fbpx
Audyt SXO

Audyt SXO

Optymalizacja Wrażeń Użytkownika (SXO) to klucz do sukcesu online. Nasz audyt SXO to kompleksowa analiza Twojej strony internetowej, która pozwala usprawnić nie tylko jej wygląd i funkcjonalność, ale także zwiększyć jej skuteczność w przyciąganiu klientów. Dowiedz się, jak możemy pomóc Ci osiągnąć lepsze wyniki online
i poprawić doświadczenia użytkowników.

Czytaj więcej

Odkryj potencjał strony internetowej swojej firmy
z audytem SXO

W Polsce 77% użytkowników Internetu robi zakupy w sieci.
To ogromna baza klientów, która czeka na interesującą ofertę, dopasowaną do jej potrzeb. To również duża konkurencja w walce
o uwagę odbiorców. Rynek bardzo szybko się rozrasta, a sektory takie jak e-commerce przyciągają kolejnych przedsiębiorców. W 2023 roku
w sieci sprzedaje lub oferuje swoje usługi aż 150 tysięcy firm.

Nie tylko zmienia się rynek, ale również potrzeby i wymagania odbiorców. Dopasowanie strony WWW do potrzeb potencjalnego klienta to obecnie nie tylko wartość dodana, ale standard
w skutecznych działaniach.

Popraw swoją stronę i zyskaj lepsze wyniki z audytem SXO

Chcesz poprawić swoje wyniki biznesowe — ale nie wiesz jak?

Na to pytanie kompleksowo odpowie audyt SXO. Jest to połączenie działań z zakresu SEO i UX. Dane pozyskane z audytu SXO pozwalają nie tylko usprawnić pozycjonowanie strony w Google, ale także dopasować treści na stronie do potrzeb i oczekiwań użytkowników. To nie tylko analiza słów kluczowych czy struktury treści, to również dbałość o doświadczenie użytkownika (UX) poprzez architekturę informacji i ocenę przyjazności dla użytkownika.

Co więcej, SXO bada również to, jakimi ścieżkami użytkownicy poruszają się po witrynie. Analizujemy całą ścieżkę, począwszy od momentu, gdy link wyświetla się w wynikach wyszukiwania, aż po pożądaną akcję, którą użytkownik powinien podjąć na stronie. To kompleksowe podejście, które pozwoli Ci skutecznie usprawnić swoją stronę internetową i osiągnąć lepsze wyniki w biznesie.

Audyt SXO — połączenie wiedzy technicznej z zorientowaniem na potrzeby użytkownika

Dzięki rozbudowanemu audytowi otrzymasz dokładne dane
i informacje dotyczące tego, co użytkownicy cenią na Twojej stronie WWW oraz jak szybko na nią trafiają w swoich poszukiwaniach. Audyt SXO wskaże też dokładne kierunki niezbędnych zmian, aby witryna osiągała jeszcze lepsze wyniki.

Dzięki rozbudowanemu audytowi otrzymasz dokładne dane
i informacje dotyczące tego, co użytkownicy cenią na Twojej stronie WWW oraz jak szybko na nią trafiają w swoich poszukiwaniach. Audyt SXO wskaże też dokładne kierunki niezbędnych zmian, aby witryna osiągała jeszcze lepsze wyniki.

Odkryj potencjał danych we wprowadzaniu skutecznych zmian 
z JAAQOB HOLDING

Co zyskasz dzięki audytowi SXO?

Audyt SXO to potęga danych i pierwszy krok ku budowie lepszej biznesowej przyszłości.

Dane na temat pozycjonowania

Zdobędziesz cenną wiedzę na temat pozycji strony internetowej swojej firmy w wynikach wyszukiwania
i z czego ona wynika.

Wiedzę na temat potrzeb Twojego użytkownika

Dzisiaj klienci wymagają zaopiekowania się nimi już od pierwszego kliknięcia w link strony WWW. Audyt dostarczy informacji, w jakim stopniu strona internetowa Twojej firmy jest dopasowana do ich potrzeb.

Zrozumienie określonych zachowań

Czy wiesz, co wpływa na decyzję użytkowników o tym, czy pozostaną na stronie internetowej, czy z niej wyjdą? Informacji dostarczy Ci audyt SXO.

