Jak działa reklama w Google?

Ponad 95% polskich użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google. Tam szuka produktów, sklepów, usług. Branża nie ma znaczenia: dziś nawet wózek widłowy albo maszynę do czyszczenia basenu możesz wynająć od zaufanego dostawcy przez internet. Poza wyszukiwarką działa sieć reklamowa Google – strony, aplikacje mobilne i treści wideo. To wszystko jest potencjalnym nośnikiem reklamy Google Ads. Jeśli tylko Twój klient korzysta z internetu i szuka produktów, które masz Ty – reklama dotrze właśnie do niego.

1. Jak będziemy pracować nad Twoją kampanią Google Ads (Adwords)?

  • Współpracę poprzedzimy analizą Twojej branży. Musimy zrozumieć, jakie są Twoje cele i jakie wyzwania stoją przed Twoim biznesem.
  • Zarekomendujemy konkretne działania i wdrożymy je.
  • Będziemy monitorować i analizować bieżące wyniki, które zoptymalizujemy pod maksymalny zwrot z inwestycji.
  • Będziemy Ci na bieżąco mówić, co się dzieje, czyli raportować działania.
  • Będziemy rozwijać działania tak, żebyś mógł jak najlepiej rozwinąć swój biznes.

2. Dlaczego warto zainwestować w Google Ads (Adwords)?

  • Szybkie dotarcie do klientów. Po włączeniu reklamy system ma maksymalnie 3 dni na weryfikację i aktywowanie. Zazwyczaj zajmuje to ok. 24 h.
  • Precyzyjne kierowanie reklam Google. Profesjonalne kampanie Google Ads docierają tylko do tych odbiorców, którzy faktycznie są zainteresowani reklamowanym produktem.
  • Kontrola nad kosztami. Dokładnie wiesz, na co wydajesz budżet, w jakim przedziale czasu oraz ile wynosi wynagrodzenie agencji, a ile rzeczywiście przekazujesz do Google.

Co jeszcze zyskasz?

  • Mierzalność. W kampaniach Google Ads (Adwords) możesz zobaczyć dokładną analizę efektów.
  • Czas. Docierasz do potencjalnych klientów we właściwym, zaplanowanym czasie.
  • Możliwości. Reklamy Google dają wybór konfiguracji, grup odbiorców, formatów reklam i budżetu. Możesz testować różne scenariusze, najlepsze dla Twojej firmy.
  • Celowość. Docierasz do określonej przez Ciebie, dokładnie dobranej grupy odbiorców.

3. Jakie kampanie możesz z nami zrealizować?

  • kampanie w wyszukiwarce Google
  • kampania w sieci reklamowej Google
  • kampania produktowa (PLA)
  • kampania na Youtube
  • kampania w Gmailu
  • remarketing

Szybka wycena

Jeśli potrzebujesz kampanię Google Ads, która skutecznie wygeneruje sprzedaż i zwiększy konwersje na stronie, skontaktuj się z nami.


* pola obowiązkowe

W ramach struktury holdingowej działaniami w zakresie SEO/SEM zajmuje się spółka Echo Marketing.

ECHO Marketing to zespół specjalistów, który został wyróżniony przez Google certyfikatem Premier Partner. Tylko 2% agencji na świecie rocznie zyskuje ten tytuł. Na koncie ma również tytuł Google Rising Stars, przyznawany wybranym topowym polskim agencjom, które osiągają największą na rynku dynamikę wzrostu.

ECHO Marketing specjalizuje się we wspieraniu efektywnej sprzedaży online i wykorzystuje m. in. takie narzędzia, jak Google Ads (Adwords), SEO czy content marketing. W ramach struktury holdingowej działaniami w zakresie SEO/SEM zajmuje się spółka Echo Marketing.

Wybrane realizacje