Nawet najlepiej zaprojektowana strona www nie przyniesie wymiernych korzyści jeśli jej treści nie są regularnie aktualizowane. Cała komunikacja firmy - www, social media i PR - muszą być podporządkowane celom, które można za ich pomocą osiągnąć:
Dzisiejsi użytkownicy internetu stają się coraz bardziej odporni na reklamy, banery, slidery promocyjne i niczym nie wyróżniające się treści prezentowane na stronach internetowych. Dotyczy to wszystkich kanałów komunikacji. Aby wzbudzić ich zainteresowanie i zaangażowanie - skutkujące konwersją lub udostępnieniami - przekaz firmy musi być ciągle aktualizowany. Jednocześnie musi zawierać treści, które ich interesują,napisane językiem który do nich dociera. To zadanie dla doświadczonych specjalistów marketingu treści.
Wspierając naszych klientów w content marketingu w JAAQOB zaczynamy od analiz i opracowania strategii komunikacji. Pomagamy zdefiniować cele, grupy docelowe i kluczowe elementy przekazu. Po wybraniu najlepszych mediów regularnie tworzymy treści podporządkowane osiąganiu wyznaczonych celów: biznesowych, wizerunkowych, marketingowych czy w obszarze employer brandingu.
W zależności od przeprowadzonych analiz i obranej strategii zakres działań przybiera formę uzgodnionej z klientem kombinacji narzędzi komunikacyjnych i działań:
Korzystając z narzędzi analitycznych wbudowanych w stronę www klienta oraz doświadczenia naszych specjalistów architektury informacji, przeprowadzimy audyt pod kątem stosowania właściwej struktury przekazu i zaangażowania użytkowników w poszczególne treści.Copywriterzy redagują i uzupełniają istniejące tytuły, nagłówki, CTA oraz poszczególne teksty. Optymalizujemy je zarówno pod kątem wyszukiwarki Google jak i oczekiwanego efektu: pozyskiwania zapytań, konwersji, wizerunkowego, employer brandingu etc.
W oparciu o relacje, informacje i dostarczone materiały źródłowe redagujemy lub piszemy treści aktualności o firmie w sposób wpływający pozytywnie na pozycję w wyszukiwarce oraz wskaźniki zaangażowania - liczbę powracających użytkowników i czas spędzony na stronie. Opisy wydarzeń w firmie przygotowujemy tak, aby uwzględniały zarówno cele informacyjno - wizerunkowe jak i Employer Branding. Nadajemy im też właściwą oprawę graficzną, uzupełniając zdjęciami z eventów, stockowymi lub grafiką.
W oparciu o informacje pozyskane z firmy oraz własny reasearch tworzymy dopracowane graficznie, pełne ciekawej treści newslettery, podnoszące lojalność klientów i konwersję.
W ramach opieki nad blogiem firmowym tworzymy unikalne treści mające wpływ zarówno na pozycjonowanie w wyszukiwarce jak i zaangażowanie i interakcje czytelników. Prowadzimy komunikację z fanami bloga wraz z moderacją wpisów i odpowiedziami na komentarze.
W dobie urządzeń mobilnych i komunikacji obrazkowej nawet najlepszy tekst to zwykle za mało by przykuć uwagę i budować wizerunek marki. Opracowywane przez nas treści odpowiednio osadzamy w stylistyce efektownej strategii wizualnej i ilustrujemy zdjęciami. Projektujemy infografiki czy banery konieczne do wzmocnienia przekazu posta, lub pod kątem kampani reklamowej adresowanej do followersów.
Prowadzimy działania content marketingu poprzez tworzenie treści do publikacji w zewnętrznych kanałach informacji: na portalach, zaprzyjaźnionych blogach czy np. w prasie internetowej. Dbamy, by zawierały stosowne słowa kluczowe i tagi podporządkowane temu, co firma chce o sobie powiedzieć, aby osiągnąć jak najepszy efekt dla grupy docelowej publikacji.
Dzięki współpracy z jednym z najlepszych biur tłumaczeń w Polsce, przygotowywane przez nas treści możemy dostarczać w dowolnym języku, w którym firma komunikuje się z klientami. Obsługujemy wielojęzyczne serwisy www publikując jednocześnie w każdej z wersji językowych występujących na stronie internetowej, czy profilu social media klienta.
Projektujemy graficznie i tworzymy wyspecjalizowany content dla dedykowanych mikrostron internetowych: np. rekrutacyjnych lub produktowych. Tworzymy Landing Page kampanii reklamowych czy rekrutacyjnych stosując odpowiednio dobrane słowa kluczowe i dbając o jakość treści zarówno pod kątem merytorycznym jak i jakości treści uwzględnianej przez algorytmy wyszukiwarek i priorytetowania reklam w kampaniach online.