Czym się różni SEO copywriting od content marketingu?
Budowanie świadomości marki oraz dotarcie do wyznaczonej grupy odbiorców jest celem każdej firmy. Jak może w tym pomóc copywriting SEO oraz content ma...
18.10.2022Analiza strony www pod kątem SEO pozwoli Ci zrozumieć czy strona jest gotowa na pozycjonowanie w wyszukiwarkach oraz jakie słowa kluczowe będą mieć największy potencjał i będą generowały najlepsze wyniki sprzedażowe.
Sprawdzamy parametry, które wpływają na pozycjonowanie strony oraz oceniamy jakość treści na stronie.
Audyt seo realizujemy za pomocą zewnętrznych narzędzi, które zbierają informacje o użytkownikach i sprawdzają możliwości techniczne strony w zakresie:
Analizujemy działanie strony pod różnymi aspektami technicznymi (technical SEO):
Szczegółowy dokument, który zawiera dokładne instrukcje, jakie zmiany należy wdrożyć na stronie: od twardych technicznych danych po prognozy rozwoju.
Propozycje meta danych i opisów, które zwiększą widoczność serwisu w wyszukiwarce.
Dokument – wraz z załącznikami i zestawieniem danych – daje przede wszystkim wiedzę o lukach, brakach i elementach do poprawy. Czyli pokazuje co dokładnie trzeba zrobić i w jaki sposób.
Co zyskasz?
Kompleksowy audyt SEO, w skład którego wchodzi analiza strony i treści, historia, konkurencji oraz analiza profilu linków to koszt 3000–7500 zł netto. Indywidualna wycena audytu zależy od wielkości strony, zakresu analiz oraz wielkości branży czy firmy.
Czas realizacji jest uzależniony od wielkości audytowanego serwisu. Czas wykonania audytu SEO dla małych stron to zazwyczaj od 5 do 10 dni roboczych. W przypadku dużych portali czas przygotowania audytu SEO to od 15 do 21 dni roboczych.
Kliknij link, by przejść do konkretnej podstrony.
Audyt SEO umożliwia weryfikację strony pod względem czynników branych pod uwagę przez roboty w celu określenia pozycji witryny w wyszukiwarce. Podjęcie działań związanych z pozycjonowaniem poprzedza profesjonalny audyt SEO – wykonywany zawsze w konkretnym celu.
Niezależna ocena uwzględnia aspekty On-Site (w obrębie witryny np. struktura strony, jakość treści, linki wewnętrzne, szybkość ładowania witryny) i Off-Site (poza witryną np. linkowanie zewnętrzne). Wartościowy audyt strony internetowej przeprowadza się za pomocą profesjonalnego narzędzia. Analizy SEO dokładnie wyjaśniają stan wszystkich czynników, które mają wpływ na odbiór strony internetowej przez roboty danej wyszukiwarki.
Audyt SEO to wartościowy, kompletny dokument, który ocenia stronę internetową pod kątem pozycjonowania – optymalizacji. Analiza pozwala na wprowadzenie niezbędnych zmian i maksymalne wykorzystanie potencjału witryny. Profesjonalny audyt SEO i dostosowanie się do wytycznych raportu umożliwia zwiększenie widoczności strony w Internecie. Ponadto to nieocenione wskazówki, dzięki którym możliwe jest usprawnienie techniczne witryny, a także dostosowanie wyglądu oraz treści strony pod roboty wyszukiwarek i potencjalnych klientów.
Profesjonalny audyt SEO nigdy nie jest darmowy. Głównie dlatego, że specjalistyczne narzędzia, które są konieczne, aby otrzymać wartościowe analizy i raporty należą do płatnych narzędzi. Sporządzenie audytu strony internetowej wymaga również czasu oraz profesjonalnej wiedzy specjalistów i dlatego za rzetelny, przynoszący korzyści dokument należy zapłacić.
Audyt SEO techniczny to niezwykle ważny element pod względem optymalizacji. Bez braku wiedzy na temat jakości skonstruowanej strony np. danych strukturalnych, indeksowania, szybkości strony, czy też przekierowań, zbudowanie mocnej witryny jest utrudnione.
Techniczny audyt SEO może uwzględniać około pięćdziesięciu ważnych czynników, które mają wpływ na pozycję domeny w wyszukiwarkach internetowych. Tylko poprawki zgodne z zaleceniami narzędzia, umożliwiają osiągnięcie sukcesu w pozycjonowaniu.