
Grafika reklamowa
Wzrok odpowiada za 85% informacji, które odbieramy ze świata. Świetny projekt to najlepsze narzędzie do wywołania pożądanych emocji i reakcji klienta. W JAAQOB zaprzęgamy kreatywność najlepszych grafików w służbie skuteczności .
Wizerunek firmy i jej produktów kształtujemy przez grafikę ukierunkowaną marketingowo. Kreujemy niepowtarzalne linie graficzne idealnie dobrane do docelowej grupy odbiorców.
Dla nas liczy się skuteczność
Nasze projekty graficzne, wyróżnia profesjonalny design. Oddziałują one na widza zachęcając go do określonych reakcji: zakupu, kontaktu, zaangażowania czy uwiarygodnienia korzyści. Każda grafika reklamowa jest analizowana pod kątem celów biznesowych jakie musi osiągać.
Nasi graficy projektują zarówno skuteczne systemy identyfikacji firmy, jak też poszczególne formy wizualne: roll-up’y, billboardy, reklamy prasowe, papeterie firmowe, katalogi, ulotki, wizytówki, prezentacje, teczki, bannery, infografiki, projekty opakowań produktów, obrazki na facebook’a, layouty i grafiki na strony internetowe, stopki email czy reklamy prasowe.
Nasi graficy projektują zarówno skuteczne systemy identyfikacji firmy, jak też poszczególne formy wizualne: roll-up’y, billboardy, reklamy prasowe, papeterie firmowe, katalogi, ulotki, prezentacje, teczki, bannery, infografiki, obrazki na facebooka, stopki email czy reklamy prasowe.
Na przestrzeni 14 lat zaprojektowaliśmy ponad 12 000 projektów graficznych dla firm w 17 krajach z 5 kontynentów dla ponad 50 znanych marek.
Jeśli szukasz wsparcia graficznego i chcesz płacić tylko za faktyczny czas pracy agencji sprawdź naszą ofertę: Zewnętrzny Dział Kreacji.
Etapy realizacji
Analiza
Analiza firmy, konkurencji i otoczenia rynkowego pod kątem doboru optymalnego przekazu graficznego.
Analiza

Ustalenie celów
Niezależnie czy to folder reklamowy, roll-up, billboard lub dowolny inny nośnik – wszystkie powstają w konkretnym celu. Jasne zdefiniowanie oczekiwanej reakcji na reklamę pozwala skupić się na osiągnięciu wyznaczonego efektu.
Ustalenie celów

Strategia
Każdy cel reklamowy i każda grupa docelowa wymagają innego sposobu przekonywania. Strategia komunikacji to dostosowanie języka, stylu i sposobu prezentacji do konkretnych przyzwyczajeń, oczekiwań i wrażliwości na bodźce reklamowe.
Strategia

Architektura informacji
Treść skutecznego przekazu reklamowego charakteryzuje właściwa hierarchia informacji. Co ma zapamiętać odbiorca, na co zareagować, co przyjąć do wiadomości, co ma go zaskoczyć.
Architektura informacji

Koncepcja stylistyczna
Produkty i firmy zwykle mają swoją historię graficzną oraz bardziej lub mniej sprecyzowane oczekiwania, co do wyglądu reklam.
Projektowanie graficzne rozpoczynamy od koncepcji stylu. To dostosowanie linii stylistycznej zarówno do oczekiwań firmy, jak i wymogów skuteczności reklamy w określonej grupie docelowej.
Koncepcja stylistyczna

Moodboard
Moodboard to graficzna prezentacja koncepcji– propozycji linii stylistycznych. Moodboard’y pozwalają na ocenę wizualną i emocjonalną pomysłów na projekt graficzny. Zawierają tekst i grafikę – w formie zbliżonej do końcowej propozycji projektu.
Moodboard

Wizualizacje
Kluczowym elementem oceny projektu jest możliwość spojrzenia na efekt pracy projektanta w realnym świecie. Roll-up na stoisku targowym, billboard na budynku, teczka firmowa na biurku z dokumentami. Każdy projekt wizualizujemy w zastosowaniach, aby nabrać pewności, że jest perfekcyjny nie tylko estetycznie, ale i w praktycznym użytkowaniu.
Wizualizacje

Wybrane realizacje
Aby zobaczyć nas w akcji, poznaj naszą pracę. Na przestrzeni 16 lat stworzyliśmy setki projektów. Jeśli chcesz zobaczyć case study wybranych projektów skontaktuj się z nami.
Poznaj resztę naszej oferty
Kliknij link, by przejść do konkretnej podstrony.