fbpx
TFS HealthScience

TFS HealthScience

1.1

O TFS HEALTHSCIENCE

Przegląd projektu

TFS HealthScience to globalna organizacja, która wspiera firmy biotechnologiczne i farmaceutyczne na wszystkich etapach rozwoju klinicznego.

TFS wspólnie z klientami buduje zespoły, które przyczyniają się do tworzenia zdrowszej przyszłości, przy wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań. Zrzeszając prawie 700 specjalistów, TFS świadczy dostosowane do potrzeb usługi badań klinicznych w ponad 40 krajach i wspiera klientów kompleksowymi rozwiązaniami. Działalność opiera na trzech silnych modelach biznesowych:

  • Usługi Rozwoju Klinicznego, które zapewniają wsparcie na wszystkich etapach procesu rozwoju klinicznego.
  • Strategiczne Rozwiązania Zasobowe (SRS), które oferują eksperckie rozwiązania
    w zakresie sourcingu i ukierunkowanej rekrutacji.
  • Usługi Funkcjonalne (FSP), które mają na celu dostarczenie klientom strategicznych rozwiązań zarządzania zasobami ludzkimi.
  • 700

    Prawie 700 specjalistów na całym świecie

  • 40

    Przeprowadzanie badań klinicznych
    w ponad 40 krajach

  • 17

    Biura i podmioty prawne w 17 krajach

  • 40

    Wiodąca w branży ekspertyza w 4 głównych obszarach

1.2

Wyzwanie

Przegląd projektu

TFS HealthScience zwróciło się do nas o pomoc w przeprowadzeniu rebrandingu, odświeżeniu identyfikacji wizualnej i logo.

Przygotowaliśmy dokumenty pozycjonujące markę oraz zbudowaliśmy od podstaw nową stronę internetową. W trakcie współpracy przygotowaliśmy dodatkowe usługi, takie jak projektowanie materiałów marketingowych i graficznych.

1.3

Zakres prac

Przegląd projektu

Zrealizowaliśmy wszechstronne projekty dla TSF w tym: dokumenty pozycjonujące markę, nową identyfikację wizualną i brand book, projektowanie UX / UI dla strony internetowej, kreacje do mediów społecznościowych, dokumenty wewnętrzne, drukowane reklamy i broszury, prezentacje, animacje i inne materiały marketingowe. Nasza stała współpraca trwa od 2019 roku.

  • Dokumenty pozycjonowania marki

  • Rebranding logo

  • Brand book

  • Strona internetowa

  • Media społecznościowe

  • Reklamy drukowane

  • Dokumenty wewnętrzne

  • Prezentacje

2.1

DOKUMENTY POZYCJONUJĄCE MARKĘ

Rebranding

W wyniku gruntownych analiz zaproponowaliśmy koncepcję marki TFS, wzmacniając jej konkurencyjność i obecność na rynku. Strategia wyznacza kierunki komunikacyjne, umacniając pozycję marki. TFS nadal korzysta z opracowanych elementów strategii.

  • BOILERPLATE

    Opracowaliśmy opis TFS podkreślający jego medyczną i naukową ekspertyzę. Obecnie służy jako narzędzie do różnorodnych potrzeb komunikacyjnych, kluczowych w pozycjonowaniu marki.

  • MISJA, WIZJA MARKI

    W filozofii marki podkreśliliśmy zaufanie, standardy etyczne oraz zaangażowanie w bezpieczeństwo pacjentów i zdrowie publiczne.

  • PROPONOWANA WARTOŚĆ MARKI

    VPC podkreśla wsparcie, jakie TFS zapewnia firmom biotechnologicznym i farmaceutycznym, prezentując elastyczność, szybką odpowiedź na potrzeby klienta oraz współpracę opartą na zaufaniu.

  • UNIQUE SELLING POINT (USP)

    Opracowana przez nas USP dla TFS, obejmuje istotne atrybuty, takie jak: szeroka wiedza naukowa, doskonała jakość dostaw oraz indywidualne podejście do partnerów. USP spójnie komponuje się z przekazem marki.