To tylko trzy z wielu powodów, dlaczego warto zainwestować w audyt SXO. Wiedza oraz realne dane, na temat strony internetowej Twojej firmy oraz jej pozycjonowania pozwolą Ci podjąć niezbędne działania w kierunku zwiększania wyników biznesowych.

Zdobądź przewagę dzięki audytowi SXO

Według badania przeprowadzonego przez Google, użytkownicy zwracają szczególną uwagę na to, jak szybko i łatwo mogą znaleźć potrzebne im informacje. Dane statystyczne podkreślają korzyści, które może przynieść optymalizacja strony internetowej pod kątem SXO.

  • 93%

    doświadczeń użytkownika z marką zaczyna się od samych wyników wyszukiwarki.

  • 88%

    badanych wybiera wynik wyszukiwania, który najlepiej odpowiada na ich potrzeby.

  • 75%

    użytkowników nigdy nie przechodzi dalej niż przez pierwszą stronę wyników w Google.

SXO jest realną i adekwatną odpowiedzią na zachowania użytkowników. Pozwala zbudować silną pozycję w wynikach wyszukiwania oraz być rozwiązaniem, którego szukają użytkownicy.

Co za tym idzie? Lepsze wypozycjonowanie firmy na tle konkurencji.

Skorzystaj ze wsparcia ekspertów

Jako agencja strategiczno-kreatywna z wieloletnim doświadczeniem oferujemy kompleksowy audyt SXO, który przyniesie Twojej firmie, niezbędne do dalszych działań informacje.

Nasze podejście opiera się na zebraniu i analizie danych, co pozwala nam monitorować efektywność działań i dostosowywać strategię do potrzeb klientów. Pracując z nami, zyskujesz pewność, że otrzymujesz kompleksowy raport oraz zdefiniowane kierunki zmian. W rezultacie zyskasz wiedzę, jak wyróżnić się na rynku i zwiększyć swoje wyniki biznesowe.

Współpracuj z profesjonalistami

Indywidualne podejście

Dostosowujemy audyt do unikalnych wymagań Twojego biznesu, zapewniając maksymalną skuteczność.

Terminowość

Nasz sprawdzony system współpracy gwarantuje, że w 96% przypadków dostarczamy wyniki na czas.

Partnerska współpraca

Na każdym etapie analiz jesteśmy do Twojej dyspozycji, dzięki czemu masz pełny wgląd w realizowany projekt.

Profesjonalne wsparcie

Zyskujesz zarówno fachową wiedzę na temat SEO oraz UX swojej strony internetowej, jak i praktyczne rekomendacje i sugestie, co robić dalej.

Sprawny kontakt

Szybko odpowiadamy na pytania oraz wątpliwości
w czasie przeprowadzania audytu. Zarówno mailowo, jak i telefonicznie.

Kompleksowa obsługa

Zlecenia realizujemy kompleksowo od analiz i warsztatów, po wsparcie we wdrożeniu i omówienie każdego z elementów raportu.

Praca według celów

Nasze działania opieramy na strategii skoncentrowanej na realnych potrzebach biznesu

Elastyczność płatności

Oferujemy dwie formy płatności za audyt w ramach dwóch wariantów czasowych.

Wiedza i doświadczenie

Korzystaj z szerokiego zakresu kompetencji zespołu składającego się z ponad 50 ekspertów.

Bezpłatna konsultacja - audyt SXO

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji ze specjalistą oraz uzyskaj szybką wycenę.

Bezpłatna konsultacja

Etapy realizacji audytu SXO

Przeanalizujemy kompleksowo stronę internetową Twojego biznesu.

Analiza rynku, konkurencji i słów kluczowych

Zakres prac: SEO, UX

Analiza UX jest dokonywana dla optymalizacji serwisu WWW pod kątem osiągania celów. Pierwszym etapem audytu są warsztaty i konsultacje mające na celu dokładne sprecyzowanie jakich efektów i reakcji oczekujemy od użytkowników. Następnie skupiamy się na zgłębieniu branży, w której działa Twoja firma.

Wykonujemy analizę konkurencji oraz profilu Twojego idealnego klienta (Buyer Persona) pod kątem SEO, by zidentyfikować słowa kluczowe, frazy oraz intencje, które są najważniejsze dla wyszukiwarek internetowych. Informacje te pozwolą nam skutecznie pozycjonować Twoją stronę w wynikach wyszukiwania, tak aby była ona widoczna dla osób najbardziej zainteresowanych Twoimi usługami i produktami oraz aby strony lub treści na niej zawarte odpowiadały na intencje grupy docelowej.

