Bezpłatna konsultacja ekspercka

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji ze specjalistą oraz uzyskaj szybką wycenę.

Na wiadomości odpowiadamy do 30 minut od wysłania zapytania w godzinach pracy agencji.

    Zobacz, na czym polega konsultacja ekspercka

    Na czym polega konsultacja ekspercka?

    Działania marketingowo-sprzedażowe wymagają dzisiaj wręcz chirurgicznej precyzji, aby osiągać założone cele biznesowe. Podstawą naszych działań jest pogłębiona analiza potrzeb naszych klientów w celu zaproponowania rozwiązań, które będą najskuteczniejsze dla danej firmy.

    Konsultacja ekspercka to cały proces rozmów i spotkań na temat Twojego biznesu, potrzeb i wyzwań przed jakimi stoi. Wszystko po to, aby odpowiedzieć na pytania jakie zadaje sobie większość przedsiębiorców oraz znaleźć właściwe na nie rozwiązania.

    Przykładowe pytania i zakres konsultacji:

    Przykładowe pytania i zakres konsultacji:
    • 1. Budowa marki

      • Jak zbudować markę od podstaw?
      • Czy moja firma lub produkt mają potencjał do budowy marki?
      • Na czym polega budowa wizerunku marki?
    • 2. Strategia marketingowa

      • Czy moja firma potrzebuje strategii marketingowej?
      • Jakie korzyści może osiągnąć moja firma dzięki wdrożeniu strategii?
      • Jak prześcignąć konkurencję budując silne przewagi konkurencyjne?
    • 3. Wprowadzenie produktu na rynek

      • Jak wygląda proces wprowadzania produktu na rynek?
      • Od jakiego rynku powinienem zacząć ze swoim produktem?
      • Jak zbadać potencjał produktu na rynkach zagranicznych?
    • 4. Zwiększanie sprzedaży

      • Jak mogę zwiększyć sprzedaż w swojej firmie?
      • Na czym polega budowanie lejków marketingowych i sprzedażowych?
      • Jakie kanały sprzedaży mogę wykorzystać w swojej firmie?
      • Jak mogę wykorzystać narzędzia marketing automation w procesie automatyzacji sprzedaży?
    • 5. Pozyskiwanie leadów B2B

      • Jak wygląda proces pozyskiwania leadów B2B?
      • Jakie kanały pozyskiwania leadów B2B mogą mieć największy potencjał w mojej firmie?
      • Jak wygląda proces budowy lejków marketingowych opartych o lead magnet? 
      • Jak mogę wykorzystać narzędzia marketing automation dobudowania automatyzacji procesów marketingowych?
    • 6. Social media

      • Jak dzięki działaniom social media można pozyskiwać klientów i budować wizerunek marki?
      • Jakie kanały social media sprawdzą się w mojej branży?
      • Jak prowadzić komunikację social media, aby osiągnąć wysoki ROAS?
    • 7. Budowa stron www

      • Jak wygląda proces budowy strony, która ma za zadanie pozyskiwać klientów?
      • Jakie zakładki (podstrony) powinna mieć moja strona firmowa, aby zwrot z inwestycji był jak największy?
      • Ile kosztuje zbudowanie strony www, która będzie konwertować i ma wysoki potencjał dalszego rozwoju?
      • Na czym polega tworzenie architektury informacji i jak dzięki prawidłowo opracowanemu UX designie można podnieść konwersję strony?
    • 8. Ecommerce

      • Jak opracować sklep internetowy, który będzie najskuteczniejszy w mojej branży?
      • Jaką wybrać platformę sprzedażową, która pozwoli na rośnięcie razem z firmą?
      • Co można zrobić i jakie działania podjąć, aby zmaksymalizować konwersję w moim sklepie?
    • 9. Content marketing

      • Czy content marketing będzie skuteczny w mojej firmie?
      • Jakie korzyści będzie mieć moja firma z opracowanej i wdrożonej strategii content marketingowej?
      • Czy regularnie tworząc content moja strona osiągnie wysokie pozycje w wyszukiwarce (SEO)?

    Nasi eksperci

    Zbigniew Flejsner Marketing Director
    Paweł Nejman Chief Creative Officer
    Iwona Surma Content Manager
    Justyna Cempel Marketing Manager
    Krystian Jurdziński COO | Member of the Board
    Mateusz Pająk Sales Director
    Barbara Nawrocka Head of Social Media
    Anna Krystowczyk Marketing Strategy Specialist
    Artur Łaszkiewicz New Business Manager
    Sebastian Pachucki Digital Manager / Web Developer
    Michał Hyliński UX/UI Director
    Dawid Tomasik Branding Director

    Jak przebiega proces konsultacyjny?

    Etapy procesu konsultacji po wypełnieniu formularza

    Rozmowa telefoniczna

    Po wypełnieniu formularza kontaktujemy się telefonicznie celem przeprowadzenia krótkiej, niezobowiązującej rozmowy (15-20 minut). Na tym etapie wstępnie poznajemy zakres potrzeb jakie ma Twoja firma oraz umawiamy termin spotkania online.

    1
    1
    Rozmowa telefoniczna
    Rozmowa telefoniczna

    Analiza potrzeb

    Rozwiązania marketingowe, które oferujemy są precyzyjnie dobierane do potrzeb naszych klientów, dlatego jednym z pierwszych etapów jest spotkanie online na którym szczegółowo poznajemy potrzeby danego przedsiębiorstwa. Rozmawiamy o firmie, celach jakie chce realizować o rynku i konkurencji. Na tym etapie ustalamy w jakich obszarach marketingowo-sprzedażowych są aktualnie największe potrzeby firmy.

    2
    2
    Analiza potrzeb
    Analiza potrzeb

    Konsultacja ekspercka

    Wiedząc już w jakim zakresie Twoja firma potrzebuje wsparcia, możemy dobrać ekspertów, którzy będą uczestniczyli w kolejnym spotkaniu. Nasi eksperci przedstawią możliwości realizacji działań oraz odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania.

    3
    3
    Konsultacja ekspercka
    Konsultacja ekspercka

    Przygotowanie oferty

    Na tym etapie posiadamy już wystarczającą wiedzę, aby móc przygotować propozycję ofertową, która będzie wręcz z chirurgiczną precyzją odpowiadać na potrzeby Twojej firmy. Otrzymujesz indywidualnie przygotowaną propozycję ofertową, którą wspólnie omawiamy.

    Na tym etapie to Ty decydujesz komu powierzysz realizowanie działań marketingowych swojej firmy.

    4
    4
    Przygotowanie oferty
    Przygotowanie oferty

    Współpraca

    Ponad 64% firm, które przechodzą przez nasz proces konsultacji eksperckich decyduje się na podjęcie współpracy z naszą agencją z czego jesteśmy niezwykle dumni. 🙂

    Za każdym razem jest to początek przygody i jednocześnie ciężkiej pracy jaką wykonujemy dla naszych klientów, aby rozwijać ich biznesy!

    5
    5
    Współpraca
    Współpraca