Premiera nowego produktu lub usługi
Key Visual
Klucz do skutecznego budowania rozpoznawalności marki
Key Visual to kluczowy element budujący rozpoznawalność marki oraz jej tożsamość. Osiągaj satysfakcjonujące wyniki z działań promocyjnych dzięki dopracowanej i spójnej komunikacji wizualnej.
Odkryj pełny potencjał swojej marki z Key Visual
Ponad 55% pierwszych wrażeń u użytkowników związanych z daną marką to doświadczenia wizualne. Dowodzi to, że ponad połowa klientów stykających się z daną firmą najpierw ocenia ją na podstawie tego, co widzi. To właśnie od komunikacji wizualnej — wrażeń estetycznych oraz spójności grafik, reklam czy video — zależy, czy dany klient skojarzy, zapamięta i zdecyduje się na skorzystanie z oferty danej marki.
Wykorzystanie tego potencjału jest zatem kluczem do budowania rozpoznawalności marki na podstawie wcześniej wypracowanych celów i zdobyciu potencjalnych klientów — dzięki przemyślanej komunikacji wizualnej poprzez Key Visual.
Kiedy warto skorzystać z możliwości Key Visual?
Key Visual to doskonały sposób na zaprezentowanie nowości w ofercie firmy. Sprawdzi się w kampaniach, jak i krótszych reklamach informujących o nowym produkcie lub usłudze. Jest niczym strój na specjalne okazje. Doskonale przykuwa uwagę, a jednocześnie jasno komunikuje, jaka marka dane działania prowadzi.
Nowa gałąź działalności marki
Rozpoczęcie nowego projektu
Dodanie nowych funkcji w istniejących produktach czy usługach
Jeśli zależy Ci na skuteczności oraz realnych wynikach z prowadzonych działań — wykorzystaj potencjał swojej marki poprzez Key Visual.
Zadbaj o profesjonalny wizerunek swojej firmy
Cele, jakie realizuje
dobrze zaprojektowany Key Visual
Przyciąganie uwagi potencjalnych klientów
Zwiększanie zaangażowania odbiorców
Poprawa rozpoznawalności marki w grupie docelowej
Budowanie relacji z odbiorcami opartych na zaufaniu
Co zyskasz dzięki Key Visual?
Key Visual to doskonały sposób na zwrócenie uwagi potencjalnego odbiorcy na oferowany przez Ciebie produkt lub usługę. To wizualne narzędzie pomagające osiągnąć wyznaczone cele biznesowe oraz wizerunkowe. Dzięki niemu realnie wpłyniesz na:
- wyniki sprzedażowe,
- rozpoznawalność marki,
- relacje ze swoimi odbiorcami.
Planuj, projektuj oraz realizuj skuteczne strategie biznesowe wraz z przemyślanymi działaniami wizualnymi jak Key Visual.
Co wyróżnia Key Visual projektowany przez JAAQOB HOLDING®?
Zanim przystąpimy do działań projektowych i realizacji danego Key Visuala, analizujemy dokładnie branżę, rynek, konkurencję oraz panujące trendy. Dzięki temu dokładnie poznajemy Twoją markę oraz konteksty, w jakich działa ona sama, jak i jej klienci.
Dopiero po dokładnym zrozumieniu tych aspektów rozmawiamy o wypracowanych celach i przystępujemy do pracy. W rezultacie zyskujesz skuteczną, aktualną i spełniającą cele biznesowe, komunikację wizualną.
Stwórz Key Visual dostosowany do potrzeb Twojej firmy
ETAPY REALIZACJI KEY VISUAL
ETAP I: Zrozumienie marki i rynku
Na tym etapie dokładnie analizujemy kontekst Twojej marki pod względem graficznym — branżę, rynek, konkurencję, trendy i preferencje wizualne grupy docelowej. Pozwala nam to na dogłębne zrozumienie projektu oraz potrzeb Twojej marki i Twoich klientów. Na podstawie zebranej wiedzy, wyznaczamy strategiczne kierunki dla opracowania Key Visual, aby idealnie harmonizowały ze stylistyką Twojej marki.
ETAP II: Definiowanie celów
Twój Key Visual ma konkretną misję do spełnienia. Dlatego w tej fazie projektu skupiamy się na określeniu, jakie oczekiwania masz wobec projektu i jakie reakcje chcesz wywoływać wśród swoich odbiorców. Pomoże to nam w skoncentrowaniu się na osiągnięciu oczekiwanych rezultatów.
