Prowadzenie kampanii Google Ads

Prowadzenie kampanii Google Ads

Ponad 95% polskich użytkowników internetu korzysta z wyszukiwarki Google. Tam szuka produktów, sklepów, usług. Branża nie ma znaczenia: dziś nawet wózek widłowy albo maszynę do czyszczenia basenu możesz wynająć od zaufanego dostawcy przez internet. Poza wyszukiwarką działa sieć reklamowa Google – strony, aplikacje mobilne i treści wideo. To wszystko jest potencjalnym nośnikiem reklamy Google Ads. Jeśli tylko Twój klient korzysta z internetu i szuka produktów, które masz Ty – reklama dotrze właśnie do niego.

Czytaj więcej

Bezpłatna konsultacja Google Ads

Jeśli potrzebujesz kampanię Google Ads, która skutecznie wygeneruje sprzedaż i zwiększy konwersje na stronie, skontaktuj się z nami.

Logo ECHO

W ramach struktury holdingowej działaniami w zakresie SEO/SEM zajmuje się spółka ECHO Potęga sprzedaży.

Agencja ECHO to zespół specjalistów realizujących marketing online skoncentrowany na pozyskiwaniu klientów i zwiększaniu sprzedaży. Posiada certyfikat Google Partner, a także tytuł Google Rising Stars, przyznawany wybranym topowym polskim agencjom, które osiągają największą na rynku dynamikę wzrostu.

ECHO Potęga sprzedaży wykorzystuje takie narzędzia, jak m.in.: Google Ads (dawniej AdWords), SEO czy Content marketing. Tworzy indywidualne strategie działań, bazując na realnych potrzebach i celach biznesowych swoich partnerów.

Najczęściej zadawane pytania

  • Google Ads to niezwykle popularny system reklamy oferowany przez wyszukiwarkę Google, z której korzysta około 96% użytkowników Internetu w Polsce. W porównaniu do działań związanych z pozycjonowaniem, firma zamieszczająca płatną reklamę, może spodziewać się natychmiastowych efektów – najwyższych pozycji w wynikach wyszukiwania na wybrane słowa kluczowe.
    Kampanie Google Ads mogą przybierać najróżniejsze formy: tekstowe, wideo, graficzne, z opcją szybkiego kontaktu lub możliwością promowania i pobierania aplikacji. Marki coraz częściej wykazują zainteresowanie kampaniami produktowymi, dzięki którym towar na sprzedaż wyróżnia się spośród konkurencyjnych. Ponadto klient szybko może zobaczyć cenę, dane, jak i zdjęcie produktu.
    System umożliwia wyświetlanie kampanii reklamowej nakierowanej na konkretny cel w różnych miejscach np. płatne wyniki wyszukiwania, YouTube, aplikacje Google, poczta Gmail. Google Ads oferuje również remarketing, czyli niezwykle skuteczną formę reklamy, w której potencjalny klient ponownie spotyka się ze wzbudzającą zainteresowanie treścią. Kampanie Google Ads to ogromne możliwości, które w praktyce można dostosować do indywidualnych potrzeb firmy.

  • Płatne kampanie Google Ads to potężne narzędzie o wielu zaletach. Niewątpliwie system rozliczeniowy PPC (Pay Per Click) to mocna strona mechanizmu reklamowego firmy Google. To możliwość, dzięki której płatność dokonuje się wyłącznie za reakcje użytkowników Internetu podjęte w obrębie kampanii, czyli za wyniki.
    Reklamy Google Ads wyróżniają się natychmiastowymi i mierzalnymi efektami, widocznymi w panelu reklamowym. Śledzenie skuteczności kampanii, pozwala na szybkie modyfikacje reklamy w celu podnoszenia efektywności. Kampanie można precyzyjnie nakierować na wybraną grupę docelową, określając m.in. zainteresowania, wyszukiwane frazy kluczowe, wiek, płeć, czy lokalizację geograficzną.
    Reklamy Google Ads umożliwiają tworzenie najróżniejszych form reklam w prawie każdym miejscu Google oraz zapewniają ogromne zasięgi. Dobrze zaprojektowana kampania zwiększa sprzedaż i buduje silną markę niezależnie od branży. Płatne reklamy pozwalają poznać konkurencję, maksymalnie kontrolować budżet i otrzymać szybki zwrot z inwestycji.

  • Cena kampanii Google Ads uzależniona jest głównie od CPC, czyli kosztu za każde kliknięcie. Na jej konkretną wartość wpływa wiele czynników. Koszt CPC zależy głównie od konkretnego słowa kluczowego (bardziej popularne są z reguły droższe) i konkurencyjności wśród reklamodawców. Najwyżej w wynikach wyszukiwania wyświetlają się reklamy, za których kliknięcie zapłacono najwięcej. A także te o najlepszej jakości nie tylko treści, ale i strony, do której przekierowują.
    Na budżet reklamowy w Google Ads ma wpływ: rodzaj branży, popularność reklamodawcy, profil klienta, rodzaj i cena oferowanego produktu lub usługi, czas procesu zakupowego. Warto pamiętać, że do ceny kampanii należy doliczyć wynagrodzenie dla agencji za wykreowanie, ustawienie i kontrolowanie efektów reklamy. Przedsiębiorstwa bardzo często zlecają przeprowadzenie kampanii Google Ads firmą zewnętrznym – specjalistom w celu pozyskania konkretnych celów reklamowych.

  • Oczywiście! JAAQOB realizuje wszystkie zlecenia, które wspierają osiąganie celów biznesowych klientów. Kampanie Google Ads szybko i efektywnie docierają do wybranej grupy odbiorców, dlatego nie może zabraknąć ich w ofercie JAAQOB HOLDING™.
    W ramach struktury holdingowej działaniami w zakresie SEO/SEM zajmuje się spółka Echo Marketing, z którą nasza agencja osiąga doskonałe — zamierzone efekty.

  • Certyfikat Premier Partner to wyróżnienie dla agencji przyznawane przez Google za najwyższą jakość usług, wiedzę i doświadczenie. Certyfikat otrzymuje tylko ok. 2% agencji na świecie rocznie. Echo Marketing może pochwalić się tytułem za osiąganie największej na rynku dynamiki wzrostu! Między innymi dlatego, warto zlecić prowadzenie kampanii Google Ads topowej agencji w Polsce.
    Reklamy o najlepszych rezultatach tworzone są przez specjalistów. Jeżeli zależy Ci, aby budżet reklamowy nie został przepalony, a potencjał rynku maksymalnie wykorzystany, powierz swoje cele reklamowe agencji JAAQOB. Wspólnie z Echo Marketing osiągniemy to, czego naprawdę potrzebujesz.