fbpx
Key Visual

Key Visual

Klucz do skutecznego budowania rozpoznawalności marki

Key Visual to kluczowy element budujący rozpoznawalność marki oraz jej tożsamość. Osiągaj satysfakcjonujące wyniki z działań promocyjnych dzięki dopracowanej i spójnej komunikacji wizualnej.

Czytaj więcej

Odkryj pełny potencjał swojej marki z Key Visual

Ponad 55% pierwszych wrażeń u użytkowników związanych z daną marką to doświadczenia wizualne. Dowodzi to, że ponad połowa klientów stykających się z daną firmą najpierw ocenia ją na podstawie tego, co widzi. To właśnie od komunikacji wizualnej — wrażeń estetycznych oraz spójności grafik, reklam czy video — zależy, czy dany klient skojarzy, zapamięta i zdecyduje się na skorzystanie z oferty danej marki.

Wykorzystanie tego potencjału jest zatem kluczem do budowania rozpoznawalności marki na podstawie wcześniej wypracowanych celów i zdobyciu potencjalnych klientów — dzięki przemyślanej komunikacji wizualnej poprzez Key Visual.

Kiedy warto skorzystać 
z możliwości Key Visual?

Key Visual to doskonały sposób na zaprezentowanie nowości w ofercie firmy. Sprawdzi się w kampaniach, jak i krótszych reklamach informujących o nowym produkcie lub usłudze. Jest niczym strój na specjalne okazje. Doskonale przykuwa uwagę, a jednocześnie jasno komunikuje, jaka marka dane działania prowadzi.

  • Premiera nowego produktu lub usługi

  • Nowa gałąź działalności marki

  • Rozpoczęcie nowego projektu

  • Dodanie nowych funkcji w istniejących produktach czy usługach

Jeśli zależy Ci na skuteczności oraz realnych wynikach z prowadzonych działań — wykorzystaj potencjał swojej marki poprzez Key Visual.

Zadbaj o profesjonalny wizerunek swojej firmy

Skorzystaj z bezplatnej konsultacji ze specjalista i uzyskaj szybką wycene Key Visual
Bezpłatna konsultacja

Cele, jakie realizuje

dobrze zaprojektowany Key Visual

Przyciąganie uwagi 
potencjalnych klientów

Zwiększanie 
zaangażowania odbiorców

Poprawa rozpoznawalności 
marki w grupie docelowej

Budowanie relacji 
z odbiorcami opartych na zaufaniu

Co zyskasz dzięki Key Visual?

Key Visual to doskonały sposób na zwrócenie uwagi potencjalnego odbiorcy na oferowany przez Ciebie produkt lub usługę. To wizualne narzędzie pomagające osiągnąć wyznaczone cele biznesowe oraz wizerunkowe. Dzięki niemu realnie wpłyniesz na:

  • wyniki sprzedażowe,
  • rozpoznawalność marki,
  • relacje ze swoimi odbiorcami.

Planuj, projektuj oraz realizuj skuteczne strategie biznesowe wraz 
z przemyślanymi działaniami wizualnymi jak Key Visual.

Co wyróżnia Key Visual projektowany przez JAAQOB HOLDING®?

Zanim przystąpimy do działań projektowych i realizacji danego Key Visuala, analizujemy dokładnie branżę, rynek, konkurencję oraz panujące trendy. Dzięki temu dokładnie poznajemy Twoją markę oraz konteksty, w jakich działa ona sama, jak i jej klienci.

Dopiero po dokładnym zrozumieniu tych aspektów rozmawiamy o wypracowanych celach i przystępujemy do pracy. W rezultacie zyskujesz skuteczną, aktualną i spełniającą cele biznesowe, komunikację wizualną.

Stwórz Key Visual dostosowany do potrzeb Twojej firmy

Skontaktuj się z nami i skorzystaj z bezpłatnej konsultacji
Bezpłatna konsultacja

ETAPY REALIZACJI KEY VISUAL

Kompleksowo zaprojektujemy wizualną stronę Twojej kampanii

ETAP I: Zrozumienie marki i rynku

Na tym etapie dokładnie analizujemy kontekst Twojej marki pod względem graficznym — branżę, rynek, konkurencję, trendy i preferencje wizualne grupy docelowej. Pozwala nam to na dogłębne  zrozumienie projektu oraz potrzeb Twojej marki i Twoich klientów. Na podstawie zebranej wiedzy, wyznaczamy strategiczne kierunki dla opracowania Key Visual, aby idealnie harmonizowały ze stylistyką Twojej marki.

1
1
ETAP I: Zrozumienie marki i rynku
ETAP I: Zrozumienie marki i rynku

ETAP II: Definiowanie celów

Twój Key Visual ma konkretną misję do spełnienia. Dlatego w tej fazie projektu skupiamy się na określeniu, jakie oczekiwania masz wobec projektu i jakie reakcje chcesz wywoływać wśród swoich odbiorców. Pomoże to nam w skoncentrowaniu się na osiągnięciu oczekiwanych rezultatów.

2
2
ETAP II: Definiowanie celów
ETAP II: Definiowanie celów

ETAP III: Slogan i architektura informacji

Treść skutecznego Key Visual charakteryzuje właściwa hierarchia informacji. Co ma zapamiętać odbiorca, na co zareagować, co przyjąć do wiadomości, a co ma go zaskoczyć? Dobrze zaplanowane przekazy przekładają się na skuteczność Twojego komunikatu, więc przygotowujemy przemyślany slogan oraz architekturę informacji.

