fbpx
Audyty SEO stron internetowych

Audyty SEO stron internetowych

Analiza strony www pod kątem SEO pozwoli Ci zrozumieć czy strona jest gotowa na pozycjonowanie w wyszukiwarkach oraz jakie słowa kluczowe będą mieć największy potencjał i będą generowały najlepsze wyniki sprzedażowe.

Czytaj więcej

Co zawiera audyt SEO?

Sprawdzamy parametry, które wpływają na pozycjonowanie strony oraz oceniamy jakość treści na stronie.

Audyt realizujemy za pomocą zewnętrznych narzędzi, które zbierają informacje o użytkownikach i sprawdzają możliwości techniczne strony w zakresie:

  • budowy treści w serwisie,
  • architektury (oceniamy, czy stronę można rozbudować),
  • wykorzystania słów kluczowych (nieodzowny element każdego audytu SEO),
  • indeksacji strony w wynikach wyszukiwarki,
  • szybkości ładowania się strony oraz obsługi na urządzeniach mobilnych.

Badamy działanie strony pod różnymi aspektami technicznymi (technical SEO):

  • wdrożenie elementów: canonical, paginacja stron, sitemap.xml, przekierowania, struktura adresów URL i całej strony, semantyka znaczników itd.,
  • wdrożenie fragmentów rozszerzonych.

Co daje audyt SEO?

Szczegółowy dokument, który zawiera dokładne instrukcje, jakie zmiany należy wdrożyć na stronie: od twardych technicznych danych po prognozy rozwoju.

Propozycje meta danych i opisów, które zwiększą widoczność serwisu w wyszukiwarce.

Dokument – wraz z załącznikami i zestawieniem danych – daje przede wszystkim wiedzę o lukach, brakach i elementach do poprawy. Czyli pokazuje co dokładnie trzeba zrobić i w jaki sposób.

Co zyskasz?

  • Zwiększysz ilość wyszukiwań w Google.
  • Poprawisz indeksację nowych treści.
  • Wzrost pozycji w wyszukiwarce,
  • Wzrost widoczności domeny w wynikach wyszukiwania.

Co daje audyt SEO?

Ile kosztuje audyt SEO?

Kompleksowy audyt SEO, w skład którego wchodzi analiza strony i treści, historia, analiza konkurencji oraz badanie profilu linków to koszt 3000–7500 zł netto. Indywidualna wycena audytu zależy od wielkości strony, zakresu analiz oraz wielkości branży czy firmy.

Czy moja strona potrzebuje audytu SEO?

Czy moja strona potrzebuje audytu SEO?

Czy moja strona potrzebuje audytu SEO?

  • Jeśli pracujesz nad nową stroną
    Audyt SEO warto wykonać już na etapie tworzenia, by nowy serwis od razu mógł jak najlepiej wesprzeć działania firmy.
  • Jeśli masz już działającą stronę
    Co jakiś czas każda strona wymaga sprawdzenia, czy na pewno zastosowane rozwiązania SEO są dla Twojego serwisu optymalne.
  • Jeśli zaczynasz spadać w wynikach wyszukiwania
    Tak, Twoja strona potrzebuje audytu SEO.
  • Jeśli zaczynasz współpracę z agencją SEO/zmieniasz agencję
    Audyt pomoże określić stan zastany i wyznaczyć cele, do jakiś dążycie. Dzięki temu łatwiej rozliczać agencję z określonych efektów.

Ile czasu trwa przygotowanie audytu SEO?

Czas realizacji jest uzależniony od wielkości audytowanego serwisu. Czas wykonania audytu SEO dla małych stron to zazwyczaj od 5 do 10 dni roboczych. W przypadku dużych portali czas przygotowania audytu SEO to od 15 do 21 dni roboczych.

Znajdź klucz do sukcesu swojej firmy

Przeprowadź audyt SEO i dowiedz się jak zwiększyć konwersję na stronie, skontaktuj się z nami.

Bezpłatna konsultacja
Logo ECHO

W ramach struktury holdingowej działaniami w zakresie SEO/SEM zajmuje się spółka ECHO Potęga sprzedaży.

