Czy Twoja firma jest już gotowa na zdalną pracę oraz obsługę klientów? Jeśli nie, to mamy rozwiązanie dla firm zatrudniających od 3 do 50 pracowników.

Aktualnie dostępne technologie oraz narzędzia pozwalają na prowadzenie biznesu niemalże 100% zdalnie. Szczególnie dotyczy to branży: prawnej, finansowej oraz ubezpieczeniowej.

System zdalnego zarządzania firmą to szereg zintegrowanych narzędzi działających w wielu obszarach firmy. Oferujemy pełne wdrożenie (zdalnie) narzędzi do zarządzania oraz szkolenie pracowników tak, aby Twoja firma mogła jak najszybciej zarabiać. Obszary w których można wdrożyć system:

Spotkania biznesowe online

Wdrożymy prosty i niezawodny system wideokonferencji Google Meet zintegrowany z kalendarzem Google, który pozwala też na rezerwowanie terminów spotkań przez klientów (ustawiasz swoją dostępność a klienci wybierają godzinę). Aplikacja do wideokonferencji nie wymaga instalowania dodatkowego oprogramowania oraz jest bardzo prosta w obsłudze. Otrzymasz gotowe szablony email z instrukcją dla klientów, aby wiedzieli jak dołączyć do spotkania. Dodatkowo przeszkolimy Cię z obsługi wideokonferencji oraz organizowania prezentacji biznesowych online.

System oferuje:

  • Wideorozmowy online oraz wideokonferencje do 100 osób jednocześnie
  • Możliwość dołączenia do rozmowy również telefonicznie
  • Nagrywanie rozmów
  • Integrację z kalendarzem Google
  • Brak limitu czasu połączeń
  • Wysoką jakość połączeń

Zarządzanie zadaniami oraz pracownikami

Wdrożymy dla Twojej firmy jeden z najbardziej popularnych i zaawansowanych systemów na świecie do zarządzania sprawami, zadaniami, pracownikami oraz projektami online – ASANA. Z uwagi na dostępność ponad 100 integracji z zewnętrznymi aplikacjami powoduje, że możliwości tego systemu są praktycznie nieograniczone.

Aplikacja oferuje

Jesteś zainteresowany?

Komunikacja online z pracownikami

Wdrożymy dla Twojej firmy zaawansowany komunikator Slack, który pozwala na tworzenie działów w ramach których pracownicy mogą się ze sobą komunikować na czacie lub dzwoniąc do siebie. Aplikacja pozwala na pracę zespołową np. wspólne pisanie / rysowanie w trakcie rozmowy. Nauczymy Twoich pracowników podstawowych nawyków, które wprowadzą kulturę organizacyjną online, np. specjalny kanał gdzie po „przyjściu do pracy” każdy pracownik wita się na komunikatorze. Stwarza to namiastkę pracy w biurze ale też mobilizuje do pojawienia się przy komputerze o wyznaczonej godzinie.

Wymienione narzędzia oraz przykładowe zastosowanie to tylko namiastka możliwości jakie oferują. Cały proces wdrożenia rozpoczynamy od warsztatów online na których poznamy specyfikę działania Twojej firmy, kulturę pracy, zwyczaje oraz zakres spraw / projektów jakie Twoja firma ma do wykonania w najbliższych miesiącach. Pozwoli nam to na zaproponowanie oraz wdrożenie takich narzędzi, które będą najlepiej dostosowane do potrzeb Twojej firmy i jednocześnie pozwolą na szybkie działanie przedsiębiorstwa bez konieczności uczenia się zbędnych funkcjonalności.

Ile kosztują narzędzia?

Koszt narzędzi zależny jest od liczby pracowników, ponieważ systemy chmurowe działają w modelu subskrypcji rozliczanego od jednej osoby. Pakiet 3 narzędzi to koszt ok 20 euro / miesiąc od użytkownika. W dowolnym momencie można zrezygnować z danego narzędzia lub zredukować liczbę pracowników.

Ile kosztuje wdrożenie?

Koszt wdrożenia zależy od czasu jaki będziemy musieli poświęcić na Twoją firmę, a ten jest zależny od liczby pracowników i ilości spraw / projektów jakie firma aktualnie prowadzi. Minimalna liczba godzin wymagana do kompleksowego wdrożenia narzędzi w firmie to 25. Cena za godzinę wdrożeniową wynosi 250 PLN. Po wdrożeniu oferujemy również stałe doradztwo.

Jeśli jesteś zainteresowany ofertą skontaktuj się z nami mailowo: office@jaaqob.com lub telefonicznie 22 101 44 94.