1
1
Analiza rynku, konkurencji i słów kluczowych
Analiza rynku, konkurencji i słów kluczowych

Zakres prac: SEO, Content, UX

Analiza techniczna oraz warstwy danych
i informacji

Na podstawie zebranych informacji analizujemy strukturę strony internetowej. Analiza dotyczy sposobu organizacji prezentowanych treści, prezentacji i argumentów. Dobry serwis internetowy musi posiadać architekturę informacji podporządkowaną osiągnięciu celów, zaś użytkownik odwiedzający stronę musi bez problemu otrzymać to, czego oczekuje.

Analizie podlega zarówno struktura kategorii serwisu jak i sposób prezentowania treści.  Uwzględniamy zalecenia SEO, aby strona była nie tylko przyjazna dla użytkowników, ale również zoptymalizowana pod kątem wyszukiwarek internetowych. W ramach tego etapu realizujemy analizy:

  • struktury treści,
  • linkowania wewnętrznego,
  • linkbuilding,
  • Core Web Vitals,
  • pliku robots.txt
  • pliku sitemap.xml
  • komunikatów Google Search Console.
2
2
Zakres prac: SEO, Content, UX
Zakres prac: SEO, Content, UX

Analiza warstwy logicznej

Zakres prac: UX

Tu audyt obejmuje przede wszystkim użyteczność witryny web, korzystanie z wbudowanych aplikacji i funkcjonalności oraz sposobu nawigacji. Sprawdzamy, czy zastosowane rozwiązania pozwalają na intuicyjne poruszanie się po stronie zarówno w wersji desktop jak i mobile. Analizy dotyczą także sposobu korzystania z zaimplementowanych funkcji – programów odpowiedzialnych za obsługę poszczególnych interakcji w przeglądarce.

Usability jest jednym z kluczowych aspektów audytu. Dotyczy zaspokajania potrzeb internauty związanych z jego oczekiwaniami i przyzwyczajeniami – User Centered Design,  architektura informacji i sposób korzystania z serwisu internetowego składają się na doświadczenie użytkownika – User Experience (UX) – będący głównym elementem zakresu heurystyk naszych ekspertów.

3
3
Analiza warstwy logicznej
Analiza warstwy logicznej

Analiza warstwy prezentacji

Zakres prac: UX

Design – projekt graficzny  jest analizowany pod kątem wypełniania roli narzędzia wywoływania pożądanych skojarzeń: zaufania, przyjazności, profesjonalizmu lub dowolnie innych określonych przez marketing danego serwisu WWW. Z kolei ocena UI (User Interface) skupia się wokół poprawności graficznej, czytelności i dopasowania do grupy docelowej.

Analizowany jest wpływ poszczególnych  elementów graficznych na percepcję i zachowanie użytkownika. Jakie wywołują skojarzenia i emocje i czy stylistyka jest spójna z całością koncepcji marketingowej. Badany jest wpływ projektu na czytelność i korzystanie z serwisu. Sprawdzana jest poprawność wyświetlania i korzystania na urządzeniach mobilnych.

4
4
Analiza warstwy prezentacji
Analiza warstwy prezentacji

Analiza zachowań

Zakres prac: UX

Analiza zachowania użytkowników na stronie jest podstawą analityki użyteczności serwisu internetowego. Im więcej wiemy o poruszaniu się i zachowaniu naszych userów, tym bardziej będziemy w stanie dopasować funkcjonalność naszej strony internetowej pod obecnych bądź przyszłych klientów. Do poprawnego i zaawansowanego mierzenia interesujących nas parametrów stosujemy Google Analytics oraz Hotjar — narzędzie analizy danych, które w graficzny sposób — tzw. mapy ciepła — heat maps — reprezentuje to, jak odwiedzający daną stronę się na niej zachowują.

Do badanego serwisu są dodawane rejestratory zdarzeń oraz wtyczki mierzące i śledzące zachowania użytkowników podczas wizyty. Miarodajne są analizy pozyskanych danych z co najmniej miesięcznego okresu obserwacji lub rejestracji 10 tys. unikalnych wizyt.

