Jak zaprojektować logo, które zapadnie w pamięć — 5 sprawdzonych porad
Wiele osób głowi się, jak powinno wyglądać ich logo firmowe. Jakich kolorów użyć? Jaki krój pisma będzie najlepiej odd...
06.09.2022Wzrok odpowiada za 85% informacji, które odbieramy ze świata. Świetny projekt to najlepsze narzędzie do wywołania pożądanych emocji i reakcji klienta. W JAAQOB zaprzęgamy kreatywność najlepszych grafików w służbie skuteczności .
Wizerunek firmy i jej produktów kształtujemy przez grafikę ukierunkowaną marketingowo. Kreujemy niepowtarzalne linie graficzne idealnie dobrane do docelowej grupy odbiorców.
Nasze projekty graficzne, wyróżnia profesjonalny design. Oddziałują one na widza zachęcając go do określonych reakcji: zakupu, kontaktu, zaangażowania czy uwiarygodnienia korzyści. Każda grafika reklamowa jest analizowana pod kątem celów biznesowych jakie musi osiągać.
Nasi graficy projektują zarówno skuteczne systemy identyfikacji firmy, jak też poszczególne formy wizualne: roll-up’y, billboardy, reklamy prasowe, papeterie firmowe, katalogi, ulotki, wizytówki, prezentacje, teczki, bannery, infografiki, projekty opakowań produktów, obrazki na facebook’a, layouty i grafiki na strony internetowe, stopki email czy reklamy prasowe.
Nasi graficy projektują zarówno skuteczne systemy identyfikacji firmy, jak też poszczególne formy wizualne: roll-up’y, billboardy, reklamy prasowe, papeterie firmowe, katalogi, ulotki, prezentacje, teczki, bannery, infografiki, obrazki na facebooka, stopki email czy reklamy prasowe.
Na przestrzeni 14 lat zaprojektowaliśmy ponad 12 000 projektów graficznych dla firm w 17 krajach z 5 kontynentów dla ponad 50 znanych marek.
Jeśli szukasz wsparcia graficznego i chcesz płacić tylko za faktyczny czas pracy agencji sprawdź naszą ofertę: Zewnętrzny Dział Kreacji.
Analiza firmy, konkurencji i otoczenia rynkowego pod kątem doboru optymalnego przekazu graficznego.
Niezależnie czy to folder reklamowy, roll-up, billboard lub dowolny inny nośnik – wszystkie powstają w konkretnym celu. Jasne zdefiniowanie oczekiwanej reakcji na reklamę pozwala skupić się na osiągnięciu wyznaczonego efektu.
Każdy cel reklamowy i każda grupa docelowa wymagają innego sposobu przekonywania. Strategia komunikacji to dostosowanie języka, stylu i sposobu prezentacji do konkretnych przyzwyczajeń, oczekiwań i wrażliwości na bodźce reklamowe.
Treść skutecznego przekazu reklamowego charakteryzuje właściwa hierarchia informacji. Co ma zapamiętać odbiorca, na co zareagować, co przyjąć do wiadomości, co ma go zaskoczyć.
Produkty i firmy zwykle mają swoją historię graficzną oraz bardziej lub mniej sprecyzowane oczekiwania, co do wyglądu reklam.
Projektowanie graficzne rozpoczynamy od koncepcji stylu. To dostosowanie linii stylistycznej zarówno do oczekiwań firmy, jak i wymogów skuteczności reklamy w określonej grupie docelowej.
Moodboard to graficzna prezentacja koncepcji– propozycji linii stylistycznych. Moodboard’y pozwalają na ocenę wizualną i emocjonalną pomysłów na projekt graficzny. Zawierają tekst i grafikę – w formie zbliżonej do końcowej propozycji projektu.
Kluczowym elementem oceny projektu jest możliwość spojrzenia na efekt pracy projektanta w realnym świecie. Roll-up na stoisku targowym, billboard na budynku, teczka firmowa na biurku z dokumentami. Każdy projekt wizualizujemy w zastosowaniach, aby nabrać pewności, że jest perfekcyjny nie tylko estetycznie, ale i w praktycznym użytkowaniu.
Aby zobaczyć nas w akcji, poznaj naszą pracę. Na przestrzeni 16 lat stworzyliśmy setki projektów. Jeśli chcesz zobaczyć case study wybranych projektów skontaktuj się z nami.
Kliknij link, by przejść do konkretnej podstrony.
Otaczający nas świat odbieramy za pomocą zmysłów. Wzrok odgrywa tu szczególnie istotną rolę. Już kilka pierwszych sekund wystarczy, aby Twój klient zdecydował, czy kierowany do niego komunikat wzbudza w nim pozytywne skojarzenia.
Grafiki reklamowe to zaprojektowane ilustracje i obrazy będące częścią grafiki użytkowej. Jej zadaniem jest docieranie do obecnych oraz potencjalnych klientów marek z jasnym komunikatem sprzedażowym bądź informacyjnym.
Grafika reklamowa obejmuje elementy takie jak ulotki, wizytówki, key visuale, roll-up’y, reklamy prasowe oraz billboardowe, katalogi, projekty opakowań, grafiki na social media, strony internetowe, czy bardziej rozbudowane projekty, takie jak identyfikacja wizualna marki.
Dobrze zaplanowany proces realizacji projektów graficznych rozpoczyna się oczywiście od analizy potrzeb samej marki, jej dotychczasowych działań reklamowych, grupy odbiorczej, a także działań podejmowanych przez konkurencję. Pozwala to na poznanie punktu wyjściowego. Długość tego etapu zależna jest tego, jak bardzo wymagający jest sam projekt.
Po ustaleniu celów oraz strategii kolejnym niezbędnym krokiem w procesie projektowania grafik reklamowych jest stworzenie architektury informacji. Na tym etapie ustalane są najważniejsze informacje, jakie zapamiętać ma odbiorca komunikatu.
Projektowanie konceptów to krok następny. Pierwsze projekty mogą jedynie w sposób bardzo uproszczony przedstawiać ideę, która po zaakceptowaniu podlega dalszemu dopracowywaniu, a także wizualizacji.
W JAAQOB HOLDING® obsługujemy marki z przeróżnych branż. W naszym portfolio znaleźć można realizacje zarówno dla dużych, rozpoznawalnych marek, jak i dla firm, które są w trakcie budowania swej rozpoznawalności.
Przekrój projektów pozwala nam na bardzo szerokie spojrzenie na potrzeby reklamowe marek. Na przestrzeni ponad 16 lat istnienia JAAQOB zaprojektowaliśmy ponad 12 000 projektów graficznych dla firm w 17 krajach na 5 kontynentach. Zadowolenie naszych klientów to dla nas najlepsza rekomendacja umiejętności graficznych, jakie posiadają nasi specjaliści.