Co zawiera usługa audytu SEO?

Sprawdzamy parametry, które wpływają na pozycjonowanie strony oraz oceniamy jakość treści na stronie. Audyt realizujemy za pomocą zewnętrznych narzędzi, które zbierają informacje o użytkownikach i sprawdzają możliwości techniczne strony w zakresie:

  • budowy treści w serwisie,
  • architektury (oceniamy, czy stronę można rozbudować),
  • wykorzystania słów kluczowych (nieodzowny element każdego audytu SEO),
  • indeksacji strony w wynikach wyszukiwarki,
  • szybkości ładowania się strony oraz obsługi na urządzeniach mobilnych.

Badamy działanie strony pod różnymi aspektami technicznymi (technical SEO):

  • wdrożenie elementów: canonical, paginacja stron, sitemap.xml, przekierowania, struktura adresów URL i całej strony, semantyka znaczników itd.,
  • wdrożenie fragmentów rozszerzonych.

Co daje audyt SEO?

Szczegółowy dokument, który zawiera dokładne instrukcje, jakie zmiany należy wdrożyć na stronie: od twardych technicznych danych po prognozy rozwoju.

Propozycje meta danych i opisów, które zwiększą widoczność serwisu w wyszukiwarce.

Dokument – wraz z załącznikami i zestawieniem danych – daje przede wszystkim wiedzę o lukach, brakach i elementach do poprawy. Czyli pokazuje co dokładnie trzeba zrobić i w jaki sposób.

Co zyskasz?

  • Zwiększysz ilość wyszukiwań w Google.
  • Poprawisz indeksację nowych treści.
  • Wzrost pozycji w wyszukiwarce,
  • Wzrost widoczności domeny w wynikach wyszukiwania

Ile kosztuje audyt SEO?

Kompleksowy audyt SEO, w skład którego wchodzi analiza strony i treści, historia, analiza konkurencji oraz badanie profilu linków to koszt 3000–7500 zł netto. Indywidualna wycena audytu zależy od wielkości strony, zakresu analiz oraz wielkości branży czy firmy.

Czy moja strona potrzebuje audytu SEO?

  • Jeśli pracujesz nad nową stroną – audyt SEO warto wykonać już na etapie tworzenia, by nowy serwis od razu mógł jak najlepiej wesprzeć działania firmy.
  • Jeśli masz już działającą stronę – co jakiś czas każda strona wymaga sprawdzenia, czy na pewno zastosowane rozwiązania SEO są dla Twojego serwisu optymalne.
  • Jeśli zaczynasz spadać w wynikach wyszukiwania – tak, Twoja strona potrzebuje audytu SEO.
  • Jeśli zaczynasz współpracę z agencją SEO/zmieniasz agencję - audyt pomoże określić stan zastany i wyznaczyć cele, do jakiś dążycie. Dzięki temu łatwiej rozliczać agencję z określonych efektów.

Ile czasu trwa przygotowanie audytu SEO?

Czas realizacji jest uzależniony od wielkości audytowanego serwisu. Czas wykonania audytu SEO dla małych stron to zazwyczaj od 5 do 10 dni roboczych. W przypadku dużych portali czas przygotowania audytu SEO to od 15 do 21 dni roboczych.

Szybka wycena

Przeprowadź audyt SEO i dowiedz się jak zwiększyć konwersję na stronie, skontaktuj się z nami.


* pola obowiązkowe

W ramach struktury holdingowej działaniami w zakresie SEO/SEM zajmuje się spółka Echo Marketing.

ECHO Marketing to zespół specjalistów, który został wyróżniony przez Google certyfikatem Premier Partner. Tylko 2% agencji na świecie rocznie zyskuje ten tytuł. Na koncie ma również tytuł Google Rising Stars, przyznawany wybranym topowym polskim agencjom, które osiągają największą na rynku dynamikę wzrostu.

ECHO Marketing specjalizuje się we wspieraniu efektywnej sprzedaży online i wykorzystuje m. in. takie narzędzia, jak Google Ads (Adwords), SEO czy content marketing. W ramach struktury holdingowej działaniami w zakresie SEO/SEM zajmuje się spółka Echo Marketing.

Wybrane realizacje