorców z obszaru B2B. Posiada ponad 20-letnie doświadczenie w biznesie jako strateg marketingowy.

Wiedzę i doświadczenie zdobył podczas studiów (SWSPiZ) z zakresu zarządzania i marketingu, a także licznych programów eksperckich. Ukończył program MBS (Marketing Business Solutions) by Effie, realizowany przez SAR (Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej) oraz Effie Poland. Podczas tego programu zdobywał doświadczenie warsztatowe, pracując nad strategiami marketingowymi dla znanych marek, takich jak: Philips, IKEA, Danone, Kompania Piwowarska i Żabka.

Jako pasjonat marketingu ciągle poszerza swoją wiedzę, zdobywając liczne certyfikaty i dyplomy, m.in. DIMAQ Professional (międzynarodowy standard kwalifikacji w dziedzinie marketingu cyfrowego) oraz CIM (The Chartered Institute of Marketing).

Przez 17 lat działalności w JAAQOB HOLDING® realizował projekty dla wielu znanych marek: Discovery Channel, Bricoman, Credit Agricole, National Geographic, Makita, Mazda i wiele innych. Na przestrzeni lat zrealizowane projekty zdobyły prestiżowe nagrody, m.in. złoto American Advertising Awards czy Mobile Trends Awards za projekt z kategorii CSR zrealizowany dla Animal Planet w USA.

Od lat realizuje działania w zakresie CSR. W ramach swojej działalności prowadzi liczne prelekcje i wykłady, m.in. na uczelni wyższej ASBiRO, w ramach których całe swoje wynagrodzenie przeznacza na fundację finansującą naukę dla studentów z niezamożnych rodzin. Jego drugą pasją jest ESG oraz zrównoważony rozwój, które realizuje poprzez wolontariat i działalność edukacyjną jako członek UNAP (Organizacja Narodów Zjednoczonych w Polsce).

Krystian Jurdziński COO / Członek zarządu

Członek zarządu i współtwórca grupy JAAQOB HOLDING®, Chief Operations Officer i project manager, specjalizujący się w procesie tworzenia stron internetowych, ze specjalizacją w e-commerce. Zdobywał doświadczenie w pracy dla wielu znanych marek: Discovery Channel, Credit Agricole, National Geographic, Eurosport, Pałac Kultury i Nauki czy Żak.

Przez lata wdrażał rozwiązania e-commerce we współpracy z organizacją zrzeszającą podmioty prowadzące handel detaliczny, Retail Excellence, oraz wspierał projekty organów rządowych na rynku irlandzkim.

W branży internetowej pracuje od 11 lat, ma kierunkowe wykształcenie informatyczne zdobyte na Waterford Institute of Technology w Irlandii. Jego projekty również były nominowane do Awwwards oraz nagrodzone w konkursie American Advertising Awards za projekt strony internetowej dla serialu dokumentalnego „A Crime to Remember” na kanale Investigation Discovery.

Pasjonat technologii blockchain oraz nowoczesnych rozwiązań technologicznych.

Zespół zarządzający

Zbigniew Flejsner Marketing Director

Pasjonat nowych rozwiązań i narzędzi marketingowych. Prawdziwy weteran marketingu, sprzedaży i strategii biznesowych. Od ponad 30 lat doradza firmom, jak marketing może przyczynić się do wzrostu zysków. Setki opracowanych strategii i projektów oraz kontakt z niezliczonymi branżami pozwalają mu na bardzo szerokie i interdyscyplinarne spojrzenie na realizowane projekty.

 

Z wykształcenia finansista, dzięki czemu każdorazowo skupia się na wymiernych efektach, które musi przynosić marketing. Tysiące przeczytanych książek oraz publikacji pozwalają mu nie tylko na wdrażanie sprawdzonych rozwiązań, ale i tworzenie autorskich narzędzi oraz procesów, które znajdą zastosowanie w firmach każdej wielkości.

 

W pracy wypełnia swoją osobistą misję — uświadamia jak wiele może zdziałać właściwe pojmowanie marketingu i wykorzystanie jego narzędzi, aby firmy mogły się lepiej rozwijać, oferując godne warunki zatrudnienia i przyczyniając się do rozwoju gospodarczego. Z JAAQOB HOLDING® związany od 2018 roku.

 

Prywatnie miłośnik ciszy i dzikiej przyrody. Survivalowiec i zapalony kajakarz, odkrywający piękno Polski od strony wody. Aktywny inwestor giełdowy, pasjonat analizy fundamentalnej.

Iwona Surma Content Manager

Ekspertka od treści biznesowych. Entuzjastka słowa pisanego. Realizatorka zadań specjalnych. Doświadczenie w marketingu treści zdobywa od 2016 roku, pisząc teksty i reklamy dla znanych, międzynarodowych marek. W głębi ducha wierzy, że każda dyscyplina może mieć tylko jednego zwycięzcę, dlatego z zapałem doskonali swoje umiejętności.