Agencja ECHO to zespół specjalistów realizujących marketing online skoncentrowany na pozyskiwaniu klientów i zwiększaniu sprzedaży. Posiada certyfikat Google Partner, a także tytuł Google Rising Stars, przyznawany wybranym topowym polskim agencjom, które osiągają największą na rynku dynamikę wzrostu.

ECHO Potęga sprzedaży wykorzystuje takie narzędzia, jak m.in.: Google Ads (dawniej AdWords), SEO czy Content marketing. Tworzy indywidualne strategie działań, bazując na realnych potrzebach i celach biznesowych swoich partnerów.

Najczęściej zadawane pytania

  • Audyt SEO umożliwia weryfikację strony pod względem czynników branych pod uwagę przez roboty w celu określenia pozycji witryny w wyszukiwarce. Podjęcie działań związanych z pozycjonowaniem poprzedza profesjonalny audyt SEO – wykonywany zawsze w konkretnym celu.
    Niezależna ocena uwzględnia aspekty On-Site (w obrębie witryny np. struktura strony, jakość treści, linki wewnętrzne, szybkość ładowania witryny) i Off-Site (poza witryną np. linkowanie zewnętrzne). Wartościowy audyt strony internetowej przeprowadza się za pomocą profesjonalnego narzędzia. Analizy SEO dokładnie wyjaśniają stan wszystkich czynników, które mają wpływ na odbiór strony internetowej przez roboty danej wyszukiwarki.

  • Audyt SEO to wartościowy, kompletny dokument, który ocenia stronę internetową pod kątem pozycjonowania – optymalizacji. Analiza pozwala na wprowadzenie niezbędnych zmian i maksymalne wykorzystanie potencjału witryny. Profesjonalny audyt SEO i dostosowanie się do wytycznych raportu umożliwia zwiększenie widoczności strony w Internecie. Ponadto to nieocenione wskazówki, dzięki którym możliwe jest usprawnienie techniczne witryny, a także dostosowanie wyglądu oraz treści strony pod roboty wyszukiwarek i potencjalnych klientów.

  • Profesjonalny audyt SEO nigdy nie jest darmowy. Głównie dlatego, że specjalistyczne narzędzia, które są konieczne, aby otrzymać wartościowe analizy i raporty należą do płatnych narzędzi. Sporządzenie audytu strony internetowej wymaga również czasu oraz profesjonalnej wiedzy specjalistów i dlatego za rzetelny, przynoszący korzyści dokument należy zapłacić.

  • Audyt SEO techniczny to niezwykle ważny element pod względem optymalizacji. Bez braku wiedzy na temat jakości skonstruowanej strony np. danych strukturalnych, indexowania, szybkości strony, czy też przekierowań, zbudowanie mocnej witryny jest utrudnione.
    Techniczny audyt SEO może uwzględniać około pięćdziesięciu ważnych czynników, które mają wpływ na pozycję domeny w wyszukiwarkach internetowych. Tylko poprawki zgodne z zaleceniami narzędzia, umożliwiają osiągnięcie sukcesu w pozycjonowaniu.

  • Agencja ECHO Marketing od lat zajmuje się rozwijaniem firm. To profesjonalny zespół, dla którego SEO nie ma żadnych tajemnic. Agencja przekonuje i posiada na to niezbite dowody, że tylko wykonany z najwyższą starannością audyt SEO oraz profesjonalne wnioski, a także skrupulatne wprowadzenie zmian, gwarantuje konkretne efekty dla klientów.
    Warto zlecić fachowy audyt agencji ECHO Marketing, aby uzyskać wartościową wiedzę dotyczącą własnej strony i wznieść swój biznes na wyższy poziom. Poza tym profesjonalna usługa to dostęp do fachowych raportów oraz możliwość uzyskania pomocy na każdym etapie analizy audytu strony internetowej.

    Bezpłatna konsultacja

    Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji ze specjalistą oraz uzyskaj szybką wycenę.
    Na wiadomości odpowiadamy do 30 minut od wysłania zapytania w godzinach pracy agencji.