fbpx
Tagline & Naming

Tagline & Naming

Stworzenie nowej nazwy dla firmy lub jej produktu wiąże się z procesem analiz i prac kreatywnych. Celem jest wygenerowanie takiego neologizmu lub frazy, które spełniając przypisaną mu rolę ma najmniej ograniczeń potencjału stosowania. Dobrze zaprojektowana nazwa wyróżnia firmę lub jej produkt z otoczenia, ułatwiając wywołanie pożądanych skojarzeń i emocji u klientów.

Czytaj więcej

Etapy współpracy

Curabitur a bibendum odio, vitae egestas elit. Vestibulum ultrices sapien eu leo egestas interdum.
Fusce in enim metus. Integer hendrerit ligula dignissim ipsum dignissim porttitor eu non ipsum.

Analiza i opracowanie Briefu

Przed przystąpieniem do realizacji projektu wykonujemy analizę marketingową i badanie otoczenia. Poznajemy firmę i jej filozofię marki, konkurencję i otoczenie komunikacyjne.

1
1

Analiza i opracowanie Briefu

Analiza i opracowanie Briefu

Przygotowanie listy selekcyjnej nazw

Copywriterzy przygotowują niezależne propozycje różnorodnych nazw spełniających wymagania briefu. Analitycy marketingowi oceniają każdą z nich pod względem zgodności z koncepcją identyfikacyjną marki, przypisując im ocenę scoringową. Nazwy o najwyższym scoringu tworzą listę do weryfikacji.

2
2

Przygotowanie listy selekcyjnej nazw

Przygotowanie listy selekcyjnej nazw

Weryfikacja nazwy

Badania (internet) potencjału wykorzystania nazwy na różnych polach eksploatacji.

  • Czy i w jakim zakresie neologizm (nowe słowo lub fraza) występuje na stronach internetowych w tytułach i opisach indeksowanych przez Google w Polsce.
  • Dostępność wolnych domen dla nazwy
  • Czy nazwa występuje w bazie Urzędu Patentowego RP
  • Sprawdzenie bazy danych Europejskiego Biura Własności Intelektualnej pod kątem ewentualnych konfliktów z już zarejestrowanymi nazwami w klasie głównego profilu działalności w Klasyfikacji Nicejskiej
  • Weryfikacja pod kątem negatywnych skojarzeń w 24 językach urzędowych UE
3
3

Weryfikacja nazwy

Weryfikacja nazwy

Badania ilościowe

Spośród respondentów współpracujących (grupa ok. 50 osób) jest przeprowadzana jest ankieta, w której oceniana jest każda z nazw. Statystyki wyłaniają nazwy o najlepszych ocenach (średnia, ranking) oraz wzbudzające najmniej skrajnych ocen (odchylenie standardowe). Następuje końcowa selekcja propozycji nazw.

4
4

Badania ilościowe

Badania ilościowe

DostępnE pakiety

Leo sit dis eleifend condimentum gravida quam. Nec eu metus nec enim, semper pharetra. A in adipiscing id leo, tempus pharetra. Congue nec est sit tellus facilisis dictumst hac vitae eu.

Ikona do - PL PL
50
Godzin
W ramach pakietu:
  • Analiza/Warsztaty
  • Opracowanie briefu dla copywriterów
  • Lista selekcyjna
  • Weryfikacja propozycji
  • Badania ilościowe preferencji
NAJCZĘŚCIEJ WYBIERANY
EU
80
Godzin
W ramach pakietu:
  • Analiza/Warsztaty
  • Opracowanie briefu dla copywriterów
  • Lista selekcyjna
  • Weryfikacja propozycji
  • Badania ilościowe preferencji
Global
120
Godzin
W ramach pakietu:
  • Analiza/Warsztaty
  • Opracowanie briefu dla copywriterów
  • Lista selekcyjna
  • Weryfikacja propozycji
  • Badania ilościowe preferencji

Stwórz pakiet dostosowany do potrzeb Twojej firmy.

Skontaktuj się z nami, a dobierzemy liczbę godzin odpowiednią do Twich potrzeb.

Wybrane realizacje

Aby zobaczyć nas w akcji, poznaj naszą pracę. Na przestrzeni 14 lat stworzyliśmy setki projektów. Od małych stron firmowych po bardzo rozbudowane portale i systemy CRM, zarządzane nawet przez kilka tysięcy osób.

Zobacz wszystkie realizacje

Najczęściej zadawane pytania

  • Sed leo sem, elementum pretium placerat in, sollicitudin a ex. Nam placerat, ex a porta vehicula, odio dolor maximus tortor, a vehicula purus elit sit amet ipsum. Nulla nec elementum libero, sit amet sodales tellus. Maecenas scelerisque dictum magna sodales cursus. Vestibulum rutrum, mauris sit amet elementum convallis, dui lorem interdum dui, ac finibus dolor justo non augue. Mauris vitae odio sit amet ipsum blandit finibus eu sed nulla. Sed pharetra porttitor nisl, luctus pharetra tortor feugiat vitae. Donec ut ornare nibh. Cras suscipit efficitur libero nec consequat. Aliquam tristique ullamcorper luctus. Morbi viverra scelerisque eros.

  • Sed leo sem, elementum pretium placerat in, sollicitudin a ex. Nam placerat, ex a porta vehicula, odio dolor maximus tortor, a vehicula purus elit sit amet ipsum. Nulla nec elementum libero, sit amet sodales tellus. Maecenas scelerisque dictum magna sodales cursus. Vestibulum rutrum, mauris sit amet elementum convallis, dui lorem interdum dui, ac finibus dolor justo non augue. Mauris vitae odio sit amet ipsum blandit finibus eu sed nulla. Sed pharetra porttitor nisl, luctus pharetra tortor feugiat vitae. Donec ut ornare nibh. Cras suscipit efficitur libero nec consequat. Aliquam tristique ullamcorper luctus. Morbi viverra scelerisque eros.

  • Sed leo sem, elementum pretium placerat in, sollicitudin a ex. Nam placerat, ex a porta vehicula, odio dolor maximus tortor, a vehicula purus elit sit amet ipsum. Nulla nec elementum libero, sit amet sodales tellus. Maecenas scelerisque dictum magna sodales cursus. Vestibulum rutrum, mauris sit amet elementum convallis, dui lorem interdum dui, ac finibus dolor justo non augue. Mauris vitae odio sit amet ipsum blandit finibus eu sed nulla. Sed pharetra porttitor nisl, luctus pharetra tortor feugiat vitae. Donec ut ornare nibh. Cras suscipit efficitur libero nec consequat. Aliquam tristique ullamcorper luctus. Morbi viverra scelerisque eros.

    Free consultation

    Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji ze specjalistą naszej agencji i uzyskaj szybką wycenę.
    Na wiadomości odpowiadamy do 30 minut od wysłania zapytania w godzinach pracy agencji.