fbpx
Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

Pozycjonowanie stron internetowych (SEO)

SEO (Search Engine Optimization) polega na konkretnym dostosowaniu strony internetowej do wyszukiwarki internetowe. Chodzi o to, żeby witryna osiągała jak najwyższe pozycje w organicznych (bezpłatnych) wynikach wyszukiwania Google. Uzupełnieniem skutecznego pozycjonowania strony są działania poza nią (off-site), głównie linkowanie zewnętrzne oraz budowanie zaufania do domeny poprzez działania Content Marketingowe.

Czytaj więcej

Żeby pozycjonowanie strony było skuteczne, trzeba zadbać o wysoki poziom treści na stronie. Niezbędne jest też umiejętne wykorzystanie fraz kluczowych czy konkretnych odpowiedzi na zapytania. Wpływ na pozycję w Google i ruch organiczny na stronie mają również określone zachowania użytkowników. Na przykład to, jak szybko opuszczają stronę i jak dużo czasu na niej spędzają.

Dla kogo jest SEO?

Dla każdej firmy, która za pomocą strony komunikuje się oraz pozyskuje klientów. Od małych, lokalnych firm, przez branże niszowe, które chcą być liderami, po sklepy e-commerce, startupy oraz duże firmy i producentów.

Ikona do - Małe i średnie lokalne firmy

Małe i średnie lokalne firmy

SEO pomaga zbudować zasięg i daje możliwość pozyskiwania dużej liczby klientów bez konieczności zatrudniania zespołu marketingowego.

Ikona do - E-commerce

E-commerce

Dzięki SEO serwisy e-commerce mogą systematycznie budować grono stałych odbiorców i uniknąć pośrednictwa takich podmiotów, jak Allegro.

Ikona do - Branże niszowe, specjalistyczne (np. prawnicy i blogerzy)

Branże niszowe, specjalistyczne (np. prawnicy i blogerzy)

Ci, którzy kierują produkty i usługi do wąskiego grona odbiorców i działają regionalnie.

Ikona do - Startupy i firmy, które wchodzą na zagraniczne rynki

Startupy i firmy, które wchodzą na zagraniczne rynki

Dzięki kampaniom Google Ads (Adwords) firmy są w stanie być widocznymi niemal wszędzie.

Ikona do - Duże firmy

Duże firmy

Które szukają innych kanałów dotarcia do nowych partnerów albo skalowalnych rozwiązań dla działów sprzedaży i marketingu.

Strategia działań SEO

Uwzględnia abonamentowy, 12-miesięczny plan działań. Polega na stałej pracy projektowej: przygotowanie skutecznych i dobrych jakościowo tekstów oraz reagowanie na zmiany algorytmu wyszukiwarki Google.

Jak będziemy pracować nad procesem optymalizacji Twojej strony?

Jak będziemy pracować nad procesem optymalizacji Twojej strony?

Jak będziemy pracować nad procesem optymalizacji Twojej strony?

  • Ikona do - Dopasujemy frazy kluczowe do strony

    1. Dopasujemy frazy kluczowe do strony

    1
  • Ikona do - Zadbamy o unikatowe treści i odpowiednią liczbę słów

    2. Zadbamy o unikatowe treści i odpowiednią liczbę słów

    2
  • Ikona do - Zoptymalizujemy nagłówki i meta dane strony

    3. Zoptymalizujemy nagłówki i meta dane strony

    3
  • Ikona do - Zoptymalizujemy prędkość ładowania strony

    4. Zoptymalizujemy prędkość ładowania strony

    4
  • Ikona do - Zadbamy o certyfikat SSL

    5. Zadbamy o certyfikat SSL

    5
  • Ikona do - Zaprojektujemy strategie linkowania

    6. Zaprojektujemy strategie linkowania

    6
  • Ikona do - Zarekomendujemy i wdrożymy content

    7. Zarekomendujemy i wdrożymy content

    7

Zadbaj o promocję swojej firmy

Jeśli chcesz wypozycjonować swoją stronę, aby skutecznie generować sprzedaż, skontaktuj się z nami.

Bezpłatna konsultacja
Logo ECHO

W ramach struktury holdingowej działaniami w zakresie SEO/SEM zajmuje się spółka ECHO Potęga sprzedaży.

Agencja ECHO to zespół specjalistów realizujących marketing online skoncentrowany na pozyskiwaniu klientów i zwiększaniu sprzedaży. Posiada certyfikat Google Partner, a także tytuł Google Rising Stars, przyznawany wybranym topowym polskim agencjom, które osiągają największą na rynku dynamikę wzrostu.