ETAP III: Slogan i architektura informacji
Treść skutecznego Key Visual charakteryzuje właściwa hierarchia informacji. Co ma zapamiętać odbiorca, na co zareagować, co przyjąć do wiadomości, a co ma go zaskoczyć? Dobrze zaplanowane przekazy przekładają się na skuteczność Twojego komunikatu, więc przygotowujemy przemyślany slogan oraz architekturę informacji.
ETAP IV: Koncepcja stylistyczna i moodboard
Rozpoczynamy docelowe projektowanie graficzne. Ustalamy koncepcję stylu, dostosowując linię stylistyczną zarówno do oczekiwań firmy, jak i wymogów skuteczności wizualnej w określonej grupie docelowej.
Otrzymasz ją w postaci moodboardów — wizualnej prezentacji pomysłów, która pozwala ocenić wizualny i emocjonalny aspekt Key Visual. Moodboard zawiera tekst i grafikę w formie zbliżonej do końcowej propozycji projektu.
ETAP V: Projekt i wizualizacje
Na tym etapie pracujemy nad wybranym i zaakceptowanym przez Ciebie pomysłem i przygotowujemy finalny projekt, który pokazujemy w formie wizualizacji. Jest to ważne, ponieważ kluczowym elementem oceny Key Visual jest możliwość spojrzenia na efekty pracy w realnym zastosowaniu. Dzięki temu masz pewność, że będzie on perfekcyjny nie tylko estetycznie, ale i w praktycznym użytkowaniu.
ETAP VI: Dopracowanie ostatecznego projektu
To ostatni etap działań, gdzie dopracowujemy i szlifujemy wszelkie szczegóły, aby uzyskać idealny efekt. Dzięki starannie zaplanowanemu procesowi projektowania Key Visual — od analiz, po wspólną pracę koncepcyjną całego zespołu grafików z marką — efekt spełnia wszystkie kryteria doskonałego projektu graficznego oraz wspiera cele biznesowe marki.
BEZPŁATNA KONSULTACJA
- Key visual
Potrzebujesz efektownego key visuala? Skorzystaj z bezplatnej konsultacji ze specjalista i uzyskaj szybką wycene
Najczęściej zadawane pytania
-
Doskonałym przykładem tego, czym jest Key Visual to kampanie promocyjne takich marek jak Coca Cola. Co roku firma prowadzi kampanię świąteczną z charakterystycznym samochodem ciężarowym oraz doskonale wszystkim znanym Św. Mikołajem. Kolejnym przykładem są kampanie promocyjne zrealizowane przez JAAQOB HOLDING® dla kanału Eurosport, które znajdziesz w naszych realizacjach.
-
Doskonałym przykładem tego, czym jest Key Visual to kampanie promocyjne takich marek jak Coca Cola. Co roku firma prowadzi kampanię świąteczną z charakterystycznym samochodem ciężarowym oraz doskonale wszystkim znanym Św. Mikołajem. Kolejnym przykładem są kampanie promocyjne zrealizowane przez JAAQOB HOLDING® dla kanału Eurosport, które znajdziesz w naszych realizacjach.
-
Doskonałym przykładem tego, czym jest Key Visual to kampanie promocyjne takich marek jak Coca Cola. Co roku firma prowadzi kampanię świąteczną z charakterystycznym samochodem ciężarowym oraz doskonale wszystkim znanym Św. Mikołajem. Kolejnym przykładem są kampanie promocyjne zrealizowane przez JAAQOB HOLDING® dla kanału Eurosport, które znajdziesz w naszych realizacjach.
-
Doskonałym przykładem tego, czym jest Key Visual to kampanie promocyjne takich marek jak Coca Cola. Co roku firma prowadzi kampanię świąteczną z charakterystycznym samochodem ciężarowym oraz doskonale wszystkim znanym Św. Mikołajem. Kolejnym przykładem są kampanie promocyjne zrealizowane przez JAAQOB HOLDING® dla kanału Eurosport, które znajdziesz w naszych realizacjach.
-
Doskonałym przykładem tego, czym jest Key Visual to kampanie promocyjne takich marek jak Coca Cola. Co roku firma prowadzi kampanię świąteczną z charakterystycznym samochodem ciężarowym oraz doskonale wszystkim znanym Św. Mikołajem. Kolejnym przykładem są kampanie promocyjne zrealizowane przez JAAQOB HOLDING® dla kanału Eurosport, które znajdziesz w naszych realizacjach.