Czym się różni SEO copywriting od content marketingu?
Budowanie świadomości marki oraz dotarcie do wyznaczonej grupy odbiorców jest celem każdej firmy. Jak może w tym pomóc copywriting SEO oraz content ma...
18.10.2022Nawet najlepiej zaprojektowana strona www nie przyniesie wymiernych korzyści jeśli jej treści nie są regularnie aktualizowane. Cała komunikacja firmy – www, social media i PR – muszą być podporządkowane celom, które można za ich pomocą osiągnąć.
Abonament Content Marketing to oszczędność czasu i redukcja kosztów wdrożenia strategii contentowej dla Twojej firmy.
Podniesienie konwersji
Sprzedaż / generowanie leadów i zapytań
Zwiększenie zaufania do marki
Przyciąganie i utrzymanie zainteresowania klientów
Skuteczny Employer Branding
Pozycjonowanie w Google
Dzisiejsi użytkownicy internetu stają się coraz bardziej odporni na reklamy, banery, slidery promocyjne i niczym nie wyróżniające się treści prezentowane na stronach internetowych. Dotyczy to wszystkich kanałów komunikacji. Aby wzbudzić ich zainteresowanie i zaangażowanie – skutkujące konwersją lub udostępnieniami – przekaz firmy musi być ciągle aktualizowany. Jednocześnie musi zawierać treści, które ich interesują, napisane językiem który do nich dociera. To zadanie dla doświadczonych specjalistów marketingu treści.
Wspierając naszych klientów w content marketingu w JAAQOB zaczynamy od analiz i opracowania strategii komunikacji. Pomagamy zdefiniować cele, grupy docelowe i kluczowe elementy przekazu. Po wybraniu najlepszych mediów regularnie tworzymy treści podporządkowane osiąganiu wyznaczonych celów: biznesowych, wizerunkowych, marketingowych czy w obszarze employer brandingu.
W zależności od przeprowadzonych analiz i obranej strategii zakres działań przybiera formę uzgodnionej z klientem kombinacji narzędzi komunikacyjnych i działań:
Korzystając z narzędzi analitycznych wbudowanych w stronę www klienta oraz doświadczenia naszych specjalistów architektury informacji, przeprowadzimy audyt pod kątem stosowania właściwej struktury przekazu i zaangażowania użytkowników w poszczególne treści.Copywriterzy redagują i uzupełniają istniejące tytuły, nagłówki, CTA oraz poszczególne teksty. Optymalizujemy je zarówno pod kątem wyszukiwarki Google jak i oczekiwanego efektu: pozyskiwania zapytań, konwersji, wizerunkowego, employer brandingu etc.
W oparciu o relacje, informacje i dostarczone materiały źródłowe redagujemy lub piszemy treści aktualności o firmie w sposób wpływający pozytywnie na pozycję w wyszukiwarce oraz wskaźniki zaangażowania – liczbę powracających użytkowników i czas spędzony na stronie. Opisy wydarzeń w firmie przygotowujemy tak, aby uwzględniały zarówno cele informacyjno – wizerunkowe jak i Employer Branding. Nadajemy im też właściwą oprawę graficzną, uzupełniając zdjęciami z eventów, stockowymi lub grafiką.
W oparciu o informacje pozyskane z firmy oraz własny reasearch tworzymy dopracowane graficznie, pełne ciekawej treści newslettery, podnoszące lojalność klientów i konwersję.
W ramach opieki nad blogiem firmowym tworzymy unikalne treści mające wpływ zarówno na pozycjonowanie w wyszukiwarce jak i zaangażowanie i interakcje czytelników. Prowadzimy komunikację z fanami bloga wraz z moderacją wpisów i odpowiedziami na komentarze.
Content marketing w Social Media jest kluczowy dla budowania zasięgu i utrzymania zainteresowania firmą. Nie tylko regularnie publikujemy interesujące i angażujące posty. Prowadzimy również bezpośrednią komunikację w tych kanałach: moderacja, obsługa zapytań i budowanie zaangażowania – tak aby przekładało się to na realizację celów postawionych dla kanałów społecznościowych w firmie.
W dobie urządzeń mobilnych i komunikacji obrazkowej nawet najlepszy tekst to zwykle za mało by przykuć uwagę i budować wizerunek marki. Opracowywane przez nas treści odpowiednio osadzamy w stylistyce efektownej strategii wizualnej i ilustrujemy zdjęciami. Projektujemy infografiki czy banery konieczne do wzmocnienia przekazu posta, lub pod kątem kampani reklamowej adresowanej do followersów.