ECHO Potęga sprzedaży wykorzystuje takie narzędzia, jak m.in.: Google Ads (dawniej AdWords), SEO czy Content marketing. Tworzy indywidualne strategie działań, bazując na realnych potrzebach i celach biznesowych swoich partnerów.

Najczęściej zadawane pytania

  • Pozycjonowanie stron to działania, które mają za zadanie zapewnić widoczność domeny w organicznych wynikach wyszukiwania. Proces składa się z wielu etapów i wymaga ciągłości oraz aktualizacji, aby zagwarantować najlepsze efekty.
    Skuteczne pozycjonowanie to przede wszystkim czas i odpowiednia strategia oparta między innymi na skrupulatnym audycie, optymalizacji strony, link buldingu oraz content planie z określonymi słowami kluczowymi. Pozycjonowanie strony to działania długofalowe, które w dalszej perspektywie zapewniają rozpoznawalność marki, a także wysokie pozycje w wyszukiwarkach bez konieczności korzystania z płatnych reklam.

  • Pozycjonowanie stron internetowych jest skuteczne, gdy domena staje się widoczna dla użytkowników Internetu z poziomu wyszukiwarek. Jednocześnie dobrze wypozycjonowana strona WWW odnosi fantastyczne korzyści — pozycjonowanie zwiększa ruch organiczny na domenie oraz buduje świadomość marki.
    Dość łatwo poznać, że pozycjonowanie przynosi odpowiednie rezultaty. Wskazują to zwiększające liczby np. w darmowym narzędziu Google (GSC), rosnąca ilość potencjalnych klientów odwiedzających witrynę, a także widoczne oraz pożądane konwersje na stronie.

  • W dużej mierze od pozycjonowania sklepu internetowego zależy sukces w branży e-commerce. Nawet najlepsza oferta, najbardziej atrakcyjne produkty i ceny nie odnajdą odbiorców bez odpowiednich działań związanych z: optymalizacją SEO, pracą nad poprawnością kodu, UX i prawidłową strukturą strony oraz właściwym contentem czy linkowaniem zewnętrznym.
    Pozycjonowanie strony sprawia, że e-sklep staje się łatwo dostępny dla klientów. Działania związane ze zwiększeniem widoczności witryny w sieci wymagają specjalistycznej wiedzy, dlatego w celu osiągnięcia satysfakcjonujących wyników, pozycjonowanie często zlecane jest firmą zewnętrznym.

  • Cennik pozycjonowania stron zależy przede wszystkim od doświadczenia wykonawcy i osiągnięć w zakresie pozycjonowania. Koszty działań mogą różnić się od siebie w zależności od wielkości witryny, konkurencji w danej branży i ilości oraz trudności fraz kluczowych.
    Cena pozycjonowania kształtuje się ze względu na metodę działań, a także czas poświęcony w celu osiągnięcia wyznaczonych celów. Nie bez znaczenia jest również stan witryny, nad którą podejmują pracę specjaliści. Skuteczne pozycjonowanie można zastosować wyłącznie w obrębie zadbanej pod wieloma aspektami witrynie. Najczęściej działania rozłożone w czasie podczas dłuższej umowy wyceniane są taniej oraz najszybciej przynoszą efekty.

  • Na rynku istnieje wiele agencji marketingowych specjalizujących się w działaniach SEO. Jednak tylko nieliczne mogą pochwalić się gronem zadowolonych klientów i licznymi realizacjami w zakresie marketingu online — realnie wpływającymi na rozwój biznesów.
    Agencja ECHO Marketing to profesjonalny zespół, który dzięki metodycznym oraz przemyślanym działaniom osiąga cele biznesowe i strategiczne klientów. Ogromna wiedza w zakresie pozycjonowania stron poparta licznymi, imponującymi case studies sprawia, że wybór wymarzonej agencji staje się oczywisty.
    Jeżeli zależy Ci na najlepszych efektach, a jednocześnie kontakcie z ludźmi pełnymi zaangażowania i z przyjaznym nastawieniem do klientów oraz wyzwań, to współpraca z ECHO Marketing jest właśnie dla Ciebie.

    Bezpłatna konsultacja

    Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji ze specjalistą oraz uzyskaj szybką wycenę.
    Na wiadomości odpowiadamy do 30 minut od wysłania zapytania w godzinach pracy agencji.