fbpx
Zamów warsztat
Web Starter

Web Starter

Przejrzysty plan na skuteczną stronę WWW

Web Starter to pierwszy krok do zbudowania skutecznej strony internetowej. Przy pomocy Web Startera zostaje wypracowana zarówno koncepcja stylistyczna, jak i podstawy strategiczne, które pomogą w realizacji celów biznesowych Twojej marki. To wstęp do zbudowania skutecznych lejków, które pozwolą Ci pozyskiwać nowych klientów. Skorzystaj z naszego doświadczenia, dzięki któremu Twoja strona WWW może wyróżnić się spośród konkurencji oraz spełnić oczekiwania i potrzeby docelowej grupy odbiorców, zdobywając ich uwagę.

Czytaj więcej

ustrukturyzowane informacje na temat projektowanej strony WWW

Web Starter to inwestycja w przemyślane i profesjonalnie skonstruowane podstawy Twojej strony internetowej. Na całość składają się trzy dokumenty:

  • graficzne przedstawienie architektury strony (diagram);

  • moodboardy w postaci trzech różnych koncepcji stylistyki, wspartych na szczegółowych analizach Twojej marki, konkurencji i samej branży;

  • dokument specyfikacji technicznej i technologicznej.

Kompleksowy fundament
do dalszych procesów tworzenia strony internetowej

Własność dokumentów i możliwość elastycznej współpracy.

Wszystkie przygotowane dokumenty stają się Twoją własnością. Jeśli zdecydujesz się na kontynuację projektu z nowym zespołem, możesz być pewien, że stanowią one doskonałą bazę do dalszych działań oraz ułatwią efektywną komunikację z profesjonalistami.

Proces przygotowania Web Starter

Jak działamy?

Etap I — Rozpoznanie potrzeb

Prace rozpoczynamy od wspólnej rozmowy. Poznajemy Twoją firmę — jej historię, wartości i to, co ją wyróżnia. To podstawa do stworzenia skutecznego dokumentu, który nie tylko zaprezentuje styl Twojej marki, ale także umożliwi spełnianie celów biznesowych przez stronę WWW.

Podczas warsztatów online określamy wstępną strategię działania i ustalamy cele projektu.

1
1
Etap I — Rozpoznanie potrzeb
Etap I — Rozpoznanie potrzeb

Etap II — Architektura strony WWW z diagramem

Wiemy, jak ważne jest dobre planowanie działań. Dlatego też kolejnym krokiem w drodze do nowej witryny jest opracowanie architektury informacji strony. Proces jej tworzenia zaczyna się od analizy wymagań klienta i określenia głównych funkcji strony. Na bazie ustalonych informacji tworzymy strukturalny diagram witryny, uwzględniający główne sekcje, podstrony i interakcje między nimi.

Zobacz przykładową architekturę strony

2
2
Etap II — Architektura strony WWW z diagramem
Etap II — Architektura strony WWW z diagramem

Etap III — Określenie stylistyki — moodboardy

Proces tworzenia moodboardów dla strony internetowej rozpoczyna się od zbierania inspiracji, takich jak kolorowe palety, zdjęcia, czcionki i przykłady innych witryn, które odzwierciedlają oczekiwany klimat projektu. Następnie wybierane są elementy, które najlepiej oddają zamierzenia projektowe, tworząc wizualną prezentację, która pomaga zespołowi projektowemu zrozumieć i dostosować się do wybranego stylu. Ostateczny moodboard służy jako punkt odniesienia podczas projektowania strony internetowej, pomagając utrzymać spójność i estetykę w trakcie procesu tworzenia.

Zobacz przykładowy moodboard

3
3
Etap III — Określenie stylistyki — moodboardy
Etap III — Określenie stylistyki — moodboardy

Etap IV — Przygotowanie struktury technicznej
i technologicznej

W JAAQOB HOLDING® stawiamy na partnerskie podejście do realizacji projektów. Dlatego w ramach etapu IV organizujemy warsztaty projektowe z klientem,  aby dokładnie zaprezentować i omówić dotychczasowe efekty.  Na podstawie zebranych danych tworzymy dokument, który zawiera finalną listę podstron z ich roboczymi nazwami, krótkimi opisami oraz przewidywanym czasem wdrożenia podzielonym na konkretne etapy prac:

  • Design UX — makiety serwisu,
  • Design UI — szata graficzna, programowanie i testowanie, wsparcie contentowe.

Umożliwia to precyzyjne określenie zarówno czasu, jak i kosztów wdrożenia projektu. W kolejnym kroku omawiamy kwestie szkolenia z zakresu obsługi projektu, bezpieczeństwa, kreacji webowych oraz w przypadku sklepów internetowych, kwestie związane z kanałami sprzedażowymi. Całość zamykamy tematem SEO, możliwością wdrożenia dodatkowych wersji językowych oraz innych specjalistycznych rozwiązań dostosowanych indywidualnie do oczekiwań klienta

4
4
Etap IV — Przygotowanie struktury technicznej
i technologicznej
Etap IV — Przygotowanie struktury technicznej
i technologicznej

Etap V — Dostosowanie adekwatnego wariantu

Kluczowym elementem jest zrozumienie potrzeb biznesowych oraz wartości, jakie dostarczy każda z podstron. Przedstawiamy proponowane rozwiązania technologiczne w prostej i zrozumiałej formie, aby klient miał świadomość dostępnych opcji, wynikających z nich unikalnych korzyści oraz kosztów.

Przygotowujemy trzy warianty struktury technicznej i technologicznej.

Różnią się one zakresem prac, jednak każdy z nich zawiera niezbędne elementy, które pomogą Twojej stronie internetowej skutecznie realizować cele biznesowe.

  • Pierwszy wariant zawiera najszersze wsparcie, najwięcej funkcji oraz najbardziej rozbudowaną strukturę projektu.
  • Drugi wariant jest zoptymalizowany pod kątem stosunku budżetu do celów i oczekiwań biznesowych.
  • Trzeci wariant obejmuje zakres architektury oraz funkcjonalności strony niezbędny do zbudowania wysokiej jakości strony internetowej.
5
5
Etap V — Dostosowanie adekwatnego wariantu
Etap V — Dostosowanie adekwatnego wariantu

Jesteś zainteresowany usługą Web Starter?
Umów się na bezpłatną konsultację, aby o tym porozmawiać.

Bezpłatna konsultacja

Dlaczego warto współpracować z JAAQOB HOLDING®?

JAAQOB HOLDING® to zaufany partner w budowaniu solidnych podstaw Twojego biznesu.

Tworzymy przemyślane, skuteczne i innowacyjne projekty, które wspierają naszych klientów w realizacji celów biznesowych. Wszystkie nasze działania są wynikiem analiz oraz wiedzy i doświadczenia grupy specjalistów z wielu dziedzin: marketingu, strategii, grafiki czy UX design. Dzięki nim budujemy silne marki.

18

lat
doświadczenia

11

zdobytych
nagród

50+

utalentowanych
Specjalistów

1000+

Zrealizowanych
projektów

    Bezpłatna konsultacja

    Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w firmie i jednocześnie skutecznie budować markę? Być może potrzebujesz porozmawiać o marketingu lub efektywnej strategii biznesowej? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji eksperckiej – zadaj nam dowolne pytanie, a nasi eksperci bezpłatnie przedstawią Ci rozwiązania i kierunki marketingowe, które będą realizować cele biznesowe Twojej firmy. Wypełnij formularz, aby umówić się w dogodnym dla Ciebie terminie na konsultację.