3
3
ETAP III: Slogan i architektura informacji
ETAP III: Slogan i architektura informacji

ETAP IV: Koncepcja stylistyczna i moodboard

Rozpoczynamy docelowe projektowanie graficzne. Ustalamy koncepcję stylu, dostosowując linię stylistyczną zarówno do oczekiwań firmy, jak i wymogów skuteczności wizualnej w określonej grupie docelowej.

Otrzymasz ją w postaci moodboardów — wizualnej prezentacji pomysłów, która pozwala ocenić wizualny i emocjonalny aspekt Key Visual. Moodboard zawiera tekst i grafikę w formie zbliżonej do końcowej propozycji projektu.

4
4
ETAP IV: Koncepcja stylistyczna i moodboard
ETAP IV: Koncepcja stylistyczna i moodboard

ETAP V: Projekt i wizualizacje

Na tym etapie pracujemy nad wybranym i zaakceptowanym przez Ciebie pomysłem i przygotowujemy finalny projekt, który pokazujemy w formie wizualizacji. Jest to ważne, ponieważ kluczowym elementem oceny Key Visual jest możliwość spojrzenia na efekty pracy w realnym zastosowaniu. Dzięki temu masz pewność, że będzie on perfekcyjny nie tylko estetycznie, ale i w praktycznym użytkowaniu.

5
5
ETAP V: Projekt i wizualizacje
ETAP V: Projekt i wizualizacje

ETAP VI: Dopracowanie ostatecznego projektu

To ostatni etap działań, gdzie dopracowujemy i szlifujemy wszelkie szczegóły, aby uzyskać idealny efekt. Dzięki starannie zaplanowanemu procesowi projektowania Key Visual — od analiz, po wspólną pracę koncepcyjną całego zespołu grafików z marką — efekt spełnia wszystkie kryteria doskonałego projektu graficznego oraz wspiera cele biznesowe marki.

6
6
ETAP VI: Dopracowanie ostatecznego projektu
ETAP VI: Dopracowanie ostatecznego projektu

BEZPŁATNA KONSULTACJA 

- Key visual

Potrzebujesz efektownego key visuala? Skorzystaj z bezplatnej konsultacji ze specjalista i uzyskaj szybką wycene

Bezpłatna konsultacja

Najczęściej zadawane pytania

  • Doskonałym przykładem tego, czym jest Key Visual to kampanie promocyjne takich marek jak Coca Cola. Co roku firma prowadzi kampanię świąteczną z charakterystycznym samochodem ciężarowym oraz doskonale wszystkim znanym Św. Mikołajem. Kolejnym przykładem są kampanie promocyjne zrealizowane przez JAAQOB HOLDING® dla kanału Eurosport, które znajdziesz w naszych realizacjach.

  • Doskonałym przykładem tego, czym jest Key Visual to kampanie promocyjne takich marek jak Coca Cola. Co roku firma prowadzi kampanię świąteczną z charakterystycznym samochodem ciężarowym oraz doskonale wszystkim znanym Św. Mikołajem. Kolejnym przykładem są kampanie promocyjne zrealizowane przez JAAQOB HOLDING® dla kanału Eurosport, które znajdziesz w naszych realizacjach.

  • Doskonałym przykładem tego, czym jest Key Visual to kampanie promocyjne takich marek jak Coca Cola. Co roku firma prowadzi kampanię świąteczną z charakterystycznym samochodem ciężarowym oraz doskonale wszystkim znanym Św. Mikołajem. Kolejnym przykładem są kampanie promocyjne zrealizowane przez JAAQOB HOLDING® dla kanału Eurosport, które znajdziesz w naszych realizacjach.

  • Doskonałym przykładem tego, czym jest Key Visual to kampanie promocyjne takich marek jak Coca Cola. Co roku firma prowadzi kampanię świąteczną z charakterystycznym samochodem ciężarowym oraz doskonale wszystkim znanym Św. Mikołajem. Kolejnym przykładem są kampanie promocyjne zrealizowane przez JAAQOB HOLDING® dla kanału Eurosport, które znajdziesz w naszych realizacjach.

  • Doskonałym przykładem tego, czym jest Key Visual to kampanie promocyjne takich marek jak Coca Cola. Co roku firma prowadzi kampanię świąteczną z charakterystycznym samochodem ciężarowym oraz doskonale wszystkim znanym Św. Mikołajem. Kolejnym przykładem są kampanie promocyjne zrealizowane przez JAAQOB HOLDING® dla kanału Eurosport, które znajdziesz w naszych realizacjach.

    Bezpłatna konsultacja

    Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w firmie i jednocześnie skutecznie budować markę? Być może potrzebujesz porozmawiać o marketingu lub efektywnej strategii biznesowej? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji eksperckiej – zadaj nam dowolne pytanie, a nasi eksperci bezpłatnie przedstawią Ci rozwiązania i kierunki marketingowe, które będą realizować cele biznesowe Twojej firmy. Wypełnij formularz, aby umówić się w dogodnym dla Ciebie terminie na konsultację.