  • ELEVATOR PITCH

    Stworzyliśmy krótką prezentację TFS (elevator pitch) podkreślając w niej globalny zasięg firmy, lokalną ekspertyzę oraz zaangażowanie w innowacje zdrowotne.

  • TONE OF VOICE

    Nawiązując do charakteru marki TFS, która stawia na bliskie relacje z klientem, zaproponowaliśmy Tone of Voice odzwierciedlający osobiste podejście
    i bezpośrednią komunikację.

  • BRAND PERSONALITY

    Aby stworzyć emocjonalny wizerunek, wykreowaliśmy osobowość marki reprezentowaną przez prawdziwą postać. Kierowaliśmy się cechami takimi jak: wiarygodność, przyjazne nastawienie i współpraca, które odzwierciedlają główne wartości marki.

  • OSOBOWOŚĆ MARKI

    Opracowaliśmy propozycję wartości dla pracowników TFS — promujące osobisty kontakt i pracę w międzynarodowym środowisku naukowym z szanowanymi profesjonalistami. To dało marce klarowną strategię przyciągania najlepszych specjalistów.

2.2

Logo

Rebranding
tfs-general-logo-after Po
Przed tfs-general-logo-before
2.3

Brand book

Rebranding
tfs-general-brandbook-after Po
Przed tfs-general-brandbook-before
2.4

Papier firmowy

Rebranding
tfs-general-letterhead-after Po
Przed tfs-general-letterhead-before
2.5

Wizytówki

Rebranding
tfs-general-business-cards-after Po
Przed tfs-general-business-cards-before
2.6

Koperty

Rebranding
tfs-general-envelopes-after Po
Przed tfs-general-envelopes-before
2.7

Strona internetowa

Rebranding
tfs-general-website-after-1 Po
Przed tfs-general-website-before-1
tfs-general-website-after-2 Po
Przed tfs-general-website-before-2
tfs-general-website-after-3 Po
Przed tfs-general-website-before-3
tfs-general-website-after-4 Po
Przed tfs-general-website-before-4
tfs-general-website-after-1
tfs-general-website-after-2
tfs-general-website-after-3
tfs-general-website-after-4
2.8

Prezentacje

Rebranding
tfs-general-presentation-after Po
Przed tfs-general-presentation-before
2.9

Stopka mailowa

Rebranding
tfs-general-email-after Po
Przed tfs-general-email-before
2.10

Social media

Rebranding
tfs-general-social-media-after Po
Przed tfs-general-social-media-before
2.11

Materiały marketingowe

Rebranding
tfs-general-marketing-materials-after Po
Przed tfs-general-marketing-materials-before
2.12

Dokumenty

Rebranding
tfs-general-documents-after Po
Przed tfs-general-documents-before
3.1

Wyniki działań

Statystyki
  • wzrost liczby unikalnych odwiedzin

  • średni czas spędzony na stronie

  • wizyt z wyników wyszukiwania

  • wejść na nową zakładkę kontakt

  • obserwujący na LinkedIn — wzrost o 14000 (wzrost organiczny)

  • liczba postów firmowych na LinkedIn w 2021 roku z rosnącym zaangażowaniem
    i wskaźnikami klikalności (CTR)

Do września 2021 roku: TFS było 18. najaktywniejszą firmą farmaceutyczną na LinkedIn w Europie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ INNE CASE STUDIES

Poznaj nasze prace. Stworzyliśmy setki udanych projektów zaczynając od niewielkich stron WWW, po rozbudowane portale, a nawet systemy CRM użytkowane przez tysiące osób.

Zobacz wszystkie Case Studies

    Bezpłatna konsultacja

    Zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w firmie i jednocześnie skutecznie budować markę? Być może potrzebujesz porozmawiać o marketingu lub efektywnej strategii biznesowej? Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji eksperckiej – zadaj nam dowolne pytanie, a nasi eksperci bezpłatnie przedstawią Ci rozwiązania i kierunki marketingowe, które będą realizować cele biznesowe Twojej firmy. Wypełnij formularz, aby umówić się w dogodnym dla Ciebie terminie na konsultację.