 

Wszechstronna wiedza pozwala jej na skuteczną i profesjonalną realizację projektów dla różnorodnych branż – zaczynając od IT, nowych technologii czy rozwiązań OZE, przez nieruchomości i bankowość, po wydawanie na rynek nowych produktów jak kosmetyki, gry planszowe i zabawki.

 

Swoją niezwykłą perspektywę wykorzystuje do przygotowywania mistrzowskich treści dla klientów, skutecznie rozpoznając ich potrzeby oraz najsilniejsze strony. W grupie strategiczno-kreatywnej JAAQOB HOLDING® od 2021 roku, gdzie jako Content Managerka dba o jakość przygotowywanych treści oraz ich skuteczność pod względem biznesowym.

 

W wolnych chwilach oddaje się nowinkom z dziedziny psychologii, astronomii i nauk o Ziemi.

Justyna Cempel Marketing Manager

Realistka z dużą dawką optymizmu. Twierdzi, że w życiu nie ma rzeczy niemożliwych, trzeba jedynie opracować bardzo dobry plan i mieć wystarczająco dużo wiary i energii, której jej nie brakuje. Ulubione powiedzenie to „Firma bez marketingu i strategii jest jak prowadzenie samochodu z zamkniętymi oczami”.

 

Ukończyła studia na kierunku Marketing i Zarządzanie sprzedażą, co okazało się początkiem upragnionej drogi do managementu. Pogłębia i aktualizuje swoją wiedzę branżową, twierdząc, że stały rozwój i odpowiednie zorientowanie są synonimami sukcesu.

 

Od dziecka zafascynowana Formułą 1, w której strategie odgrywają kluczową rolę. Obserwując poczynania zdeterminowanych zespołów i pogłębiając wiedzę o ich działaniach, inspiruje ją to do opracowywania taktyk, jak zdobywać przewagę konkurencyjną „na torze” i poza nim. W JAAQOB HOLDING® od 2021 roku pomaga firmom wyróżnić się na rynku dzięki silnej strategii.

 

Prywatnie tańcząca mama będąca miłośniczką motoryzacji, kuchni włoskiej i jogi. Kolekcjonerka cytatów oraz książek psychologicznych i biznesowych.

Kamila Kasperuk Art director / Project Manager

Artystyczna dusza, filozofka z wykształcenia, designerka z ciekawości i wyboru. W branży marketingowo-reklamowej zwiedziła chyba wszystkie miejsca. Zajmowała się testowaniem stron, administracją oraz copywritingiem. Przez kilka lat pracowała również jako grafik, tworząc różnorodne kreacje — od prostych banerów, po kreacje całych stron internetowych.

 

Swoje interdyscyplinarne doświadczenie zdobywała także w dziale social media, poznając od środka dynamiczne środowisko mediów społecznościowych oraz kulisy pracy marketingowca.

 

W JAAQOB HOLDING® z sukcesem spełnia się na stanowisku dyrektora artystycznego i managera. Jej anielska cierpliwość, naukowa rzetelność i wyobraźnia owocują w komunikacji z klientami, pracownikami i zarządzaniem projektami. Weteranka negocjacji. Dyplomatka z kreatywnym podejściem do kontaktów z ludźmi.

 

W wolnych chwilach uwielbia galopować na przełaj na swojej uroczej „koniczce” i strzelać z łuku (też na końskim grzbiecie). Uwielbia czytać, pisać i rysować.

Mateusz Pająk Sales Director

Od 10 lat związany ze sprzedażą. W tym czasie zajmował się m.in. doradztwem w zakresie nieruchomości, a w późniejszym okresie szkoleniem agentów dla jednej z największych międzynarodowych agencji nieruchomości. Był odpowiedzialny za organizację prestiżowych konferencji i targów, takich jak Golden Marketing Conference, Build 4 Future czy Art Of Color.

 

Miłośnik szukania rozwiązań win-win, zwiększania wiedzy z zakresu nowoczesnej sprzedaży oraz doszkalania się z zagadnień związanych z marketingiem B2B & B2C.

 

Swoją karierę w JAAQOB HOLDING® rozpoczął w 2020 roku na stanowisku Key Account Managera, gdzie zdobywał coraz większe doświadczenie i wiedzę z obszaru marketingu oraz sprzedaży. Dzięki swojemu zaangażowaniu, chęci ciągłego rozwoju oraz osiągania ponadprzeciętnych wyników objął finalnie stanowisko Sales Directora.

 

Prywatnie posiadacz dwóch wesołych psiaków, fan starego, dobrego rocka oraz wyszukiwania okazji na weekendowy city break.

Barbara Nawrocka Head of Social Media

Z branżą marketingu w mediach społecznościowych związana od 9 lat. Specjalistka w zakresie social ADS. Miłośniczka myślenia outside of the box i nieszablonowej kreatywności. W każdym projekcie widzi przede wszystkim ludzi i ich potrzeby. Swoje bogate portfolio zbudowała jako freelancer w realizacjach dla wielu firm.