Prowadzimy działania content marketingu poprzez tworzenie treści do publikacji w zewnętrznych kanałach informacji: na portalach, zaprzyjaźnionych blogach czy np. w prasie internetowej. Dbamy, by zawierały stosowne słowa kluczowe i tagi podporządkowane temu, co firma chce o sobie powiedzieć, aby osiągnąć jak najepszy efekt dla grupy docelowej publikacji.
Dzięki współpracy z jednym z najlepszych biur tłumaczeń w Polsce, przygotowywane przez nas treści możemy dostarczać w dowolnym języku, w którym firma komunikuje się z klientami. Obsługujemy wielojęzyczne serwisy www publikując jednocześnie w każdej z wersji językowych występujących na stronie internetowej, czy profilu social media klienta.
Projektujemy graficznie i tworzymy wyspecjalizowany content dla dedykowanych mikrostron internetowych: np. rekrutacyjnych lub produktowych. Tworzymy Landing Page kampanii reklamowych czy rekrutacyjnych stosując odpowiednio dobrane słowa kluczowe i dbając o jakość treści zarówno pod kątem merytorycznym jak i jakości treści uwzględnianej przez algorytmy wyszukiwarek i priorytetowania reklam w kampaniach online.
Kliknij link, by przejść do konkretnej podstrony.
Content marketing, czyli tzw. marketing treści. Koncepcja uwzględnia tworzenie, publikowanie i promocję treści o wartościowym, a także atrakcyjnym charakterze dla odbiorcy. Content może przybierać odmienne formy. To artykuły, webinary, filmiki, a nawet grafiki – wszystko, co związane z przekazem.
Głównym celem content marketingu jest utrzymanie pozytywnych relacji z klientem poprzez regularne dostarczanie dobrze zoptymalizowanego, przydatnego contentu. Budowanie więzi i lojalności poprzez marketing treści to najlepszy krok do osiągania najróżniejszych celów biznesowych marki.
Copywriting to zajęcie związane z pisaniem treści. Teksty napisane w ramach zwykłego copywritingu mogą stanowić np. artykuły blogowe lub sponsorowane, opisy produktów, content w social mediach, hasła reklamowe. Copywriting to tworzenie treści w konkretnym celu.
SEO copywriting różni się od pojęcia bez SEO – optymalizacją treści. Teksty napisane w ramach Search Engine Optimization są dostosowane nie tylko pod użytkowników Internetu, jak nierzadko w przypadku zwykłego copywritingu, ale również pod roboty np. Google. Dzięki temu zoptymalizowana treść zajmuje wyższe pozycje na stronie wyników wyszukiwania.
Cennik copywritingu zależy przede wszystkim od rodzaju treści. Artykuły eksperckie wymagają większej ilości zebrania informacji, dodatkowej wiedzy, dlatego są drożej wyceniane niż nieskomplikowane opisy produktów. Stawka za copywriting uzależniona jest również od długości tekstu (bardzo często określonego za pomocą zzs) lub roboczogodzin.
Jeśli pisanie treści związane jest również z optymalizacją SEO, to można spodziewać się wyższej ceny za napisanie tekstu. Natomiast najczęściej hurtowe, stałe zlecenia są niższe od pojedynczych.
Strona internetowa przetłumaczona na różne języki to możliwość dotarcia z ofertą do szerszego grona odbiorców. Tłumaczenie strony www można wykonać w kilka sekund za pomocą nawet darmowych narzędzi. Jednak w takim przypadku jakość przetłumaczonej treści może pozostawiać wiele do życzenia.
Sposób wykonania tłumaczenia strony określa wartość tekstu. Najwyższe standardy przetłumaczonej strony internetowej zapewniają profesjonalni tłumacze, dla których różne kultury i oczekiwania odbiorców nie są obce. Osoba doskonale znająca co najmniej dwa języki i współpracująca z doświadczonym copywriterem to gwarancja najlepszych praktyk podczas tłumaczenia stron www.
JAAQOB tworzy zespół najlepszych copywriterów nie tylko lokalnych, ale z całej Polski. Teksty tworzone przez naszą agencję to zawsze unikatowe propozycje, które wyróżnia najwyższa jakość, kreatywność i wielokrotna korekta.
Zleć copywriting JAAQOB HOLDING®, aby content Twojej strony wzbudzał zaufanie klientów oraz algorytmów wyszukiwarek. Z nami pracują copywriterzy pełni pasji, którzy z ogromnym zaangażowaniem podejmą się Twojego zlecenia. Wartościowe treści, przede wszystkim konwertujące – osiągające cele.