TFS HealthScience
O TFS HEALTHSCIENCE
TFS HealthScience to globalna organizacja, która wspiera firmy biotechnologiczne i farmaceutyczne na wszystkich etapach rozwoju klinicznego.
TFS wspólnie z klientami buduje zespoły, które przyczyniają się do tworzenia zdrowszej przyszłości, przy wykorzystaniu innowacyjnych rozwiązań. Zrzeszając prawie 700 specjalistów, TFS świadczy dostosowane do potrzeb usługi badań klinicznych w ponad 40 krajach i wspiera klientów kompleksowymi rozwiązaniami. Działalność opiera na trzech silnych modelach biznesowych:
- Usługi Rozwoju Klinicznego, które zapewniają wsparcie na wszystkich etapach procesu rozwoju klinicznego.
- Strategiczne Rozwiązania Zasobowe (SRS), które oferują eksperckie rozwiązania
w zakresie sourcingu i ukierunkowanej rekrutacji. - Usługi Funkcjonalne (FSP), które mają na celu dostarczenie klientom strategicznych rozwiązań zarządzania zasobami ludzkimi.
Wyzwanie
TFS HealthScience zwróciło się do nas o pomoc w przeprowadzeniu rebrandingu, odświeżeniu identyfikacji wizualnej i logo.
Przygotowaliśmy dokumenty pozycjonujące markę oraz zbudowaliśmy od podstaw nową stronę internetową. W trakcie współpracy przygotowaliśmy dodatkowe usługi, takie jak projektowanie materiałów marketingowych i graficznych.
Zakres prac
Zrealizowaliśmy wszechstronne projekty dla TSF w tym: dokumenty pozycjonujące markę, nową identyfikację wizualną i brand book, projektowanie UX / UI dla strony internetowej, kreacje do mediów społecznościowych, dokumenty wewnętrzne, drukowane reklamy i broszury, prezentacje, animacje i inne materiały marketingowe. Nasza stała współpraca trwa od 2019 roku.
DOKUMENTY POZYCJONUJĄCE MARKĘ
W wyniku gruntownych analiz zaproponowaliśmy koncepcję marki TFS, wzmacniając jej konkurencyjność i obecność na rynku. Strategia wyznacza kierunki komunikacyjne, umacniając pozycję marki. TFS nadal korzysta z opracowanych elementów strategii.
Logo
Brand book
Papier firmowy
Wizytówki
Koperty
Strona internetowa
Prezentacje
Stopka mailowa
Social media
Materiały marketingowe
Dokumenty
Wyniki działań
wzrost liczby unikalnych odwiedzin
średni czas spędzony na stronie
wizyt z wyników wyszukiwania
wejść na nową zakładkę kontakt
obserwujący na LinkedIn — wzrost o 14000 (wzrost organiczny)
liczba postów firmowych na LinkedIn w 2021 roku z rosnącym zaangażowaniem
i wskaźnikami klikalności (CTR)
Do września 2021 roku: TFS było 18. najaktywniejszą firmą farmaceutyczną na LinkedIn w Europie.
ZOBACZ RÓWNIEŻ INNE CASE STUDIES
Poznaj nasze prace. Stworzyliśmy setki udanych projektów zaczynając od niewielkich stron WWW, po rozbudowane portale, a nawet systemy CRM użytkowane przez tysiące osób.