 

Ma doświadczenie w pracy dla branż: fashion, beauty, budownictwa, OZE, smart home oraz sektora medycznego. Jest wielką fanką nauki, dla samej nauki. Mimo lat doświadczeń i zdobytej wiedzy nieustannie poszerza swoje kompetencje, biorąc udział w wielu szkoleniach, webinarach oraz kursach.

 

Tworzy JAAQOB HOLDING® od 2019 roku. Początkowo jako specjalista social media, a od 2021 roku stoi na czele działu mediów społecznościowych, pełniąc funkcję managerki. Przez cały okres swojej pracy, nieustannie działa na rzecz rozwoju i dostarczania klientom profesjonalnego wsparcia w zakresie social media.

 

Prywatnie szczęśliwa żona, mama czwórki wspaniałych dzieci oraz jednego kota. Miłośniczka spędzania czasu nad polskim morzem, wycieczek rowerowych i dobrego jedzenia.

Sebastian Pachucki Digital Manager / Web Developer

Pasjonat informatyki i realizator najtrudniejszych zadań. Już na studiach informatycznych stawiał pierwsze kroki w branży, aby tuż po ich zakończeniu poszerzać swoje kompetencje i wiedzę jako freelancer. W swojej pracy stawia na innowacje i funkcjonalność w połączeniu ze znajomością potrzeb dzisiejszego biznesu.

 

Poszanowanie potrzeb użytkownika, tworzenie projektów przystępnych dla odbiorcy, przyciągających uwagę i realizujących cele biznesowe — pozwoliły mu zbudować szerokie portfolio realizacji i otworzyły drogę do dalszego rozwoju.

 

W 2019 roku stał się częścią JAAQOB HOLDING®, gdzie początkowo tworzył projekty jako web developer, aby później stać się liderem działu digital. Od tamtej pory ze swoim doświadczonym zespołem dostarcza klientom profesjonalne realizacje i dzieli się swoją szeroką wiedzą z dziedziny IT jako project manager.

 

Prywatnie jest miłośnikiem podróży, który postawił sobie za cel odwiedzenie każdego kontynentu. Ponadto kibicuje Chelsea Londyn, a dodatkowo jest pasjonatem historii starożytnej i e-sportu.

Michał Hyliński UX/UI Director

Od blisko 23 lat związany z branżą reklamową. Dysponuje interdyscyplinarnym doświadczeniem dzięki pracy w wielu dziedzinach związanych z designem i marketingiem — grafika użytkowa, prace drukarskie, grafika komputerowa, media audiowizualne oraz działania digitalowe.

 

Swoją karierę rozwijał, pracując w agencjach działających dla różnorodnych branż — od wydawnictw, po agencje multimedialne. Współzałożyciel agencji Euforia. Zwolennik nieszablonowego podejścia do projektów i kreatywności, przecierania nieodkrytych szlaków i szukania optymalnych rozwiązań.

 

W każdym projekcie na pierwszym miejscu stawia przede wszystkim człowieka i jego interakcję z produktem, działając w myśl metodologii projektowania w zorientowaniu na użytkownika i design thinking. Związany z JAAQOB HOLDING® od 2012 roku. Początkowo jako grafik komputerowy, od 10 lat aktywnie rozwija się jako manager działu UX/UI, który stworzył od zera.

 

Prywatnie szczęśliwy mąż i ojciec dwójki wspaniałych córek. Miłośnik muzyki i mocnych gitarowych brzmień oraz dobrej kuchni.

Dawid Tomasik Branding Director

Pasjonat grafiki z głową pełną pomysłów. Przez 8 lat pracy jako grafik, zyskał doświadczenie w branży i miał okazję pracować dla wielu międzynarodowych korporacji. Jego specjalizacją jest tworzenie identyfikacji wizualnych oraz grafika użytkowa. W swoim portfolio posiada dziesiątki opracowanych logo. Kieruje zdolnym i doświadczonym zespołem, razem z którym tworzy skuteczne i efektowne kreacje dla klientów jako dyrektor kreatywny.

 

Poza wykształceniem kierunkowym ciągle uczy się nowych rzeczy. Poszerza swoje kompetencje na licznych certyfikowanych szkoleniach między innymi z Customer Care oraz Customer Experience. Ponadto ukończył kurs z koordynowania projektów komunikacyjnych w agencji marketingowej oraz odbył podstawowe szkolenie DIMAQ z planowania kampanii online.

 

Jego praca to odpowiedź na inwazyjne reklamy w przestrzeni publicznej. Sam lubi spędzać czas w estetycznych miejscach, które pozytywnie wpływają na samopoczucie. To jego maksyma w dostarczaniu projektów klientom. Swoimi realizacjami udowadnia, że reklamy mogą być równocześnie estetyczne, a przy tym skuteczne.

 

Poza wyzwaniami w pracy projektanta ceni sobie wyzwania sportowe. Kocha góry i uwielbia spędzać czas na pieszych wędrówkach. Od niedawna również miłośnik tenisa.

Specjaliści

Znajdź interesującą Cię ofertę w otwartych rekrutacjach, dołącz do nas i wzbogać naszą firmę swoim doświadczeniem i kompetencjami

zobacz kogo szukamy