5
5
Analiza zachowań
Analiza zachowań

Opracowanie raportu

Zakres prac: Digital

Najistotniejsze informacje pozyskane w trakcie poszczególnych etapów badań są prezentowane wraz z wnioskami z analiz w dokumencie zbiorczym. Zawiera on zarówno wybrane dane/obserwacje z badań empirycznych jak i wnioski końcowe. Gotowy audyt zawiera wskazówki i sugestie co należy zrobić dla zoptymalizowania serwisu pod kątem osiągania wyznaczonych celów — roli, jaką ma spełniać. Zawiera także podstawowe informacje i wnioski wynikające z danych zebranych przez zaimplementowane wtyczki, analizę aktualnej widoczności i sugestie zadań do realizacji.

6
6
Opracowanie raportu
Opracowanie raportu

Najczęściej zadawane pytania

  • SXO, czyli Search Experience Optimization, to działania na rzecz optymalizacji treści online pod kątem lepszych wyników w wyszukiwarkach internetowych. SXO skupia się nie tylko na tradycyjnej optymalizacji SEO (Search Engine Optimization), ale również na poprawie doświadczenia użytkownika (User Experience) podczas przeglądania strony WWW Twojej firmy. Elementy takie jak szybkość ładowania strony, responsywność, jakość treści i łatwość nawigacji są uwzględniane w SXO, aby zwiększyć widoczność strony w wynikach wyszukiwania oraz poprawić ogólne wrażenia użytkownika.

  • Zainwestowanie w audyt SXO (Search Experience Optimization) dostarczy wiele szczegółowej wiedzy i wskazówek, dzięki którym Twoja strona internetowa będzie mogła osiągać lepsze wyniki. SXO koncentruje się na optymalizacji strony, nie tylko pod kątem tradycyjnego SEO, ale także z uwzględnieniem doświadczenia użytkownika. Dzięki temu audyt SXO wskaże elementy, których poprawa wpłynie na lepszą widoczność strony w wynikach wyszukiwania, zwiększenie ruchu w witrynie, zwiększenie retencji użytkowników oraz wpłynie pozytywnie na konwersję. Co więcej, wprowadzając wskazania z audytu SXO, zadbasz zarówno o elementy techniczne, jak i użytkowe, przez co strona staje się bardziej konkurencyjna na rynku.

  • Audyt SXO to kompleksowe narzędzie, pozwalające zbadać zarówno wydajność techniczną strony WWW Twojej firmy (SEO), jak i aspekty związane bezpośrednio z doświadczeniem użytkownika (UX). Aby dokładnie sprawdzić wszystkie niezbędne parametry obu obszarów, wymagana jest odpowiednia ilość czasu. Z tego względu cena audytu SXO jest zależna od wielkości serwisu oraz istniejących funkcjonalności, wymagających sprawdzenia. Więcej o planie cenowym dowiesz się na bezpłatnej konsultacji eksperckiej

  • Profesjonalna agencja marketingowa to gwarancja przygotowania audytu SXO z pełną starannością i dokładnością. Dzięki pełnemu zespołowi ekspertów, zarówno z zakresu SEO, jak i UX, możesz mieć pewność, że w ramach usługi zostaną sprawdzone wszystkie czynniki związane ze skutecznym działaniem strony internetowej Twojego biznesu. Gwarantuje to nie tylko wspomniana wyspecjalizowana kadra, ale też dostęp do profesjonalnych narzędzi analitycznych. 

  • Audyt SXO przygotowany przez agencję JAAQOB HOLDING® to nie tylko gwarancja profesjonalnej usługi, to również kompleksowe podejście do współpracy. Nasz wypracowany system realizacji projektów to między innymi pełna transparentność procesu, wsparcie we wdrożeniu, jasne i klarowne wyjaśnienie każdego etapu pracy oraz otwartość na zrozumienie potrzeb klienta. 

    Bezpłatna konsultacja

    Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w firmie i jednocześnie skutecznie budować markę? Być może potrzebujesz porozmawiać o marketingu lub efektywnej strategii biznesowej? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji eksperckiej – zadaj nam dowolne pytanie, a nasi eksperci bezpłatnie przedstawią Ci rozwiązania i kierunki marketingowe, które będą realizować cele biznesowe Twojej firmy. Wypełnij formularz, aby umówić się w dogodnym dla Ciebie terminie na konsultację.