Projektujemy sklepy internetowe w oparciu o proces podporządkowany osiąganiu konwersji już w momencie uruchomienia sklepu. Wdrażane przez nas rozwiązania opieramy na sprawdzonych systemach e-commerce typu: Magento oraz Prestashop. Nie tylko dostosowujemy je do specyficznych potrzeb zleceniodawcy, ale przede wszystkim projektujemy je pod kątem klienta, który będzie dokonywać zakupów.

Wiemy jak maksymalizować konwersję już od pierwszego dnia od uruchomienia sklepu. Naszą najmocniejszą stroną jest UX design. Większość dostępnych na rynku rozwiązań sklepów internetowych skupia się jedynie na aspektach technicznych i funkcjonalnych. Sukces sprzedaży nie zależy jednak od liczby możliwych integracji, automatyzacji procesów czy nawet narzędzi marketingowych. Najważniejsze jest zaplanowanie, a następnie umiejętne zaprojektowanie kluczowych elementów we właściwych miejscach lejków sprzedażowych.Tu liczy się wieloletnie doświadczenie w projektowaniu UX, grafików, architektów informacji, marketingowców i programistów.

Współpracując z nami otrzymujesz:

  • Nowoczesny i świetnie zaprojektowany sklep internetowy

  • Wdrożenie wszystkich potrzebnych integracji: płatności, dostawy, kupony promocyjne, newsletter, blog, magazyn.

  • Prosty w obsłudze system zarządzania sklepem, dodawania produktów i modyfikacji treści oraz szkolenie jak wykorzystać możliwości sprzedażowe.

  • Sklep przygotowany do pozycjonowania w internecie i prowadzenia kampanii: od szerokiej analityki po zarządzanie tagami.

Każdy z etapów podróży klienta po Twoim sklepie internetowym musi być zaplanowany, a nie pozostawiony przypadkowi. Analogicznie jak w profesjonalnie urządzonym sklepie tradycyjnym. Towar w odpowiedniej kolejności na właściwych półkach powinien zachęcać do zakupu. Z informacją we właściwym miejscu, by wątpliwości czy niezdecydowanie klienta zostały natychmiast rozwiane. W oprawie graficznej, która wzbudza zaufanie i sprawia, że zakupy w Twoim sklepie internetowym stają się przyjemnością i klient chętnie wraca.

PROCES PROJEKTOWANIA EFEKTYWNEJ SPRZEDAŻY

  • 1. Analiza marketingowa

    badamy oczekiwania klientów i zachowania konkurencji

  • 2. Planujemy intuicyjne lejki sprzedażowe

    właściwa struktura sklepu to jak ułożenie towaru na półkach.

  • 3. Prezentacja produktów

    w sklepie internetowym klienci kupują pod wpływem impulsu. Kluczem jest właściwa oprawa graficzna, opis produktu oraz techniki zachęcania klientów do działania (call to action): dodawanie do koszyka, przejście do kasy czy dokupienie produktów do zamówienia.

  • 4. Optymalizacja User Experience (UX)

    układ i prezentację produktów w sklepie internetowym musi dopełniać wygoda użytkowania. Tu kluczowe są właściwie dobrane integracje: moduły płatności, dostawy, magazyn. Zoptymalizowane pod kątem klienta jak i łatwości obsługi przez pracowników.

  • 5. Szkolenie

    po wdrożeniu przeprowadzamy szkolenie z administrowania sklepem, pozwalając klientowi w pełni wykorzystać możliwości sprzedażowe.

Wiemy jak maksymalizować konwersję już od pierwszego dnia od uruchomienia sklepu. Naszą najmocniejszą stroną jest UX design. Większość dostępnych na rynku rozwiązań sklepów internetowych skupia się jedynie na aspektach technicznych i funkcjonalnych. Sukces sprzedaży nie zależy jednak od liczby możliwych integracji, automatyzacji procesów czy nawet narzędzi marketingowych. Najważniejsze jest zaplanowanie, a następnie umiejętne zaprojektowanie kluczowych elementów we właściwych miejscach lejków sprzedażowych.Tu liczy się wieloletnie doświadczenie w projektowaniu UX, grafików, architektów informacji, marketingowców i programistów.

eśli planujesz stworzyć stronę www dla swojej firmy i nie wiesz od czego zacząć, niczym się nie przejmuj. Skontaktuj się z naszym doradcą, który pomoże w przygotowaniu briefu i przeprowadzi przez cały proces tak, aby Twoja firma osiągnęła zaplanowane cele biznesowe.

Wybrane realizacje